kampikammioon/kampiakselin syövereihin... miten saan sen pois sieltä koska en näe sitäs siellä?
onnistuin pudottamaan männäntapin lukko sokan
7
2990
Vastaukset
- totaa..
Onneks olkoon oon ite tehny aikoinaan saman virheen enkä saanut sitä sieltä pois. No laitoin kasaan ja ajoin vähän aikaa niin kone leikkas kii ja silleen sain sen sielt pois:d Aika vaikee se on sielt saaha pois ehkä mangeettimeisselillä.. Kannattaa aina laittaa jotain paperii siihen suojaks niin ei sokat lentele sinne..
- pihavaris |
Moottori ei kaiketi ole irti, jotta voisit ravistella ylösalaisin?
Itse laittaisin langanpäähän pienen magneetin ja yrittäisin onkia sillä. Lukkosokka on kyllä jousiterästä, joka tarttuu magneettiin.
Ehkä joku tietää paremman konstin? - sherlock
jollet saa sitä tuolla yllämainitulla magneetilla ongittua pois, niin vaihtoehdoiks jää koneen irrottaminen ja ravistaminen tai sit pitää kone avata kokonaan. missään nimessä sitä ei kannata sinne jättää...
- imurilla?
Rakosuutinta käyttäen. Ehkä joudut sitä suutinta jatkamaan esim. peukalon paksuisella sähkösukalla, tms:lla. Ehkä olet jo saanutkin sen pois?
- naaputins
Kokeles viel laittaa se kampikammio täyteen öljyä. Sitten polkaset. Me saatiin kaverin kans tälläi pois ku se lens öljyn mukana sieltä poijes :D
- pvpvpv
Sain sen tongittuu pois sielt jotenki ihmeellisest ruuvarilla :D Mut hienoi ideoi keksitte :P
- pari ehdotusta.
pvpvpv kirjoitti:
Sain sen tongittuu pois sielt jotenki ihmeellisest ruuvarilla :D Mut hienoi ideoi keksitte :P
Menettelit oikein kun kerroit lopputuloksen. Jokainen ei näin menettele.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643225Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433087- 422447
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa992180- 311903
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271800- 481616
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851405- 391290
- 811132