Häämatkakohde?

Lapin tyttö

Hei! Olemme mieheni kanssa menossa naimisiin ensi keväänä ja häämatka mietityttää. Matkan ajankohdalla ei ole väliä. Kaipaamme aurinkoa (paljon!), rantaa, kirkasta vettä, palmuja ja snorklaukseenkin pitäisi olla hyvät edellytykset. Shoppailu/biletys voisi tällä reissulla jäädä. All inclusive -vaihtoehto voisi olla kiva, tosin perinteinen hotelli aamiaispöydälläkin käy. Bungalovissa olisi myös ihana asua... Valmismatka passaisi meille ihan hyvin, ja kohteista olen miettinyt Curacaoa, Arubaa, Mauritiusta, Meksikoa, Venezuelaa... Vaihtoehtoja on hirveästi! Auttakee nyt valinnassa, plussia ja miinuksia ko. kohteista sekä ASIALLISIA mielipiteitä, kommentteja, kiitos = )

10

1370

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meksiko

      Kaikki noista mitä luettelit on varmasti hyviä paikkoja. Meksikossa Playa del Carmenissa olen käynyt kahdesti ja menisin milloin vain uudelleen. Lämmintä riittää varmasti vuodenajasta riippumatta.

      Snorklaukseen on tosi hyvät mahdollisuudet meressä ja ecoparkeissa. Ranta on paras millä itse olen koskaan käynyt, valkoista hiekkaa ja turkoosia vettä.
      Hintataso on kohtuullinen kalliimpi kuin Thaimaa mutta halvempi kuin välimeren kohteet.

      Nähtävää on tosi paljon... Vaikea oikeastaan keksiä huonoja puolia.

    • Cancun
    • Tjäreborg

      Hei!

      Oheisista linkeistä saat meidän ehdotuksemme, upeista häämatkakohteistamme.
      www.tjareborg.fi/spa
      www.tjareborg.fi/topselection
      www.tjareborg.fi/couples
      Toivottavasti löydätte näistä vaihtoehdoista mieluisan häämatkakohteen.

    • vaikkapa

      Thaimaa ja siellä koh samui?

      • Lapin tyttö

        Heips, ja kiitos kaikille vastauksista =)
        Thaimaa jää pois laskuista, koska kävimme siellä tämän vuoden alussa ja olisi mukava nähdä muitakin paikkoja. Tosin Thaimaahan jäi pala sydämestä, mutta nyt etsitään jotakin muuta... Tosin samankaltaista, mutta maa voisi olla joku muu...

        Olisin toivonut Tjäreborgilta toisenlaista vastausta, sillä toki olin tutustunut heidän matkatarjontaansta ennen tänne kirjottamista. Esim. plussia/miinuksia heidän lomakohteistaan annetuilla kriteereillä. Tjäreborgin vastauksena pelkkä nettisivujen listaus ei tätä matkaajaa tyydytä... Niin, ja Tjäreborgille pieneksi vinkiksi: Tutustukaa oikeasti Aurinkomatkojen nettisivuihin ja katsokaa, kuinka käyttäjäystävälliset ja helppokäyttöiset sivut ovat...

        Keskustelun avauksen tarkoituksena oli myös nähdä Tjäreborgin vastaus asiaan, kun yritys itseään kovasti Suomi24:sen sivuilla mainostaa. Ajattelin, että yritys oikeasti panostaa kyselyihin vastaamiseen täällä. Ja tällä en tarkoita mustamaalata yritystä mitenkään vaan tuoda vaan oman mielipiteeni julki riippumatta muista aikaisemmin kirjoittaneista.

        Viekö Meksiko sitten voiton? Vai olisiko jollakin vielä esittää jotakin loistavaa vaihtoehtoa?


      • Las Vegas
        Lapin tyttö kirjoitti:

        Heips, ja kiitos kaikille vastauksista =)
        Thaimaa jää pois laskuista, koska kävimme siellä tämän vuoden alussa ja olisi mukava nähdä muitakin paikkoja. Tosin Thaimaahan jäi pala sydämestä, mutta nyt etsitään jotakin muuta... Tosin samankaltaista, mutta maa voisi olla joku muu...

