Salpausselän luonnonystävät ry -
mikähän porukka tämä oikein on ? Keitä siihen
oikein kuuluu ja keitä he ovat, kun tuntuvat vastustavan lähes kaikkea, mikä Lahden alueen ympäristön rakentamiseen, kehittämiseen ja kaavoitukseen sekä maankäyttöön liittyy.
Ovatko he joitain itseensä turhautuneita ja elämäänsä pettyneitä yksilöitä, jotka purkavat turhautumistaan ja pätemisen tarvettaan jatkuvalla valituskierteillä eri oikeusasteilla.
Salpuseslän luonnonystävät ry
3
503
Vastaukset
Tuli "pieni" kirsjoutusvirhe otsikkoon.
- Paskiaisia
Heidän takiaan Lahdessa on menetetty lukemattomia työpaikkoja ja menetetään tulevaisuudessakin. Ihme hihhuleiden annetaan määrätä meidän elämäämme.
- edes toisilla
Hyvähän se vaan on ettei kaikki lahtelaiset oo ääliöitä. Tää äänekäs ääliöporukkahan mieluiten vaan nostaa Kelasta korvaukset juo kaljaa ja polttaa tupakkaa katsellen jotain typerää moottori"urheilua". Tosi fiksua!
Sitten vaan valittamaan miksei joka viikko vois
olla joku päristelykisa kaljatelttoineen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164