Muistatteko Viidakkokirjaa, joka ei ollut disneyn vaan japanilaista tuotantoa. 90-luvulta sai VHS-kasetteina. Minulla oli tällaisia ainakin yksi ja olin siihen ihan lääpälläni. Se oli jännä ja muistan yhä kohtia ja alkumusiikin. Jopa loppukohtaus jossa Shere-Khan uhkaa Mouglia on muistissa. Ja yhdessä kohtauksessa se eläin, joka kiikkui puissa, mikä se onkaan, oli haavoittunut. Voi että minua harmittaa että omistamani video on hukassa!! Saisiko tästä enää mistään ja onko tietoa yleltä, onko tullut joskus jopa telkkarista?
Viidakkokirja, mutta ei disneyn.
5
432
Vastaukset
- NoJopas
Sarja on Nippon animationin tuotantoa -89.
http://www.nipponanimation.com/catalogue/064/index.html
En usko että tätä on tullut telkkarista.
Videoihin olen törmännyt kirjastossa. En kyllä osaa sanoa montako osaa niitä on. Ja onko kaikki tulleet suomeen asti.
Katsele videovuokraamoista, voi jopa onnistaa. Ja mont vuokraamot myy vanhoja videoita pois joten voisit saada ihan omaksikin.
Ja luulenpa että se puissa kiikkuva otus oli Mowglin pikkupanda-kaveri, harmi kun en muista sen nimeä...- MarioSonic
Kun kävin tuolla sivulla huomasin että
siellä listalla oli Maija Mehiläinen.
Se oli toiseksi vanhin sarja minkä
Nippon on tehnyt. - MarioSonic
MarioSonic kirjoitti:
Kun kävin tuolla sivulla huomasin että
siellä listalla oli Maija Mehiläinen.
Se oli toiseksi vanhin sarja minkä
Nippon on tehnyt.Sieltä löytyi myös Peter Pan! Meillä on tuo VHS!
- Bumerangii
MarioSonic kirjoitti:
Sieltä löytyi myös Peter Pan! Meillä on tuo VHS!
Sellainen oranssi otus tosiaan, jolla on pitkä häntä. Meidän kirjastosta tätä ei löydy, mutta pitää katsella löytyisikö jostain muualta ja kierrellä tosiaan niissä videovuokraamoissa. Sarja oli välillä hieman raaka, mutta musiikit ja hahmot olivat niin hienosti piirretyt että ihastuin siihen kokonaan pienenä. Tätytynee etsiä omat videoni, jos sittenkin olisivat tallessa. Pelkään pahoin että olen lainannut ne jollekulle joka ei ole niitä palauttanut!
- Bumerangii
Bumerangii kirjoitti:
Sellainen oranssi otus tosiaan, jolla on pitkä häntä. Meidän kirjastosta tätä ei löydy, mutta pitää katsella löytyisikö jostain muualta ja kierrellä tosiaan niissä videovuokraamoissa. Sarja oli välillä hieman raaka, mutta musiikit ja hahmot olivat niin hienosti piirretyt että ihastuin siihen kokonaan pienenä. Tätytynee etsiä omat videoni, jos sittenkin olisivat tallessa. Pelkään pahoin että olen lainannut ne jollekulle joka ei ole niitä palauttanut!
Voih, löysin sittenkin täältä kirjastosta yhden kasetin :) Pitää mennä heti huomenna lainaamaan se. Ja ajattelin kaukolainata kaksi muutakin videota. Voi tätä onnea :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643225Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433087- 422447
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa992180- 311903
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271800- 481616
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851405- 391290
- 811132