Lapsi perheen

tietoon

-jos teillä on keittiössa pöydän ympärillä tuolit joissa on kangas päällyste, irroitettavat istuinosat,osta vahakangasta (on muuten kivoja valikoimia) niin paljon että saat siitä pöydälle liinan ja myös tuolin istuinosaan suojat, nitojalla alle kiinni. näin sinun ei tarvitse olla jatkuvasti tuolin istuinosia pesemässä ja hankaamassa jostain ruoka tahrasta.itse valitsin keittiön verhojen mukaan hillityn värin ja on tosihelppoa pitää tuolit puhtaana.

4

1608

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • murmelström

Mutta eikö pylly hikoa pitkällä istumisella?
      Muuten loistava idea.

• kun eihän

ruokapöydässä istuta pikkuhoususillaan, meillä ainakaan. siis ei hikoilua.

• HUONO VIZI
        kun eihän kirjoitti:

ruokapöydässä istuta pikkuhoususillaan, meillä ainakaan. siis ei hikoilua.

Teillä tosiaan istutaan pikkarisiltaan, kun tommoset mielees tulee ja vielä RUOKAPÖYDÄSSÄ!!
        HUHHUH!! Kuvittelin, että suomalaiset ovat fiksua kansaa mutta tämä kun eihän tyyppi on kaikkea muuta kuin fiksu.
        Kuinka edes jaksoit ottaa kantaa asiaan, joka todella on asiaa. NIH!!

• todella hyvä

idea, mulla on päällisinä vain kangasta jonka oon kuminauhalla ja solmimisnauhoilla kiinnitänyt tuoliin istuvaksi. niitä tosiaan saa vähintää kerran viikossa pestä, vahakangas oli todella hyvä idea!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      191
      1694
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      86
      1443
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      104
      1068
    4. Leski ja Volvomies

Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..
      Kuhmo
      17
      995
    5. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      939
    6. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      44
      878
    7. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      133
      701
    8. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      676
    9. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      30
      661
    10. Töysä otsikoissa

Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!
      Alavus
      23
      617
    Aihe