sexiä porokämpällä

Tomppa

Olin tullut aivan äsken mettästä ja muut miehet olivat vielä keräämässä poroja..Tulin kämpälle ja aattelin käydä sauonomassa ja laitoin saunan lämpenemään ja söin pari leipää ja juopasin kahvit,ja sitten laitoin sängylle makoilemaan.Kämpässä ei ollut muita kun minä ja kämpän kokki joka ruukasi tehdä meille aina ruat kun tulimme metsästä. Juttelin nuorehkon kokki tyttären kanssa niitä näitä ja sitte tytär kysäsi että pistäsinkö minä pahaksi jos hän lähtisi käymään kanssani saunomassa,vastasin hänelle ettei kai siinä mitään vaikka lähtisikki käymään saunassa minun kanssani,no otimme vaatteet pois ja tyttö meni ensiksi saunaan ja minä tulin melkein heti perässä muutaman kaljan kansssa..menin saunaan ja sanoin tytölle etteihän sitä ilman saunakaljoja voi saunassa käydä,tyttö naurahti vain ja avasin molemmille pullot.. saunoimme ja juttelimme kaikkea maan ja taivaan väliltä ja otimme tietenki välillä kaljaa..tyttö sanoi sitten hänpä taitaa lähteä tästä jo pesulle ja että tule sinä sitten perässä kun hän menee,sanoin että kyllähän se käy niinki,tyttö otti tyhjät pullot käteensä ja alkoi laittamaan niitä riviin saunassa olevalle penkille,siinä kun tyttö asetteleli pulloja hän samalla pyllisteli minuun päin mikä tiétenkin laittoi haluni hyrräämään..mieleeni tuli eräs ajatus,ja mietin että kehtaisinko tehdä sen,mutta halut kuitenkin menivät edelle,ja astuin lauteelta alas ja otin kivi kovan mulkkuni käteeni ja työnsin sen tytön kireään ja liukkaaseen vakoon..tyttö säpsähti ensin hieman mutta olikin jo kohta täydellisesti mukana touhussa.Nostin tytön lauteelle ja aloin työntelemään kovaa kaluani tytön liukkaaseen rööriin,siinä sitten jonkin aikaa nussittuamme laukesin tytön sisään ja otin vehkeeni pois reiästä.Sitten tyttö otti kaluni kauniiseen käteen ja alkoi runkkaamaan,hän runkkasi siinä jonkin aikaa ja sitten otti kaluni suuhunsa ja alkoi imeä sitä minä örisin nautinnosta ja tyttö imi ja nuoli kaluani ja palleja..minä nuolin tytön suuria rintoja ja annoin hänelle kolmea sormeani,tyttö alkoi huohottamaan kiivaasti ja tiesin että tähtihetki koittaisi molemmilla aivan pian,tyttö laukesi ensin ja minä tulin jonkin ajan päästä perässä hyvänä kakkosena..menimme sitten vielä hetkeksi saunaan ja peseydyimme ja laitoimme vaatteet päälle ja menimme kämppään jonne olivat toisetkin tullet meän sauna reissumme aikana,kaverit vain hymyilivät arvoituksellisesti ja eräs heistä tuumasi että taisipa olla mukava sauna reissu..tämä ei tosin jäänyt meidän ainoaksi reissuksi tytön kanssa vaan siitä alkoi jo vähän yli 2vuotta kestänyt suhteemme..

2

6333

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jarppa

      naitko myös poroja samalla reissulla....?

      • eräs

        Mikä pakko vittuilla ihmisille jotka kirjottavat tänne stooreja?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4135
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1620
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1416
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1140
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe