LF2 eli Little Fighter 2 Help!!!!!

FFX

Tietaako joku miten Little Fighter 2:n voi tehda oman tyypin.

Kertokaa

-Sivu mist voi ladata sen ohjelman(jos se täytyy ladata).

-Miten se ohjelma ladataan(jos sitä nyt ensinnäkään täydy ladata).

-Jonkin sorttiset ohjeet miten se tyyppi tehään(suomenkieliset)

-Voiko sillä samalla ohjelmalla tehä kenttiä tai aseita, jos ei niin onko niihin joku toinen ohjelma.

-Jos niiden aseiden ja mappien tekemiseen tarvitaan joku toinen ohjelma niin sivu/sivut mist sen/ne saa

-Ja jälleen kerran jonkinsorttiset ohjeet miten niitä aseita tai mappeja tehään(suomenkieliset)

-------------------------------------------------

Niin jos nyt noihin kysymyksiin vastataan, niin olen hyvin kiitollinen.

10

2370

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lf2-pelaaja

Omistan kyseisen pelin pc:lle.Tiedän sivun josta voi lataa tyyppejä mutta en saanut niitä toimimaan.
      Editorista ei ole hajuakaan, mutta Www.LF2.com :ista
      saattaisi Editoreja löytyä tyyppien tai aseiden kokoamiseen. jos ei niin :-(

• seksi seppo

mä osaan tehä oman uko

• MasterLF2

Moi. Jos haluut tietää nii jutellaan mesessä. Lisää mut [email protected]

Itse olen pro pelaaja lf2:ssa. On oma klaani jne.

• make

en tiiä! oon itekki miettiny asiaa jo pitkää...
      oon kysy serkult mut se ie niinku...tyliin...

• The Grim Reaper

ukkoja on helppo tehä, ei tartte ylimäärästä ohjelmaa. meet sinne C: asemaan ja sitten etit ohjelmatiedostot: kansion tai progam files: kansion. sitte sielt etit littlefighter 2 kansion, meet sinne. löydät lisää kaikenlaista roinaa, niin niistä meet kansioon sprite. siinä on 2 kansiota, sys ja template. jos haluut tehä siitä template ukkelista uuen, mee sinne template kansioon. NYT SEURAA ÄRSYTTÄVIN JA VAIKEIN KOHTA. siel on paljon kuvii template ukosta, joten oman ukon joudut piirtää jokaseen niistä. JOS ET PIIRRÄ JOKAISEEN, UKKO VILKKUU SUN UKKONA JA TEMPLATE UKKONA. se siitä. iloisia ukkojen tekemishetkiä. Terveisin: The Grim Reaper. PS: lähetteleppä sitten vaikka näytille jonkun ukon kuvaa johonkin jujuun,jookos?

• mnljhpo

mene little fighter 2 kansioosi ja valitse jonkun hahmon sarja (kuva = sprites) ja muokkaa näitä en osaa tehdä omaa hahmoa mutta noin voi muokata jotain mielestäsi hyödytöntä hahmoa

• junttimies1

miten voin tehä uuden ukon ja sit tehä ne äänet ja kaikki? halun tietää! ja miten saan ne sit toimimaan lf 2:sessa?

• lf2 is best

voiko joku kertoo näppäimet en osaa niitä

• lf2 is best

vastatkaa mulle

• rijoerinoernerenenlo

Mitä jos kyseisten tiedostojen muokkaaminen on estetty?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      172
      1954
    2. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      76
      1412
    3. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      182
      1374
    4. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
      Jämsänkoski
      10
      1107
    5. Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."

RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita
      Tv-sarjat
      39
      1026
    6. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      209
      951
    7. Mitä tekisit jos kaivattusi olisi

humalassa, kun tapaat hänet jossain seuraavalla kerralla?
      Ikävä
      94
      814
    8. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      38
      795
    9. Rakkauden kesä 2025

Oletko valmis? 🥰
      Ikävä
      85
      795
    10. Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?

Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan
      Ähtäri
      49
      755
    Aihe