Lapsi perheen

tietoon

-jos teillä on keittiössa pöydän ympärillä tuolit joissa on kangas päällyste, irroitettavat istuinosat,osta vahakangasta (on muuten kivoja valikoimia) niin paljon että saat siitä pöydälle liinan ja myös tuolin istuinosaan suojat, nitojalla alle kiinni. näin sinun ei tarvitse olla jatkuvasti tuolin istuinosia pesemässä ja hankaamassa jostain ruoka tahrasta.itse valitsin keittiön verhojen mukaan hillityn värin ja on tosihelppoa pitää tuolit puhtaana.

4

1526

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • murmelström

Mutta eikö pylly hikoa pitkällä istumisella?
      Muuten loistava idea.

• kun eihän

ruokapöydässä istuta pikkuhoususillaan, meillä ainakaan. siis ei hikoilua.

• HUONO VIZI
        kun eihän kirjoitti:

ruokapöydässä istuta pikkuhoususillaan, meillä ainakaan. siis ei hikoilua.

Teillä tosiaan istutaan pikkarisiltaan, kun tommoset mielees tulee ja vielä RUOKAPÖYDÄSSÄ!!
        HUHHUH!! Kuvittelin, että suomalaiset ovat fiksua kansaa mutta tämä kun eihän tyyppi on kaikkea muuta kuin fiksu.
        Kuinka edes jaksoit ottaa kantaa asiaan, joka todella on asiaa. NIH!!

• todella hyvä

idea, mulla on päällisinä vain kangasta jonka oon kuminauhalla ja solmimisnauhoilla kiinnitänyt tuoliin istuvaksi. niitä tosiaan saa vähintää kerran viikossa pestä, vahakangas oli todella hyvä idea!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      106
      8334
    2. Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa

Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d2
      Maailman menoa
      673
      5084
    3. Kuka on menehtynyt?

https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras
      Kankaanpää
      25
      3342
    4. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      32
      1961
    5. 57
      1520
    6. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      114
      1504
    7. Nainen, ota nyt rauhallisesti

Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä
      Ikävä
      138
      1357
    8. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      178
      1339
    9. Ajattelen sinua kiitollisuudella

Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi
      Ikävä
      60
      1099
    10. Sinulle tiedoksi

Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si
      Ikävä
      28
      933
    Aihe