Sain super mario 64 (ds:lle) tänää ja oon saanu yhen tähden. Kakkos tasos (maa johon tarvii 1 tähden) en pääse lopparista pidemmälle. Eli pitäis tappaa se iso kivi jol on laastari seläs. Mitä sille pitäis tehä et se kuolis?
Please, vastailkaa.
Auttakaa Mariossa.
4
326
Vastaukset 4
- pekka puupää
sitku se kivi ukko kaatuu sun pitää tehä sen selän päällä semmonen super hyppy
- help me.
Ai et pitää painaa pari kertaa sitä hyppy painiketta?
(Kiitti tuhannesti) help me. kirjoitti:
Ai et pitää painaa pari kertaa sitä hyppy painiketta?
(Kiitti tuhannesti)Jos nyt tätä tietoa enää tarvitsetkaan: kiviukkeli on maassa, niin hyppää sen päälle ja paina ilmassa "R"-näppäintä (eli oikeanpuolimmainen takanäppäin). Toista tätä.
- help me. (not eny more)
mitcu kirjoitti:
Jos nyt tätä tietoa enää tarvitsetkaan: kiviukkeli on maassa, niin hyppää sen päälle ja paina ilmassa "R"-näppäintä (eli oikeanpuolimmainen takanäppäin). Toista tätä.
Kiitos ihan sikana!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1321423
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt4911220Miesten suusta kuultua
Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "165726- 44627
- 49627
Sinkut-palstan suurin valhe
Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va191623Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"
Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l103616Haluaisin mies tietää pari juttua
Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt21569- 74563
- 41553