Lapsi perheen

tietoon

-jos teillä on keittiössa pöydän ympärillä tuolit joissa on kangas päällyste, irroitettavat istuinosat,osta vahakangasta (on muuten kivoja valikoimia) niin paljon että saat siitä pöydälle liinan ja myös tuolin istuinosaan suojat, nitojalla alle kiinni. näin sinun ei tarvitse olla jatkuvasti tuolin istuinosia pesemässä ja hankaamassa jostain ruoka tahrasta.itse valitsin keittiön verhojen mukaan hillityn värin ja on tosihelppoa pitää tuolit puhtaana.

4

1465

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • murmelström

Mutta eikö pylly hikoa pitkällä istumisella?
      Muuten loistava idea.

• kun eihän

ruokapöydässä istuta pikkuhoususillaan, meillä ainakaan. siis ei hikoilua.

• HUONO VIZI
        kun eihän kirjoitti:

ruokapöydässä istuta pikkuhoususillaan, meillä ainakaan. siis ei hikoilua.

Teillä tosiaan istutaan pikkarisiltaan, kun tommoset mielees tulee ja vielä RUOKAPÖYDÄSSÄ!!
        HUHHUH!! Kuvittelin, että suomalaiset ovat fiksua kansaa mutta tämä kun eihän tyyppi on kaikkea muuta kuin fiksu.
        Kuinka edes jaksoit ottaa kantaa asiaan, joka todella on asiaa. NIH!!

• todella hyvä

idea, mulla on päällisinä vain kangasta jonka oon kuminauhalla ja solmimisnauhoilla kiinnitänyt tuoliin istuvaksi. niitä tosiaan saa vähintää kerran viikossa pestä, vahakangas oli todella hyvä idea!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan kisa (asialliset kommentit)

Yksi, ikuinen umpityperien ketjujen aloittaja.. voidaanko tehdä joka kerta ilmoitus moderaattorille.. josko katoais bittiavaruuteen.. Mutta siis: uinn
      Kotimaiset julkkisjuorut
      596
      4798
    2. En haluaisi uskoa että miehet ajattelee vain munallaan,

mutta taas sain olla väärässä. Eli.. törmäsin männäviikolla puolituttuun mieheen työmatkalla. Hän kertoi, että viettäisi juhannusta minun kotikaupun
      Sinkut
      563
      4425
    3. STEFULLA OLI KOVA IKÄVÄ SOFIAA!

Lennätti naisen Hankoon koko juhannuksen ajan ! Tosi rakkautta ilmassa. Taisi tulla kihlat ja häitä vietetään !
      Kotimaiset julkkisjuorut
      90
      2203
    4. Martina kisan kärjessä

Kisa on käynnissä. Käsipohjauinti vetää kisaajien kädet hapoille. Martinan ranne on jo kivulias.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      194
      1646
    5. 65
      1578
    6. Abortti on kiellettävä Suomessakin

Feministinen ajatus raskaudesta, ja sen keskeyttämisestä, jota Suomessa usein tarjoillaan ainoana mahdollisena, on kummallinen. Argumentti, jonka muka
      Maailman menoa
      615
      1179
    7. Yhden viestin päässä

Voisit juuri tälläkin hetkellä olla tässä vieressäni. Silittelisin ja paijaisin sinut puhki.
      Ikävä
      56
      1178
    8. Tuletteko/tulitteko ikävöimäsi

Kanssa hyvin juttuun? Ymmärsittekö toisianne? Sovitteko yhteen?
      Ikävä
      96
      1059
    9. KOSKA MARIN TULEE KAAPISTA ULOS

Olisi hyvä näyttää esimerkkiä, tosin osallistuminen pride-kulkueeseen on jo hyvä alku...
      Turku
      194
      972
    Aihe