Katteiden maalaus

deesboxs

Eli jos aikoo maalata katteet niin pitääkö se maalata täysin-vastaavalla maalilla ku vakio värillä..jos maalaa eri värillä niin pitääkö muutoskatsataa mopo..jospi tekee näin?

sitten se kysymys mihin halluu tietoa..?
Minkalaisella maalilla("ruiskuun")olette maalaillut mopon muovi katteita(en tarkoita jotka on maalannu spray maaleilla)vaan ruiskulla.Noh tätä on vaikia selittää..merkki,väri,miten hyvin kestää,näitä perus juttuja. ku täs suunittelen derbin katteiden maalausta.niin ois kiva kuulla teidän kokemuksia ja maali ratkaisuja....xD

7

2338

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • l0llero

Hienoin maali pinta tulee matta mustalla ja kannattaa viedä mopo suoraan katsastus asemalle heti maalauksen jälkeen mä ku en vieny ni meinasin saada sakot xd xd xd xd lol

• deesboxs.

mutta jos meinaa pitää maali-värin vakiona tai vastaavan värinen...sitä arvelinkin että jos mopon vakio värin aikoo muuttaa niin se on muutos katsastettava...Eli haluaisin tietää minkalaisella maalilla ruiskuun,merkin jolla oletta maalannu siis maalin...,,,

• Puhetta

Ei mopoa tarvitse muutoskatsastaa jos sen maalaa!!! järjenkäyttö sallittua.

• sherlock
        Puhetta kirjoitti:

Ei mopoa tarvitse muutoskatsastaa jos sen maalaa!!! järjenkäyttö sallittua.

jos rekisteriotteeseen on väri merkitty, pitäis periaatteessa käydä muutoskatsastamassa et saa uudet paperit, joissa on uus väri. ite en ainakaan jaksanu tuommosen takia käydä, eikä se näyttäny niitä poliiseja haittaavan, jotka sitä rekisteriotetta katteli.

• derbimies

oot sä kyllä aivan witun tyhmä..

• deesboxs

Mistä löytys derbiin sivu kateisiin tarroja tai suunilleen vakion tapaisia tarroja...ja jos joku tietää Derbi Senda R 97 olevia tarroja niin voisko kertoa mistä niitä löytyypi..Niin jos tietää muunlaisia derbin tarroja niin kertoisitteko mist niit löytyy.,.tos selailin niin joitain löysin...=)Kiitos...

• deesboxs

eli siis toi on mulle selvä toi että mopo pitää rekisteröidä jos väriä muuttaa mutta nyt olen kysymässä kun maalaan derbiä että minkalaisilla maalilla te olette maalanneet tai että olette kuulleet.Merkki---ruiskuun...miten hyvin kestää luonnon olosuhteita...kestääkö hyvin..ihan näitä perus juttuja..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1886
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe