Eikö patilin kaksoset olekkin eri tuvissa? Mutta elokuvassa ne ovat samassa? VAi olenko muistanut väärin?
Liekehtivä pikari
14
874
Vastaukset
- Hennukka-Liinukka
Kyllähän kaksoset ovat elokuvissakin eri tuvissa. Parvatihan kysyy siskoltaan.
- seeker92
Miksi molemmat voivat olla sitten samaan aikaan rohkelikonoleskeluhuoneessa??
Parvati on Rohkelikossa ja Padma Korpinkynnessä, elokuvassa molemmat Rohkelikossa, koska elokuvat ovat elokuvia ja niissä tehdään kaikki toisin.
- Miinnii
Miten nii tehdään kaikki toisin? Jos pari juttua on eri tavalla ei se tarkota että kaikki tehdään toisin. Taisit hiukan liiotella vai mitä? =)
Miinnii kirjoitti:
Miten nii tehdään kaikki toisin? Jos pari juttua on eri tavalla ei se tarkota että kaikki tehdään toisin. Taisit hiukan liiotella vai mitä? =)
tuolla sitä, että jokaisessa Potter-elokuvassa on tehty asioita toisin kuin ne on kirjoissa. Esim. Viisasten kivi-elokuvassa väitetään Harryn isän olleen etsijä, vaikka hän oli jahtaaja. Liekehtivä pikarissa(kirja) Dobby antoi Harrylle kidusruohon. Leffassa sen antoi Neville.
tanzu84 kirjoitti:
tuolla sitä, että jokaisessa Potter-elokuvassa on tehty asioita toisin kuin ne on kirjoissa. Esim. Viisasten kivi-elokuvassa väitetään Harryn isän olleen etsijä, vaikka hän oli jahtaaja. Liekehtivä pikarissa(kirja) Dobby antoi Harrylle kidusruohon. Leffassa sen antoi Neville.
tanzuu84:n tekstit ovat hyviä mutta lisäisin senkin että Liekehtivän pikarin elokuvassa ajatuseulakohtauksessakin oli paljon virheitä.Esim. Irkoroff seisoi jossakin piikkihäkissä(ymmärsinkö oikein?)ja hän nousi maan alta (korjatkaa jos muistan väärin). Kirjassa hänet tuo kaksi ankeuttajaa ja ne istuttavat hänet kahletuoliin. Odotin näkeväni ankeuttajat siinä kohtauksessa. Miksei niitä voinut näyttää siinä kun AV:n elokuvassakin näytettiin niitä? Ankeuttajat olivat komea luomus.Pakko myöntää että olen pettynyt siihen kohtaukseen.(Oho tulipas melkonen romaani)
- minä vain
Sarvihaara92 kirjoitti:
tanzuu84:n tekstit ovat hyviä mutta lisäisin senkin että Liekehtivän pikarin elokuvassa ajatuseulakohtauksessakin oli paljon virheitä.Esim. Irkoroff seisoi jossakin piikkihäkissä(ymmärsinkö oikein?)ja hän nousi maan alta (korjatkaa jos muistan väärin). Kirjassa hänet tuo kaksi ankeuttajaa ja ne istuttavat hänet kahletuoliin. Odotin näkeväni ankeuttajat siinä kohtauksessa. Miksei niitä voinut näyttää siinä kun AV:n elokuvassakin näytettiin niitä? Ankeuttajat olivat komea luomus.Pakko myöntää että olen pettynyt siihen kohtaukseen.(Oho tulipas melkonen romaani)
Eihän liekehtivä pikari elokuvassakaan näytetty dobbya, vaikka sk :ssa näytettiin. Ehkä ne ei oo viittiny tehä lohikäärmeitten ym. ym. lisäks enää muita muita "tietokonehahmoja"
minä vain kirjoitti:
Eihän liekehtivä pikari elokuvassakaan näytetty dobbya, vaikka sk :ssa näytettiin. Ehkä ne ei oo viittiny tehä lohikäärmeitten ym. ym. lisäks enää muita muita "tietokonehahmoja"
ikävä kyllä.
- -joku-
tanzu84 kirjoitti:
Eikös harryn isä ollut sekä kirjassa että leffassa huispaus joukkueessa etsijä?? Nääs kun kaikki (siis kirjoissa) sanoo et sil on huispaus veressä ym. ym. Olenko väärässä?
- Huispauspoika
-joku- kirjoitti:
Eikös harryn isä ollut sekä kirjassa että leffassa huispaus joukkueessa etsijä?? Nääs kun kaikki (siis kirjoissa) sanoo et sil on huispaus veressä ym. ym. Olenko väärässä?
Oot ihan oikeessa.
Huispauspoika kirjoitti:
Oot ihan oikeessa.
Muakin hämää se että James leikki siepillä Feeniksin killassa. Siitä saa sellaisen käsityksen että James oli etsijä. Kuitenkin oon jostakin lukenu hänen olleen jahtaaja.En kyllä muista mistä. tanzu84 osaa vastata varmaan paremmin.
- seeker92
Sarvihaara92 kirjoitti:
Muakin hämää se että James leikki siepillä Feeniksin killassa. Siitä saa sellaisen käsityksen että James oli etsijä. Kuitenkin oon jostakin lukenu hänen olleen jahtaaja.En kyllä muista mistä. tanzu84 osaa vastata varmaan paremmin.
Mä olen aina luullut, että James Potter oli etsijä.. :) Misssä kirjassa kerrotaan, että se oli jahtaaja?
- Harry-91
seeker92 kirjoitti:
Mä olen aina luullut, että James Potter oli etsijä.. :) Misssä kirjassa kerrotaan, että se oli jahtaaja?
Rowling on sanonut niin. Kirjassa ei ole ollut asiasta mitään mainintaa.
- Huispauspoika
Harry-91 kirjoitti:
Rowling on sanonut niin. Kirjassa ei ole ollut asiasta mitään mainintaa.
"In the first film, James was said to be a Seeker (PS/f), but JKR stated that he was a Chaser in the second Scholastic interview. Yes, the editors are aware that on a summer's day when he was 15 he was fooling around with a Golden Snitch - much more effective to impress girls than a Quaffle, of course, and something that proves nothing about which position he actually played. JKR said in Sch2 that James was a Chaser, so until she explicitly says otherwise, her word goes. Please note that this is an FAQ. -- Ed."
Erittäin luotettavasta lähteestä kopioitu. Lähde on http://www.hp-lexicon.org Törmäsin tuohon osoitteeseen jonkun tän palstan viestiketjun perusteella. Tuolta oon löytäny tosi paljon tietoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 646247
- 635639
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1284605- 573909
- 143825
- 323239
- 683019
- 592856
- 712623
- 471970