Asun kerrostalo asunnossa ja
vaatehuoneessani on ilmeisesti koin toukkia? vaatteet reikiintyvät jos ne ovat käyttämättöminä vaikka puoli vuotta ja jotain toukkiakin olen huonetta siivotessa nähnyt ja aina tietysti poistanut ne,mutta aina niitä sinne vaan ilmestyy lisää. Valmiita perhosia en ole sieltä koskaan löytänyt joten ihmettelen mihin ne sitten katoavat? Mikä avuksi,millä saisin nämä ikävät tuholaiset pysyvästi poistettua?
koin toukat
3
1457
Vastaukset
- kontolle
Naftaliiniin, tosin haisee melkovahvasti. Eli kaupassa myydään sellaisia kuin 'koipalloja' tai karkotteita. Niillä koit saa tietysti karkoitettua, mutta ennen sitä kannattaa yksinkertaisesti siivota perinpohjin se vaatehuone katosta lattiaan imuroida ja pyyhkiä esim toluliemellä.
Jos oikein vielä viittii, niin senhän voi maalata niin että koilta katoaa kaikki mahdolliset koloset joissa se vois piileskellä.
Ja jos oikein oikein viittii, niin purkaa hylly ja ripustusjärjestelmät ja laittaa uuden.
Toisaalta tutki kaikki säilömäsi vaatteet ja imuroi tuuleta ja pese. Koi on kiusallinen joskin ihmiselle vaaraton kotiloinen joka viihtyy aidoissa villavaatteissa. Kaikkia vanhoja vaatteitakaan ei aina kannata säilöä, eli järkeä varastointiin. - kokemusta on
minulla on kokemusta sekä koin toukista että sokerikuoriaisista. koihin tutustuin kun hankin uuden vanhan kerrostaloasunnon. onneksi remontointivaiheessa havaitsin koin toukat purkaessani vanhan vaatekomeron ja ikkunapokien väleissä. siivoamalla hävitin kaikki toukat ja sen jälkeen ruiskutin raidia melko runsaasti niihin paikkoihin missä toukkia oli. ja lähdin olos kämpästä. toistin käsittelyn muutamaan otteeseen.
muuttaessani seuraavaan asuntoon siellä minua odotti sokeritoukat. ensin nitisti yksitellen toukkia kun tiemme kohtasi. niitäkin esiintyi tietyinissä kohdin asuntoa. eteinen kylpyhuone, makuuhuone otin taas raidpurik ja ruiskutin runsaasti listojen rakoihin yms. kertakäsittelyllä hävisivät.
kokeile myrkkyä mutta lähde itse pitkälle lenkille siksi aikaaettä pahin haju hälvenee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4674034Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181692- 1161526
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891474Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991408Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n601375- 521316
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi981229- 441079
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa341078