LF2 eli Little Fighter 2 Help!!!!!

FFX

Tietaako joku miten Little Fighter 2:n voi tehda oman tyypin.

Kertokaa

-Sivu mist voi ladata sen ohjelman(jos se täytyy ladata).

-Miten se ohjelma ladataan(jos sitä nyt ensinnäkään täydy ladata).

-Jonkin sorttiset ohjeet miten se tyyppi tehään(suomenkieliset)

-Voiko sillä samalla ohjelmalla tehä kenttiä tai aseita, jos ei niin onko niihin joku toinen ohjelma.

-Jos niiden aseiden ja mappien tekemiseen tarvitaan joku toinen ohjelma niin sivu/sivut mist sen/ne saa

-Ja jälleen kerran jonkinsorttiset ohjeet miten niitä aseita tai mappeja tehään(suomenkieliset)

-------------------------------------------------

Niin jos nyt noihin kysymyksiin vastataan, niin olen hyvin kiitollinen.

10

2336

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lf2-pelaaja

      Omistan kyseisen pelin pc:lle.Tiedän sivun josta voi lataa tyyppejä mutta en saanut niitä toimimaan.
      Editorista ei ole hajuakaan, mutta Www.LF2.com :ista
      saattaisi Editoreja löytyä tyyppien tai aseiden kokoamiseen. jos ei niin :-(

      • seksi seppo

        mä osaan tehä oman uko


    • MasterLF2

      Moi. Jos haluut tietää nii jutellaan mesessä. Lisää mut [email protected]

      Itse olen pro pelaaja lf2:ssa. On oma klaani jne.

    • make

      en tiiä! oon itekki miettiny asiaa jo pitkää...
      oon kysy serkult mut se ie niinku...tyliin...

    • The Grim Reaper

      ukkoja on helppo tehä, ei tartte ylimäärästä ohjelmaa. meet sinne C: asemaan ja sitten etit ohjelmatiedostot: kansion tai progam files: kansion. sitte sielt etit littlefighter 2 kansion, meet sinne. löydät lisää kaikenlaista roinaa, niin niistä meet kansioon sprite. siinä on 2 kansiota, sys ja template. jos haluut tehä siitä template ukkelista uuen, mee sinne template kansioon. NYT SEURAA ÄRSYTTÄVIN JA VAIKEIN KOHTA. siel on paljon kuvii template ukosta, joten oman ukon joudut piirtää jokaseen niistä. JOS ET PIIRRÄ JOKAISEEN, UKKO VILKKUU SUN UKKONA JA TEMPLATE UKKONA. se siitä. iloisia ukkojen tekemishetkiä. Terveisin: The Grim Reaper. PS: lähetteleppä sitten vaikka näytille jonkun ukon kuvaa johonkin jujuun,jookos?

    • mnljhpo

      mene little fighter 2 kansioosi ja valitse jonkun hahmon sarja (kuva = sprites) ja muokkaa näitä en osaa tehdä omaa hahmoa mutta noin voi muokata jotain mielestäsi hyödytöntä hahmoa

      • junttimies1

        miten voin tehä uuden ukon ja sit tehä ne äänet ja kaikki? halun tietää! ja miten saan ne sit toimimaan lf 2:sessa?


    • lf2 is best

      voiko joku kertoo näppäimet en osaa niitä

    • lf2 is best

      vastatkaa mulle

    • rijoerinoernerenenlo

      Mitä jos kyseisten tiedostojen muokkaaminen on estetty?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      85
      4550
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3958
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2521
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      197
      1535
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1243
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1198
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1153
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1065
    Aihe