heips!!!
saakohan suomesta mistään ostaa autonmallista sänkyä lapselle? tai tietääkö kukaan ulkomaalaisten nettikauppojen osoitteita jos sellaisen voisi tilata, näin kerran tv:ssä englantilaisen reality-sarjan ja siinä pikku-pojalla oli upea autonmallinen sänky, haluttaisi omallekkin samanlainen saada...
pojalle autosänky
14
9061
Vastaukset
- Rraikku
Rakennusohjeita ainakin löytyy. Puuseppä osaa kyllä tehdä.
http://www.woodcraftplans.com/u502.htm
http://www.woodcraft.com/family.aspx?FamilyID=6676- ???
Helsingin Vallilassa on liike jossa tehdään tällaisia sänkyjä??
- sisustushullu
Katoppas tommonen sivu kun www.poshtots.com
On muuten aikas upeita huonekaluja,jos sieltä sais vaik vinkkejä sisustamiseen!!
ei sielt ainakaan meikäläisellä oo varaa tilata mitään,on sen verran huokeet hinnat!!!!! - nnet
Huuto.netissä näytti olevan muovinen autosänky huudettavana.
- hotrodkids
Mää oon itse rakentanu pari tollaista lasten sänkyä ensimmäinen oli omalle muksulle ja noin 1,5m pikä ja melko yksinkertainen mutta toisen sitten teinkin ihan 2m pitkänä ja mallina käytin vanhaa siipijenkkiä ja hieno tuli ja jos haluut niin voisin lähettää kuvia kun tähän niitä ei pysty liittään!!!Ja jos innostuneita on lisääkin niin mulle voi laittaa postia osoitteeseen [email protected]
- Pete233
Tuolla näyttäisi olevan parikin erilaista mallia
- Pete233
Tuolla näyttäisi olevan parikin erilaista mallia
- mmm
Meillä olisi myytävänä muutaman vuoden vanha sininen autosänky. Sänky on selvinnyt lähes naarmuitta. Jos kiinnostuit niin laita s-postia niin saat enenmmän tietoa kuvan kera.
[email protected]- ........
onko vielä jäljellä???
- mmm
........ kirjoitti:
onko vielä jäljellä???
Autosänky on vielä myynnissä.
Sängyn mitat ovat 122x215cm ja joustinpatjan ja petarin koko 90 x 190 cm.
laita sähköpostiin tarjous [email protected]
sitä kautta saan laitettua kuvia sängystä sinulle - mmm
mmm kirjoitti:
Autosänky on vielä myynnissä.
Sängyn mitat ovat 122x215cm ja joustinpatjan ja petarin koko 90 x 190 cm.
laita sähköpostiin tarjous [email protected]
sitä kautta saan laitettua kuvia sängystä sinulleautosänky jo myyty
- tuijanna
vieläkö sinulla on autosänky? jos, niin laitatko kuvia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818