cd toi uusin. Tosi hienoja miksauksia ja rytmejä. Pitkästä aikaa kunnon menoa löytyy. Hyvä, että Paula vaihtoi tekijätiimiä. Kaikki kappaleet (ennen kuulemattomat) tuntuivat omilta heti ekalla kuuntelukerralla. Lisää syvyyksiä toki vielä löytyy. Yhtään virhevalintaa ei levyn biiseissä ole. Mitäs mieltä muut?
Upee...
4
660
Vastaukset
- Paula-fani jo v:sta 87
Veit sanat suustani. Ihan samaa mieltä tosta Paulan uusimmasta. Tekijätiimin vaihdos teki tosiaan hyvää - vaihtelua. Hieno levy juhlavuoden kunniaksi. "Rakastuin mä looseriin" vaatii vielä hieman totuttelua johtuen kai siitä kun on tottunut siihen nopeatempoisempaan Nylon Beat'in versioon.
- Pasi
Kyllä! Tää uusin on Paulan paras albumi vaikka hänen laajassa levytuotannossaan on paljon helmiä. Tää 'Yöperhonen' on tosi upea joka tavalla, niin musiikillisesti kuin ulkoasultaan.
- Kikka
Kamalaa! Pelkkää P..KAA! Lauluäänestä ei voi puhuakkaan.
- Pillin pullin palli
Yep, Kikka, oikeassa olet. Kamala laulaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774652- 1801947
- 1241630
- 1321186
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848