Olin tullut aivan äsken mettästä ja muut miehet olivat vielä keräämässä poroja..Tulin kämpälle ja aattelin käydä sauonomassa ja laitoin saunan lämpenemään ja söin pari leipää ja juopasin kahvit,ja sitten laitoin sängylle makoilemaan.Kämpässä ei ollut muita kun minä ja kämpän kokki joka ruukasi tehdä meille aina ruat kun tulimme metsästä. Juttelin nuorehkon kokki tyttären kanssa niitä näitä ja sitte tytär kysäsi että pistäsinkö minä pahaksi jos hän lähtisi käymään kanssani saunomassa,vastasin hänelle ettei kai siinä mitään vaikka lähtisikki käymään saunassa minun kanssani,no otimme vaatteet pois ja tyttö meni ensiksi saunaan ja minä tulin melkein heti perässä muutaman kaljan kansssa..menin saunaan ja sanoin tytölle etteihän sitä ilman saunakaljoja voi saunassa käydä,tyttö naurahti vain ja avasin molemmille pullot.. saunoimme ja juttelimme kaikkea maan ja taivaan väliltä ja otimme tietenki välillä kaljaa..tyttö sanoi sitten hänpä taitaa lähteä tästä jo pesulle ja että tule sinä sitten perässä kun hän menee,sanoin että kyllähän se käy niinki,tyttö otti tyhjät pullot käteensä ja alkoi laittamaan niitä riviin saunassa olevalle penkille,siinä kun tyttö asetteleli pulloja hän samalla pyllisteli minuun päin mikä tiétenkin laittoi haluni hyrräämään..mieleeni tuli eräs ajatus,ja mietin että kehtaisinko tehdä sen,mutta halut kuitenkin menivät edelle,ja astuin lauteelta alas ja otin kivi kovan mulkkuni käteeni ja työnsin sen tytön kireään ja liukkaaseen vakoon..tyttö säpsähti ensin hieman mutta olikin jo kohta täydellisesti mukana touhussa.Nostin tytön lauteelle ja aloin työntelemään kovaa kaluani tytön liukkaaseen rööriin,siinä sitten jonkin aikaa nussittuamme laukesin tytön sisään ja otin vehkeeni pois reiästä.Sitten tyttö otti kaluni kauniiseen käteen ja alkoi runkkaamaan,hän runkkasi siinä jonkin aikaa ja sitten otti kaluni suuhunsa ja alkoi imeä sitä minä örisin nautinnosta ja tyttö imi ja nuoli kaluani ja palleja..minä nuolin tytön suuria rintoja ja annoin hänelle kolmea sormeani,tyttö alkoi huohottamaan kiivaasti ja tiesin että tähtihetki koittaisi molemmilla aivan pian,tyttö laukesi ensin ja minä tulin jonkin ajan päästä perässä hyvänä kakkosena..menimme sitten vielä hetkeksi saunaan ja peseydyimme ja laitoimme vaatteet päälle ja menimme kämppään jonne olivat toisetkin tullet meän sauna reissumme aikana,kaverit vain hymyilivät arvoituksellisesti ja eräs heistä tuumasi että taisipa olla mukava sauna reissu..tämä ei tosin jäänyt meidän ainoaksi reissuksi tytön kanssa vaan siitä alkoi jo vähän yli 2vuotta kestänyt suhteemme..
sexiä porokämpällä
Tomppa
2
6456
Vastaukset
- jarppa
naitko myös poroja samalla reissulla....?
- eräs
Mikä pakko vittuilla ihmisille jotka kirjottavat tänne stooreja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663255
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272313Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681869Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t281795Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161421- 281381
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61276Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281271Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631187Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101187