Kannaattaako lähteä Marokkoon,esim.Agadiriin
joulukuun alussa viikoksi viettämään synttäreitä.
Keski-ikäinen pariskunta toivoisi aurinkoa, lepoa ja (päivä)lämpöä,yöt ovat tietenkin jo kylmiä.
joulukuun alussa Marokkoon
synttärit
2
608
Vastaukset
- Tuula
Olen itse ollut muutaman kerran Agadirissa joulukuun alussa.Toisella kerralla säät olivat erittäin lämpimät 25,toisella kerralla 20 ja epävakaista.Ilmoille ei voi mitään,olin 2 viikkoa Thaimaassa vettä satoi melkein kokoajan,vaikka säätietojen mukaan olisi pitänyt olla auringoista ja lämmintä.
- synttärit
Totta on ,että säätä ei voi tietää ennalta, mennään minne tahansa.Vastaus oli kuitenkin riittävä.Varmistamme matkan ja juhlimme synttäreitä Agadirissa, satoi tai paistoi.Kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 202664
- 441291
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70947Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää138925- 45881
- 61842
- 42806
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44795Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe165776Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis134725