Aseseppä Uudellamaalla

sxs

Voitteko suositella aseseppää Uudellamaalla, jolla uskaltaisi teettää käsintehdyn haulikon huollon. Uudet osat pitää viilata ja sovittaa. Onko kokemuksia Tiirasta tai Götschistä?

11

4879

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tero

Tiirasta en tiedä,mutta Götsi taitaa olla pelkkä tunari.Karkkilassa on Hannu Kamutta.Kysy sitä jos haluat kunnon työtä.09-2257508.

• joo

nurmentaus pakila hki

• Jsx

Sekä Kamutta että Nurmentaus ovat tuttuja.
      Jos haulikkosi on arvokas käsityön jälkeä uhkuva kapine niin vie Kamuttalle, hän tekee itsekin erittäin kalliita suurriistakiväärejä.
      Jos haluat vain toimivan käyttöhaulikon kuntoon nopeasti niin vie Nurmentaukselle.
      Götschilläkin olen kerran teettänyt muutostyötä, tai ainakin yritin, ei osannut tehdä sitä mitä minä itse tein ilman sepän taitoja appiukon autotallissa tunnissa...
      Tiiraa en tunne/tiedä

• sxs

Käytin pyssyn P.A:ssa Tampereella ja hyvä tuli. Ei tarvinnut katua.

• Conan10

Tuttavani kertoi pöyristyttävän tarinan tämän Asehuolto MW, Wekkarin toiminnasta. Asia on kuluttajavalituslautakunnan käsittelyssä.

• S&W686

Taitaa olla Kamutankin hommat vähän niin ja näin, ainakin nykyisin. Onko kenelläkään tietoa hänestä?

• samuli l

Eipä ole mitään kuulunut, kai on vielä hengissä.

• Anonyymi

Kasvaa jo horsmaa. Ei siis enää viilaile yhtään mitään, esimerkiksi linssiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kasvaa jo horsmaa. Ei siis enää viilaile yhtään mitään, esimerkiksi linssiin.

Oliko hyväkin kiikartähtäimien linssien fiilaaja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko hyväkin kiikartähtäimien linssien fiilaaja?

Ottiko sulta paljon ennakkomaksua ja jätti työt tekemättä?
        No, et ole ainoa.

• Anonyymi

Onko Kamutan Hannu siirtynyt tuonpuoleiseen? Osasi tehdä todella hienoa jälkeä ja tiesi myös paljon. Muutaman kerran kävin hänen liikkeessään ja montaakin pyssyä katselin. Mutta luotettavuus oli sitten toinen asia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      94
      9077
    2. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      56
      4809
    3. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      41
      4491
    4. Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?

Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit
      Maailman menoa
      53
      2813
    5. Numero josta kaivattusi tulee mieleen

Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.
      Ikävä
      100
      1546
    6. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      40
      1336
    7. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1276
    8. Heräsin taas sinä mielessä

Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?
      Ikävä
      64
      1222
    9. Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera

Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota
      Lieksa
      41
      1189
    10. Kannattaa toimia yleisesti ottaen

Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo
      Ikävä
      168
      1140
    Aihe