-jos teillä on keittiössa pöydän ympärillä tuolit joissa on kangas päällyste, irroitettavat istuinosat,osta vahakangasta (on muuten kivoja valikoimia) niin paljon että saat siitä pöydälle liinan ja myös tuolin istuinosaan suojat, nitojalla alle kiinni. näin sinun ei tarvitse olla jatkuvasti tuolin istuinosia pesemässä ja hankaamassa jostain ruoka tahrasta.itse valitsin keittiön verhojen mukaan hillityn värin ja on tosihelppoa pitää tuolit puhtaana.
Lapsi perheen
4
1552
Vastaukset
- murmelström
Mutta eikö pylly hikoa pitkällä istumisella?
Muuten loistava idea.- kun eihän
ruokapöydässä istuta pikkuhoususillaan, meillä ainakaan. siis ei hikoilua.
- HUONO VIZI
kun eihän kirjoitti:
ruokapöydässä istuta pikkuhoususillaan, meillä ainakaan. siis ei hikoilua.
Teillä tosiaan istutaan pikkarisiltaan, kun tommoset mielees tulee ja vielä RUOKAPÖYDÄSSÄ!!
HUHHUH!! Kuvittelin, että suomalaiset ovat fiksua kansaa mutta tämä kun eihän tyyppi on kaikkea muuta kuin fiksu.
Kuinka edes jaksoit ottaa kantaa asiaan, joka todella on asiaa. NIH!!
- todella hyvä
idea, mulla on päällisinä vain kangasta jonka oon kuminauhalla ja solmimisnauhoilla kiinnitänyt tuoliin istuvaksi. niitä tosiaan saa vähintää kerran viikossa pestä, vahakangas oli todella hyvä idea!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site425831Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers714565Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto464332SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun564121SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt873710Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä
Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään613235SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het502423Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352319Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat422069En uskalla ees ajatella muru
Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha81144