Hei olen 19.-21.11. välisenä aikana Lontoossa ja kaipaisin shoppailu-/hengailuseuraa (nähtävyydet, baarit ym). Onko joku samaan aikaan siellä, kenellä olisi matkaseuran puutetta? Tai jos jotakuta Lontoossa asuvaa suomalaista kiinnostaisi toimia "kaupunkioppaana", niin ottakaa yhteyttä 26-vuotiaaseen reissaajatyttöön:
[email protected]
Lontoossa
Pari päivää
2
468
Vastaukset 2
- shoppailijax1000
Seuraa en pysty tarjoamaan, mutta käy Primarkissa Hammersmithissä ja Lillywhitesissä Piccadilly Circuksessa. Näät sitten miksi. Ihan sika halpaa hyvää tavaraa tarjolla. Googlaa noi jos haluat lisätietoa.
- minä vaan
Aika hyvin saa rahat tuhlattua, kun menee metrolla Marble Archin asemalle ja kävelee Oxford Streetiä itään jatkaen sieltä Shaftesbury Avenuelle. Oxford Streetillä on paljon halpoja vaatekauppoja (Aquariuksen alakerrassa varastomyynti, kaikki alle £5) ja Shaftesbury Avenuella on kiva popkulttuurikauppa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3191369Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3271307- 1041077
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50998- 105971
- 106930
- 111792
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22767- 69631
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh5617