Olen ystäväni kanssa lähdössä Peruun marraskuun lopulla ja matka suuntautuu Limaan ja
Haluaisin kysellä tietääkö kukaan että asusteleeko Suomalaisia Linassa tällä hetkellä??
Meillä olisi espanjan kielen tulkille tarvetta koska ystävämme eivät puhu hyvin englantia ja me emme puhu espanjaa.
Jos joku siellä on niin toivottaisiin että auttaisi meitä!!
Perro
Matka Peruun
3
1564
Vastaukset
- saatan olla
Mina kylla olen Perussa mutta en ole ihan varma missa pain marraskuun lopulla, voi olla etta Tarapotossa, voi olla etta Limassakin. Ketaan suomalaisia en taalla tunne (onneksi :-) ?), vaikka kylla kai niita on, lahetystossa ainakin, ja varmaan joku opiskelijakin. Miten pitkaan oleskelette Limassa? Matkustatteko muuallakin maassa?
Hei
Myös minä tulen olemaan Perussa tammikuun alussa ja olisi mukava jutella siellä asuvan/oleskelevan suomalaisen kanssa maan asioista. Missä päin maata olet silloin?
- ei koiraa karvoihin katsomista
Puhelinluettelosta löytyy Marja Barber, jolla varmasti aikaa. Hän asuu Cieneguillan laaksossa
25 Limasta lounaaseen. Kyllä kait lähetystöstäkin voi kysyä apua ja siellä suomalaisten luettelo.
Ehkäpä joku on vihjaissut halusta moiseen duuniin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4022172Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek122029Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2501415Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.821079Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel57987Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402958Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41848- 56809
- 75770
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo70744