        Olisin toivonut Tjäreborgilta toisenlaista vastausta, sillä toki olin tutustunut heidän matkatarjontaansta ennen tänne kirjottamista. Esim. plussia/miinuksia heidän lomakohteistaan annetuilla kriteereillä. Tjäreborgin vastauksena pelkkä nettisivujen listaus ei tätä matkaajaa tyydytä... Niin, ja Tjäreborgille pieneksi vinkiksi: Tutustukaa oikeasti Aurinkomatkojen nettisivuihin ja katsokaa, kuinka käyttäjäystävälliset ja helppokäyttöiset sivut ovat...

        Keskustelun avauksen tarkoituksena oli myös nähdä Tjäreborgin vastaus asiaan, kun yritys itseään kovasti Suomi24:sen sivuilla mainostaa. Ajattelin, että yritys oikeasti panostaa kyselyihin vastaamiseen täällä. Ja tällä en tarkoita mustamaalata yritystä mitenkään vaan tuoda vaan oman mielipiteeni julki riippumatta muista aikaisemmin kirjoittaneista.

        Viekö Meksiko sitten voiton? Vai olisiko jollakin vielä esittää jotakin loistavaa vaihtoehtoa?

        Puolitoista vuotta sitten olimme Las Vegasissa. Seurueestamme kaksi pariskuntaa vihittiin siellä. Todellinen hääkaupunki. Todellisia luksushotelleja myös. Katso: http://www.las-vegas.cc/hotels-hotel-discounts.php, http://en.wikipedia.org/wiki/Las_Vegas_Strip
        Käykää myös Grand Canyonilla, Hooverin padolla ja... Valtavasti näkemistä. Lämmintäkin on, kun valitsee ajankohdan oikein... jopa liian lämmintä.


    • lumoutunut

      Oltiin häämatkalla viime maaliskuussa Mauritiuksella. Otettii omatoimi matka ja ei ois paremmin voinu valita. Sukellus ja snorklaus mahdollisuudet aivan upeet, tekemistä löytyy vaelluksesta shoppailuun. Biletyksen kannalta ei hyvä vaihtoehto. Hintataso ei oo yhtä halpa ku thaikuissa mut ei mikää kalliskaan. Mahtavia ruokapaikkoja ja maisemia ja upeita pitkiä valkosia hiekkarantoja!!!Suosittelen lämpimästi

    • Paras mahdollinen kohde

      Onnea tulevasta häämatkasta :)!

      Ensinnäkin suosittelen, että ottaisitte räätälöidyn matkan. Häämatkalla (omasta mielestäni) ei ole mukava mennä isossa suomalais(?) ryhmässä.

      Aivan ihana ja upea maa on Uusi-Seelanti. Maisemat ovat upeat, aivan tarunomaiset suorastaan. Ja jos aktiviteetteja haluaa, niin sieltä löytyy. Ja tähän matkaan kannattaa satsata sitten ainakin pari viikkoa. Itse käytiin maa vuokra-autolla läpi kahdessa viikossa ja iiihan liian lyhyt aika. Laita kyselyä vaikka Aktiv-resorille, yhteystiedot löytyy www.aktiv-resor.fi, sieltä saa todella hyvää ja henkilökohtaista palvelua. Ja ko. matkayhtiöltä muuten olemme itse ainakin saaneet kohde-ehdotuksia juuri kysymyksellä: "Mikähän oli meille paras matkakohde...?" ilman, että pitää jo tietää minne matkustaa.

      Muitakin ihania paikkoja on. Edellämainittu Mauritius esimerkiksi. Siellä voitte ottaa rennosti, mutta myös nähtävää ja koettavaa riittää. Itse kiersimme taksilla ympäri saaren parin viikon aikana ja ei kalliiksi tullut taksilla kulkeminen tullut(ainakaan viisi vuotta sitten).

      Brasilian viidakkoretki Manauksen tienoilla? Aivan ihanaa....

    • Terttu

      Kiinnostaisiko Espanja,aurinkorannikko. Meillä on ihana kattoterrassihuoneosto Torre del Marissa. 35 km Malagalta itään. Uusi 2:n makuuhuoneen huoneosto. Noin 300 m rantaan. Kaikki kävelymatkan päässä. Kaikki mukavuudet, moderni sisustus. Lähetän mielelläni kuvia. Aurinkorannikon kaunein rantakävely noin 8 km pitkä.Kattoterassilla grilli,huonekalut,markiisit,kasvia.Mahdollinen haku lentokentältä. Soita 0046-13136913

      • Campanula

        Hei, kuullosti vähän muistakin mielenkiintoiselta kuin häämatkalaisista. Saako ottaa numeron muistiin jos tarvetta tulee Espanjan lomalle?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4590
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe