sexiä porokämpällä

Tomppa

Olin tullut aivan äsken mettästä ja muut miehet olivat vielä keräämässä poroja..Tulin kämpälle ja aattelin käydä sauonomassa ja laitoin saunan lämpenemään ja söin pari leipää ja juopasin kahvit,ja sitten laitoin sängylle makoilemaan.Kämpässä ei ollut muita kun minä ja kämpän kokki joka ruukasi tehdä meille aina ruat kun tulimme metsästä. Juttelin nuorehkon kokki tyttären kanssa niitä näitä ja sitte tytär kysäsi että pistäsinkö minä pahaksi jos hän lähtisi käymään kanssani saunomassa,vastasin hänelle ettei kai siinä mitään vaikka lähtisikki käymään saunassa minun kanssani,no otimme vaatteet pois ja tyttö meni ensiksi saunaan ja minä tulin melkein heti perässä muutaman kaljan kansssa..menin saunaan ja sanoin tytölle etteihän sitä ilman saunakaljoja voi saunassa käydä,tyttö naurahti vain ja avasin molemmille pullot.. saunoimme ja juttelimme kaikkea maan ja taivaan väliltä ja otimme tietenki välillä kaljaa..tyttö sanoi sitten hänpä taitaa lähteä tästä jo pesulle ja että tule sinä sitten perässä kun hän menee,sanoin että kyllähän se käy niinki,tyttö otti tyhjät pullot käteensä ja alkoi laittamaan niitä riviin saunassa olevalle penkille,siinä kun tyttö asetteleli pulloja hän samalla pyllisteli minuun päin mikä tiétenkin laittoi haluni hyrräämään..mieleeni tuli eräs ajatus,ja mietin että kehtaisinko tehdä sen,mutta halut kuitenkin menivät edelle,ja astuin lauteelta alas ja otin kivi kovan mulkkuni käteeni ja työnsin sen tytön kireään ja liukkaaseen vakoon..tyttö säpsähti ensin hieman mutta olikin jo kohta täydellisesti mukana touhussa.Nostin tytön lauteelle ja aloin työntelemään kovaa kaluani tytön liukkaaseen rööriin,siinä sitten jonkin aikaa nussittuamme laukesin tytön sisään ja otin vehkeeni pois reiästä.Sitten tyttö otti kaluni kauniiseen käteen ja alkoi runkkaamaan,hän runkkasi siinä jonkin aikaa ja sitten otti kaluni suuhunsa ja alkoi imeä sitä minä örisin nautinnosta ja tyttö imi ja nuoli kaluani ja palleja..minä nuolin tytön suuria rintoja ja annoin hänelle kolmea sormeani,tyttö alkoi huohottamaan kiivaasti ja tiesin että tähtihetki koittaisi molemmilla aivan pian,tyttö laukesi ensin ja minä tulin jonkin ajan päästä perässä hyvänä kakkosena..menimme sitten vielä hetkeksi saunaan ja peseydyimme ja laitoimme vaatteet päälle ja menimme kämppään jonne olivat toisetkin tullet meän sauna reissumme aikana,kaverit vain hymyilivät arvoituksellisesti ja eräs heistä tuumasi että taisipa olla mukava sauna reissu..tämä ei tosin jäänyt meidän ainoaksi reissuksi tytön kanssa vaan siitä alkoi jo vähän yli 2vuotta kestänyt suhteemme..

2

6785

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jarppa

naitko myös poroja samalla reissulla....?

• eräs

Mikä pakko vittuilla ihmisille jotka kirjottavat tänne stooreja?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      275
      7910
    2. Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita

Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat
      Maailman menoa
      65
      4597
    3. Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka

jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur
      Maailman menoa
      277
      3924
    4. SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"

Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden
      Maailman menoa
      52
      2599
    5. Sara Sieppi umpirehellisenä Amazing Race -kulissien takaisesta elämästä

Sara Sieppi oli mukana Amazing Race Suomi -realityssä. Somevaikuttajalla oli takana raskasta aikaa ja isoja suruja, eikä
      Suomalaiset julkkikset
      1
      2067
    6. Herkkua vai hötöä? Kaksi Beck-leffaa tällä vkolla tv:stä

Beck-elokuvat tuntuvat olevan suomalaisten makuun. Tällä viikolla televisiosta tulee kaksi ruotsalaista taidonnäytettä,
      Elokuva
      3
      1602
    7. Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!

Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr
      Maailman menoa
      5
      1467
    8. Ajattelin silloin

että jos olet kiinnostunut, ihan oikeasti, niin kuulen sinusta vielä.
      Ikävä
      106
      1443
    9. TTP avajaiset

Tuhannen Taalan Paikka avautuu 1.3-26. Onpa tosi mukavaa! Kiitos Jaanalle kun olet niin aktiivinen ja jaksat yrittää ja
      Haapavesi
      40
      1352
    10. Tiesitkö? Tämä suomalainen keksi Elämäni biisi -sarjan - Viinin lipittely mainittu!

Tiesitkö? Elämäni biisi on suomalainen formaatti ja sen takana on Petja Peltomaa. Hänen kynästä ovat lähtöisin myös mm.
      Tv-sarjat
      0
      1341
    Aihe