Yllätän poikaystävääni pitkällä viikonlopulla damissa. Koska tämä matka on syntymäpäivälahja, niin haluan melkein kaiken menevän nappiin.Ei ole kovinkaan kivaa huomata paikan päällä,että majoituspaikka on kauhea rotankolo.
Siispä kysyisin teiltä Amsterdamista kokemuksia omaavia,että minne sitä majoittuisi? Majoitus 4 yöstä ja 5 päivästä saisi maksaa meistä molemmista korkeintaan 300e. Ja plussaa olisi sijainti keskustassa ja jonkinmoinen minikeittiö.
Matka on jo 8.11-12.11, joten kiire alkaa tulla:).
Kiitos etukäteen vinkeistä!
syntymäpäivät amterdamissa
3
767
Vastaukset
- Telemakhos
Tällä linkillä pitäisi päästä tarkastelemaan Amsterdamin vapaita hotelleja ja käyttäjien arvosteluja:
http://www.bookings.nl/searchresults.html?city=-2140479
Hotelleista en lähtisi etsimään ihan ydinkeskustan mestoja, monesti ne ovat aika rauhattomia eivätkä häävisessä kunnossa. Itse olen yöpynyt kahdessa hotellissa, toinen oli Leidsepleinin kupeessa ja toinen kävelymatkan päässä Museumpleinilta. (mutta valitettavasti välillä 8.11. - 12.11. niissä ei näyttänyt olevan tilaa). Ylipäänsä on syytä varautua siihen, että hissiä ei useinkaan ole (monien rakennusten ollessa hyvin vanhoja) ja portaat voivat olla todella jyrkkiä.
Valitettavasti hotellit, josta minulla on omakohtaista kokemusta, ovat kovasti varattuja. Tuolla nettisaitilla on kuitenkin aika paljon käyttäjien arvosteluja (samanlainen sivusto on myös www.tripadvisor.com), ja sieltä lähtisin liikkeelle. - van Gogh
Miksi pitäisi majoittua hotelliin?
Tästä studiosta (=yksiö) on hyviä kokemuksia:
http://www.studiopalamedes.com/
Toiveesi täyttyvät: siisti, kävelymatkan päässä ns. kaikesta, minikeittiö. Lisäksi omat avaimet ja rauha.
Portaita joutuu vähän kiipeämään, mutta sehän on Amsterdamin ominaisuus eikä puute. - asl
KÄvin jsutiinsa damissa, ja teidän budjetilla, suosittelen, että varaat hotellin netistä..hyvissä ajoin!Itse emme olleet niin viksuja ja juoksimme ekan illan halvempaa hotellia etsien.
Varsinkin rokin:in ym. varrelta löytyy aikamoisia koloja, ja hinnat n.85-129 euroa/vrk VEROT!!!
eli jos haluat edullista..ala kaivamaan netistä!
Leidsepleinin lähellä on varmaan jo edullista, ja kun olette noin monta päivää, niin miksi ette katsoisi myös majoitusta kaupungin rajojen ulkopuolelta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882