Omistatko tiukan pipon?Vai onko sinulla peräti hätähousut?Entäpä oletko hienohelma?Vai löytyykö kaapistasi peräti pakkopaita?
Näillä vaatekappaleilla kuvaan joitakin piirteitä joita meissä jokaisessa esiintyy enemmän ja vähemmän.Minä esim olen hätähousu.Pipokin kiristää aika ajoin.
Tiukka pipo
12
1058
Vastaukset
- "ropelihattu"
ei ole niin halventava kuin jotkut pöksynimittelyt.
- Helepeena
ullamirjami kirjoitti:
lökäpöksy --ja saanut eräässä laulussa jopa suositeltavan ilmaisun .
se pipo taisi olla aika kireällä nuorempana ja joskus olin hätähousuinenkin, mutta - kumma kyllä - pipo on löystynyt niin ettei taida enää päässä pysyä ja kyllä ne hätähousuajatkin on kauan sitten taakse jääneet. Olisiko nyt parempi ilmaisu että vellihousu. Voi kuiteskii.
- Pöpeli
Minulla on kieli vyön alla, pää kolmantena jalkana, hiki hatussa jne.
- Yykaakoo
Menee kyllä joskus pupu pöksyyn. Eivätkä vellihousut ja liian isot saappaatkaan outoja asuja ole...mustasukkainenkin joskus...
- Yykaakoo
Monot vinossa ja tumput suorana...
- fiiuliN
Minusta tulee ensimmäiseksi kuva jänishousu ja löysä pipo.
Joissakin tilanteissa olen omistanut mustat sukatkin nyt ne ovat jonnekin häipyneet.- Uusi-Ukki
ennen nuorempana kiristelikin, vaan nyt se on tasaisen löysällä, ei enää ole niitä ikuisia rakkaus eikä taloushuoliakaan, kunhan olla köllötellään ja haistellaan ilmoja, ja käydään pankkiautomaatilta nostamassa Rahaa, jota sitten on mukava tuhlailla.
Uusi-Ukki kirjoitti:
ennen nuorempana kiristelikin, vaan nyt se on tasaisen löysällä, ei enää ole niitä ikuisia rakkaus eikä taloushuoliakaan, kunhan olla köllötellään ja haistellaan ilmoja, ja käydään pankkiautomaatilta nostamassa Rahaa, jota sitten on mukava tuhlailla.
Hei...Luin noita juttujanne ja nauroin itsekseni
Ovat kyllä kuvaavia; Vellihousu ja jänishousu,,hyvin ilmaisevat arkajalkaa..sitten nämä. Hienohelma ja Amerikan Mari..Heti tulee mieleen kuvia.Tämä lökäpöksy ..on niin hellyttävä ilmaisu,,Luulen,ettei miehet siitä edes loukkaannnu.,,,Pipo kireellä,,voiko paremmin ilmaista tyyppiä ja mustasukkaiset,,hmmm
Sitten tosi ikävä: Lumppu..Sanonta :Monot vinossa,,voi olla ihmissuhteista tai kovaamenoa kuten helmat paukkuen ja sukat syltyssä.,,myssy vinossa ja hattu kallellaan.,tumput suorana..rukkaset naulassa...Onhan näitä...Vieläkö joku muistaa lisää..Olis kiva kuulla..Moi t.Irkku- Catleija2
irkku-37 kirjoitti:
Hei...Luin noita juttujanne ja nauroin itsekseni
Ovat kyllä kuvaavia; Vellihousu ja jänishousu,,hyvin ilmaisevat arkajalkaa..sitten nämä. Hienohelma ja Amerikan Mari..Heti tulee mieleen kuvia.Tämä lökäpöksy ..on niin hellyttävä ilmaisu,,Luulen,ettei miehet siitä edes loukkaannnu.,,,Pipo kireellä,,voiko paremmin ilmaista tyyppiä ja mustasukkaiset,,hmmm
Sitten tosi ikävä: Lumppu..Sanonta :Monot vinossa,,voi olla ihmissuhteista tai kovaamenoa kuten helmat paukkuen ja sukat syltyssä.,,myssy vinossa ja hattu kallellaan.,tumput suorana..rukkaset naulassa...Onhan näitä...Vieläkö joku muistaa lisää..Olis kiva kuulla..Moi t.IrkkuTässä tulee tärkeää tietoa lökäpöksyjen eduista tiukkoihin farkkuihin. Tää on lääketietettä.
Lökäpöksyisten miesten siittiöt voivat paremmin ja ovat elinvoimaisempia saadessaan viileämmät olosuhteet kuin tiukoissa pöksyissä olemaan joutuvat.
Loppujen lopuksi lökäpöksy ei olekaan mikään vellihousu. - Anu.1
Catleija2 kirjoitti:
Tässä tulee tärkeää tietoa lökäpöksyjen eduista tiukkoihin farkkuihin. Tää on lääketietettä.
Lökäpöksyisten miesten siittiöt voivat paremmin ja ovat elinvoimaisempia saadessaan viileämmät olosuhteet kuin tiukoissa pöksyissä olemaan joutuvat.
Loppujen lopuksi lökäpöksy ei olekaan mikään vellihousu.Onkohan nyt vain miehistä kysymys, yhtä hyvin voi naisetkin kantaa lökäpöksyjä, ja mieluimmin heillekkin lökäpöksyt ainakin nuorille synnyttäjille.
- välimerkkinen
Mutta miten olisi Lyyli Leväperäinen ja tarkka kuin porkkana yhdistelmä! Näiksi molemmiksi itse taidan luontua riippuen kulloisestakin asiantilasta. :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483