Tiukka pipo

astartelle

Omistatko tiukan pipon?Vai onko sinulla peräti hätähousut?Entäpä oletko hienohelma?Vai löytyykö kaapistasi peräti pakkopaita?
Näillä vaatekappaleilla kuvaan joitakin piirteitä joita meissä jokaisessa esiintyy enemmän ja vähemmän.Minä esim olen hätähousu.Pipokin kiristää aika ajoin.

12

903

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "ropelihattu"

      ei ole niin halventava kuin jotkut pöksynimittelyt.

      • lökäpöksy --ja saanut eräässä laulussa jopa suositeltavan ilmaisun .


      • Helepeena
        ullamirjami kirjoitti:

        lökäpöksy --ja saanut eräässä laulussa jopa suositeltavan ilmaisun .

        se pipo taisi olla aika kireällä nuorempana ja joskus olin hätähousuinenkin, mutta - kumma kyllä - pipo on löystynyt niin ettei taida enää päässä pysyä ja kyllä ne hätähousuajatkin on kauan sitten taakse jääneet. Olisiko nyt parempi ilmaisu että vellihousu. Voi kuiteskii.


    • Pöpeli

      Minulla on kieli vyön alla, pää kolmantena jalkana, hiki hatussa jne.

    • Yykaakoo

      Menee kyllä joskus pupu pöksyyn. Eivätkä vellihousut ja liian isot saappaatkaan outoja asuja ole...mustasukkainenkin joskus...

      • Yykaakoo

        Monot vinossa ja tumput suorana...


    • fiiuliN

      Minusta tulee ensimmäiseksi kuva jänishousu ja löysä pipo.
      Joissakin tilanteissa olen omistanut mustat sukatkin nyt ne ovat jonnekin häipyneet.

      • Uusi-Ukki

        ennen nuorempana kiristelikin, vaan nyt se on tasaisen löysällä, ei enää ole niitä ikuisia rakkaus eikä taloushuoliakaan, kunhan olla köllötellään ja haistellaan ilmoja, ja käydään pankkiautomaatilta nostamassa Rahaa, jota sitten on mukava tuhlailla.


      • Uusi-Ukki kirjoitti:

        ennen nuorempana kiristelikin, vaan nyt se on tasaisen löysällä, ei enää ole niitä ikuisia rakkaus eikä taloushuoliakaan, kunhan olla köllötellään ja haistellaan ilmoja, ja käydään pankkiautomaatilta nostamassa Rahaa, jota sitten on mukava tuhlailla.

        Hei...Luin noita juttujanne ja nauroin itsekseni
        Ovat kyllä kuvaavia; Vellihousu ja jänishousu,,hyvin ilmaisevat arkajalkaa..sitten nämä. Hienohelma ja Amerikan Mari..Heti tulee mieleen kuvia.Tämä lökäpöksy ..on niin hellyttävä ilmaisu,,Luulen,ettei miehet siitä edes loukkaannnu.,,,Pipo kireellä,,voiko paremmin ilmaista tyyppiä ja mustasukkaiset,,hmmm
        Sitten tosi ikävä: Lumppu..Sanonta :Monot vinossa,,voi olla ihmissuhteista tai kovaamenoa kuten helmat paukkuen ja sukat syltyssä.,,myssy vinossa ja hattu kallellaan.,tumput suorana..rukkaset naulassa...Onhan näitä...Vieläkö joku muistaa lisää..Olis kiva kuulla..Moi t.Irkku


      • Catleija2
        irkku-37 kirjoitti:

        Hei...Luin noita juttujanne ja nauroin itsekseni
        Ovat kyllä kuvaavia; Vellihousu ja jänishousu,,hyvin ilmaisevat arkajalkaa..sitten nämä. Hienohelma ja Amerikan Mari..Heti tulee mieleen kuvia.Tämä lökäpöksy ..on niin hellyttävä ilmaisu,,Luulen,ettei miehet siitä edes loukkaannnu.,,,Pipo kireellä,,voiko paremmin ilmaista tyyppiä ja mustasukkaiset,,hmmm
        Sitten tosi ikävä: Lumppu..Sanonta :Monot vinossa,,voi olla ihmissuhteista tai kovaamenoa kuten helmat paukkuen ja sukat syltyssä.,,myssy vinossa ja hattu kallellaan.,tumput suorana..rukkaset naulassa...Onhan näitä...Vieläkö joku muistaa lisää..Olis kiva kuulla..Moi t.Irkku

        Tässä tulee tärkeää tietoa lökäpöksyjen eduista tiukkoihin farkkuihin. Tää on lääketietettä.
        Lökäpöksyisten miesten siittiöt voivat paremmin ja ovat elinvoimaisempia saadessaan viileämmät olosuhteet kuin tiukoissa pöksyissä olemaan joutuvat.
        Loppujen lopuksi lökäpöksy ei olekaan mikään vellihousu.


      • Anu.1
        Catleija2 kirjoitti:

        Tässä tulee tärkeää tietoa lökäpöksyjen eduista tiukkoihin farkkuihin. Tää on lääketietettä.
        Lökäpöksyisten miesten siittiöt voivat paremmin ja ovat elinvoimaisempia saadessaan viileämmät olosuhteet kuin tiukoissa pöksyissä olemaan joutuvat.
        Loppujen lopuksi lökäpöksy ei olekaan mikään vellihousu.

        Onkohan nyt vain miehistä kysymys, yhtä hyvin voi naisetkin kantaa lökäpöksyjä, ja mieluimmin heillekkin lökäpöksyt ainakin nuorille synnyttäjille.


    • välimerkkinen

      Mutta miten olisi Lyyli Leväperäinen ja tarkka kuin porkkana yhdistelmä! Näiksi molemmiksi itse taidan luontua riippuen kulloisestakin asiantilasta. :))

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      3
      1764
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      215
      1377
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      241
      1361
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      45
      1214
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      102
      1196
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      11
      1129
    7. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1083
    8. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      151
      1078
    9. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      259
      1051
    10. Trallalaa kesä on

      Helteinen ja kuuma. Hyvää huomenta. ☀️😊🫶🏼🍍❤️🐦‍⬛
      Ikävä
      189
      893
    Aihe