Tiukka pipo

astartelle

Omistatko tiukan pipon?Vai onko sinulla peräti hätähousut?Entäpä oletko hienohelma?Vai löytyykö kaapistasi peräti pakkopaita?
Näillä vaatekappaleilla kuvaan joitakin piirteitä joita meissä jokaisessa esiintyy enemmän ja vähemmän.Minä esim olen hätähousu.Pipokin kiristää aika ajoin.

12

1058

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "ropelihattu"

      ei ole niin halventava kuin jotkut pöksynimittelyt.

      • lökäpöksy --ja saanut eräässä laulussa jopa suositeltavan ilmaisun .


      • Helepeena
        ullamirjami kirjoitti:

        lökäpöksy --ja saanut eräässä laulussa jopa suositeltavan ilmaisun .

        se pipo taisi olla aika kireällä nuorempana ja joskus olin hätähousuinenkin, mutta - kumma kyllä - pipo on löystynyt niin ettei taida enää päässä pysyä ja kyllä ne hätähousuajatkin on kauan sitten taakse jääneet. Olisiko nyt parempi ilmaisu että vellihousu. Voi kuiteskii.


    • Pöpeli

      Minulla on kieli vyön alla, pää kolmantena jalkana, hiki hatussa jne.

    • Yykaakoo

      Menee kyllä joskus pupu pöksyyn. Eivätkä vellihousut ja liian isot saappaatkaan outoja asuja ole...mustasukkainenkin joskus...

      • Yykaakoo

        Monot vinossa ja tumput suorana...


    • fiiuliN

      Minusta tulee ensimmäiseksi kuva jänishousu ja löysä pipo.
      Joissakin tilanteissa olen omistanut mustat sukatkin nyt ne ovat jonnekin häipyneet.

      • Uusi-Ukki

        ennen nuorempana kiristelikin, vaan nyt se on tasaisen löysällä, ei enää ole niitä ikuisia rakkaus eikä taloushuoliakaan, kunhan olla köllötellään ja haistellaan ilmoja, ja käydään pankkiautomaatilta nostamassa Rahaa, jota sitten on mukava tuhlailla.


      • Uusi-Ukki kirjoitti:

        ennen nuorempana kiristelikin, vaan nyt se on tasaisen löysällä, ei enää ole niitä ikuisia rakkaus eikä taloushuoliakaan, kunhan olla köllötellään ja haistellaan ilmoja, ja käydään pankkiautomaatilta nostamassa Rahaa, jota sitten on mukava tuhlailla.

        Hei...Luin noita juttujanne ja nauroin itsekseni
        Ovat kyllä kuvaavia; Vellihousu ja jänishousu,,hyvin ilmaisevat arkajalkaa..sitten nämä. Hienohelma ja Amerikan Mari..Heti tulee mieleen kuvia.Tämä lökäpöksy ..on niin hellyttävä ilmaisu,,Luulen,ettei miehet siitä edes loukkaannnu.,,,Pipo kireellä,,voiko paremmin ilmaista tyyppiä ja mustasukkaiset,,hmmm
        Sitten tosi ikävä: Lumppu..Sanonta :Monot vinossa,,voi olla ihmissuhteista tai kovaamenoa kuten helmat paukkuen ja sukat syltyssä.,,myssy vinossa ja hattu kallellaan.,tumput suorana..rukkaset naulassa...Onhan näitä...Vieläkö joku muistaa lisää..Olis kiva kuulla..Moi t.Irkku


      • Catleija2
        irkku-37 kirjoitti:

        Hei...Luin noita juttujanne ja nauroin itsekseni
        Ovat kyllä kuvaavia; Vellihousu ja jänishousu,,hyvin ilmaisevat arkajalkaa..sitten nämä. Hienohelma ja Amerikan Mari..Heti tulee mieleen kuvia.Tämä lökäpöksy ..on niin hellyttävä ilmaisu,,Luulen,ettei miehet siitä edes loukkaannnu.,,,Pipo kireellä,,voiko paremmin ilmaista tyyppiä ja mustasukkaiset,,hmmm
        Sitten tosi ikävä: Lumppu..Sanonta :Monot vinossa,,voi olla ihmissuhteista tai kovaamenoa kuten helmat paukkuen ja sukat syltyssä.,,myssy vinossa ja hattu kallellaan.,tumput suorana..rukkaset naulassa...Onhan näitä...Vieläkö joku muistaa lisää..Olis kiva kuulla..Moi t.Irkku

        Tässä tulee tärkeää tietoa lökäpöksyjen eduista tiukkoihin farkkuihin. Tää on lääketietettä.
        Lökäpöksyisten miesten siittiöt voivat paremmin ja ovat elinvoimaisempia saadessaan viileämmät olosuhteet kuin tiukoissa pöksyissä olemaan joutuvat.
        Loppujen lopuksi lökäpöksy ei olekaan mikään vellihousu.


      • Anu.1
        Catleija2 kirjoitti:

        Tässä tulee tärkeää tietoa lökäpöksyjen eduista tiukkoihin farkkuihin. Tää on lääketietettä.
        Lökäpöksyisten miesten siittiöt voivat paremmin ja ovat elinvoimaisempia saadessaan viileämmät olosuhteet kuin tiukoissa pöksyissä olemaan joutuvat.
        Loppujen lopuksi lökäpöksy ei olekaan mikään vellihousu.

        Onkohan nyt vain miehistä kysymys, yhtä hyvin voi naisetkin kantaa lökäpöksyjä, ja mieluimmin heillekkin lökäpöksyt ainakin nuorille synnyttäjille.


    • välimerkkinen

      Mutta miten olisi Lyyli Leväperäinen ja tarkka kuin porkkana yhdistelmä! Näiksi molemmiksi itse taidan luontua riippuen kulloisestakin asiantilasta. :))

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe