Lapsi perheen

tietoon

-jos teillä on keittiössa pöydän ympärillä tuolit joissa on kangas päällyste, irroitettavat istuinosat,osta vahakangasta (on muuten kivoja valikoimia) niin paljon että saat siitä pöydälle liinan ja myös tuolin istuinosaan suojat, nitojalla alle kiinni. näin sinun ei tarvitse olla jatkuvasti tuolin istuinosia pesemässä ja hankaamassa jostain ruoka tahrasta.itse valitsin keittiön verhojen mukaan hillityn värin ja on tosihelppoa pitää tuolit puhtaana.

4

1499

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • murmelström

Mutta eikö pylly hikoa pitkällä istumisella?
      Muuten loistava idea.

• kun eihän

ruokapöydässä istuta pikkuhoususillaan, meillä ainakaan. siis ei hikoilua.

• HUONO VIZI
        kun eihän kirjoitti:

ruokapöydässä istuta pikkuhoususillaan, meillä ainakaan. siis ei hikoilua.

Teillä tosiaan istutaan pikkarisiltaan, kun tommoset mielees tulee ja vielä RUOKAPÖYDÄSSÄ!!
        HUHHUH!! Kuvittelin, että suomalaiset ovat fiksua kansaa mutta tämä kun eihän tyyppi on kaikkea muuta kuin fiksu.
        Kuinka edes jaksoit ottaa kantaa asiaan, joka todella on asiaa. NIH!!

• todella hyvä

idea, mulla on päällisinä vain kangasta jonka oon kuminauhalla ja solmimisnauhoilla kiinnitänyt tuoliin istuvaksi. niitä tosiaan saa vähintää kerran viikossa pestä, vahakangas oli todella hyvä idea!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      6
      4135
    2. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      95
      2273
    3. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      60
      976
    4. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      844
    5. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      37
      843
    6. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      185
      830
    7. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      34
      811
    8. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      772
    9. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      119
      755
    10. 35
      754
    Aihe