Venetsia

h,e,n,n,a

Onko venetsiaan suoraa lentoa? Olen itse katsonut kilroyn lentoja ja näytti olevan jatkolentoja. Mistä saisi halvan lennon? kiitos.

10

1964

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ........

      "halpa" ja "suora" ei oikein kuulu samaan lauseeseen. pitää usein valita joko tai. kumman haluat?

      • ensi keväänä

        Edullinen ja suora lento ovat kyllä usein ihan synonyymejä, mutta tältä syksyltä on Finnairin suorat Helsinki-Venetsia lennot jo loppuneet ja alkavat uudelleen keväällä, luultavasti huhtikuun alkupuolella. Eli tällä hetkellä ei voi suoraa edes valita - on vain tyydyttävä vaihtolentoon.


      • Milan**
        ensi keväänä kirjoitti:

        Edullinen ja suora lento ovat kyllä usein ihan synonyymejä, mutta tältä syksyltä on Finnairin suorat Helsinki-Venetsia lennot jo loppuneet ja alkavat uudelleen keväällä, luultavasti huhtikuun alkupuolella. Eli tällä hetkellä ei voi suoraa edes valita - on vain tyydyttävä vaihtolentoon.

        Me lennetään Milanoon (Finskin suora meno-paluu 260 eur) ja sieltä sitten junalla Venetsiaan. Junamatka kestää jotain 3h ja hinta on alle 20 eur, eli ei paha, näkee maisemia samalla.


      • Jospar
        Milan** kirjoitti:

        Me lennetään Milanoon (Finskin suora meno-paluu 260 eur) ja sieltä sitten junalla Venetsiaan. Junamatka kestää jotain 3h ja hinta on alle 20 eur, eli ei paha, näkee maisemia samalla.

        Jos tiellä on aikaa niin kannattaa pysähtyä Desenzanossa, joka sijaitsee Garda-järven eteläpäässä ja siinä on Sirmionekin aivan vieressä. Desenzanosta pääsee helposti katamaraanilla järven pohjopispäähän Malcesineen ja sieltä Monte Baldo9 -vuoren huipulle (1700m), josta pääsee ihastelemaan upeitya lumihuippuisia Alppeja. Suosittelen!


    • pysähdys tosin

      www.supersaver.fi

      Esim. Amsterdamin kautta Ventsiaan, meno-paluu 245 €.

    • viime talvena

      sterlingillä Bolognaan ja sieltä junalla ettenpäin. Halpaa oli, siis tosi halpaa, meno-paluu helsingistä veroineen 80 €. Harmi ku lopetti...

    • eulaalia1

      Venetsiaan lentää Suomesta vain tietysti Finnair, ja hitsin kalliilla.lähdöt pe ja ke. Yleensä käytän Seat24;ää etsiessäni halpoja lentoja - vaihtoja on aina tehtävä! Hinnat 270 ylöspäin, usein KLM tai Lufthansan lentoja (dominoivat Eurooppaa....). Bookings järjestelmällä löytyy kanssa hyviä hotel-
      leja, älä unohda Lidon aluetta - sesongin ulkopuolelta sieltä saa hyviä tarjouksia!
      Ja nyt vain odottelen, pääsiäisenä istun jo Canal Granden varrella ja lasken erilaisia paatteja!

      • tarjoukset

        Finnairin tarjoukset mukavan edullisia. Sain juuri kesän kovimpaan ruuhkaan haluamilleni päiville (to-ma) suorat Finnairin lennot 182,75 veroineen/henki, toiveiden mukaan vielä meno aamu ja paluu ilta. Eivät valitettavasti ole koko ajan tarjolla, itse jouduin pitkään metsästämään ja menevät heti kun tarjoukset tulevat (www.finnair.fi/tarjoukset). Ebookersin kautta kovimmat hinnat >1000€/henki kun aiemmin katselin. Täytyy vaan osata varata jo puoli vuotta etukäteen ja olla sivuilla oikeaan aikaan, lähempänä matkapäivää joutuu maksamaan kalliisti.


    • tilasimme juuri

      Parin viikon matkan. Tre, Hahn, Treviso alle 200€/hlö. Ryanilta voi löytää tosi edullisia juttuja, jos viitsii olla netissä. Oleme myös hotellit varanneet yleensä netistä. Olemme viisvitonen pariskunta ja vielä riittää seikkailumieltä. Ryanilla pelaa loistavasti bussiyhteydet pääkohteisiin. Venetsiaa kannattaa kokeilla myös Dublinin tai Lontoon kautta. Ei kun sekkailemaan!!

      • seikkailemaan

        Siis painovirhepaholainen:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4649
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4260
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2790
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1670
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1625
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe