Tietaako joku miten Little Fighter 2:n voi tehda oman tyypin.
Kertokaa
-Sivu mist voi ladata sen ohjelman(jos se täytyy ladata).
-Miten se ohjelma ladataan(jos sitä nyt ensinnäkään täydy ladata).
-Jonkin sorttiset ohjeet miten se tyyppi tehään(suomenkieliset)
-Voiko sillä samalla ohjelmalla tehä kenttiä tai aseita, jos ei niin onko niihin joku toinen ohjelma.
-Jos niiden aseiden ja mappien tekemiseen tarvitaan joku toinen ohjelma niin sivu/sivut mist sen/ne saa
-Ja jälleen kerran jonkinsorttiset ohjeet miten niitä aseita tai mappeja tehään(suomenkieliset)
-------------------------------------------------
Niin jos nyt noihin kysymyksiin vastataan, niin olen hyvin kiitollinen.
LF2 eli Little Fighter 2 Help!!!!!
10
2345
Vastaukset
- Lf2-pelaaja
Omistan kyseisen pelin pc:lle.Tiedän sivun josta voi lataa tyyppejä mutta en saanut niitä toimimaan.
Editorista ei ole hajuakaan, mutta Www.LF2.com :ista
saattaisi Editoreja löytyä tyyppien tai aseiden kokoamiseen. jos ei niin :-(- seksi seppo
mä osaan tehä oman uko
- MasterLF2
Moi. Jos haluut tietää nii jutellaan mesessä. Lisää mut [email protected]
Itse olen pro pelaaja lf2:ssa. On oma klaani jne. - make
en tiiä! oon itekki miettiny asiaa jo pitkää...
oon kysy serkult mut se ie niinku...tyliin... - The Grim Reaper
ukkoja on helppo tehä, ei tartte ylimäärästä ohjelmaa. meet sinne C: asemaan ja sitten etit ohjelmatiedostot: kansion tai progam files: kansion. sitte sielt etit littlefighter 2 kansion, meet sinne. löydät lisää kaikenlaista roinaa, niin niistä meet kansioon sprite. siinä on 2 kansiota, sys ja template. jos haluut tehä siitä template ukkelista uuen, mee sinne template kansioon. NYT SEURAA ÄRSYTTÄVIN JA VAIKEIN KOHTA. siel on paljon kuvii template ukosta, joten oman ukon joudut piirtää jokaseen niistä. JOS ET PIIRRÄ JOKAISEEN, UKKO VILKKUU SUN UKKONA JA TEMPLATE UKKONA. se siitä. iloisia ukkojen tekemishetkiä. Terveisin: The Grim Reaper. PS: lähetteleppä sitten vaikka näytille jonkun ukon kuvaa johonkin jujuun,jookos?
- mnljhpo
mene little fighter 2 kansioosi ja valitse jonkun hahmon sarja (kuva = sprites) ja muokkaa näitä en osaa tehdä omaa hahmoa mutta noin voi muokata jotain mielestäsi hyödytöntä hahmoa
- junttimies1
miten voin tehä uuden ukon ja sit tehä ne äänet ja kaikki? halun tietää! ja miten saan ne sit toimimaan lf 2:sessa?
- lf2 is best
voiko joku kertoo näppäimet en osaa niitä
- lf2 is best
vastatkaa mulle
- rijoerinoernerenenlo
Mitä jos kyseisten tiedostojen muokkaaminen on estetty?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559