LF2 eli Little Fighter 2 Help!!!!!

FFX

Tietaako joku miten Little Fighter 2:n voi tehda oman tyypin.

Kertokaa

-Sivu mist voi ladata sen ohjelman(jos se täytyy ladata).

-Miten se ohjelma ladataan(jos sitä nyt ensinnäkään täydy ladata).

-Jonkin sorttiset ohjeet miten se tyyppi tehään(suomenkieliset)

-Voiko sillä samalla ohjelmalla tehä kenttiä tai aseita, jos ei niin onko niihin joku toinen ohjelma.

-Jos niiden aseiden ja mappien tekemiseen tarvitaan joku toinen ohjelma niin sivu/sivut mist sen/ne saa

-Ja jälleen kerran jonkinsorttiset ohjeet miten niitä aseita tai mappeja tehään(suomenkieliset)

-------------------------------------------------

Niin jos nyt noihin kysymyksiin vastataan, niin olen hyvin kiitollinen.

10

2394

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lf2-pelaaja

Omistan kyseisen pelin pc:lle.Tiedän sivun josta voi lataa tyyppejä mutta en saanut niitä toimimaan.
      Editorista ei ole hajuakaan, mutta Www.LF2.com :ista
      saattaisi Editoreja löytyä tyyppien tai aseiden kokoamiseen. jos ei niin :-(

• seksi seppo

mä osaan tehä oman uko

• MasterLF2

Moi. Jos haluut tietää nii jutellaan mesessä. Lisää mut [email protected]

Itse olen pro pelaaja lf2:ssa. On oma klaani jne.

• make

en tiiä! oon itekki miettiny asiaa jo pitkää...
      oon kysy serkult mut se ie niinku...tyliin...

• The Grim Reaper

ukkoja on helppo tehä, ei tartte ylimäärästä ohjelmaa. meet sinne C: asemaan ja sitten etit ohjelmatiedostot: kansion tai progam files: kansion. sitte sielt etit littlefighter 2 kansion, meet sinne. löydät lisää kaikenlaista roinaa, niin niistä meet kansioon sprite. siinä on 2 kansiota, sys ja template. jos haluut tehä siitä template ukkelista uuen, mee sinne template kansioon. NYT SEURAA ÄRSYTTÄVIN JA VAIKEIN KOHTA. siel on paljon kuvii template ukosta, joten oman ukon joudut piirtää jokaseen niistä. JOS ET PIIRRÄ JOKAISEEN, UKKO VILKKUU SUN UKKONA JA TEMPLATE UKKONA. se siitä. iloisia ukkojen tekemishetkiä. Terveisin: The Grim Reaper. PS: lähetteleppä sitten vaikka näytille jonkun ukon kuvaa johonkin jujuun,jookos?

• mnljhpo

mene little fighter 2 kansioosi ja valitse jonkun hahmon sarja (kuva = sprites) ja muokkaa näitä en osaa tehdä omaa hahmoa mutta noin voi muokata jotain mielestäsi hyödytöntä hahmoa

• junttimies1

miten voin tehä uuden ukon ja sit tehä ne äänet ja kaikki? halun tietää! ja miten saan ne sit toimimaan lf 2:sessa?

• lf2 is best

voiko joku kertoo näppäimet en osaa niitä

• lf2 is best

vastatkaa mulle

• rijoerinoernerenenlo

Mitä jos kyseisten tiedostojen muokkaaminen on estetty?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      272
      45763
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      50
      11410
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      225
      10998
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      39
      9810
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      90
      8648
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      283
      6705
    7. Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen

Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti
      Maailman menoa
      2
      3385
    8. Perussuomalaisiin minä luotan

Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.
      Maailman menoa
      25
      3083
    9. Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta

Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j
      Maailman menoa
      1
      3027
    10. Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA

, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle
      Perussuomalaiset
      4
      2943
    Aihe