onko tota että phuket on kuin kaatopaikka? tänään luin vaan juttuja ja siellä sanottiin että aivan kamalan saastainen paikka. patong beachille siis suunnataan joulun alla.
minkä hintaisia on lennot bankokiin, kun se olisi mahtava kokemus myös nähdä.
phuket
2
868
Vastaukset
- patongin kävijä
hei ..kuule ei ole mikään kaatopaikka, tosin ei siellä vielä ollut ihan kaikki kunnossa viime tammikuussa kun olin siellä perheineni..mut kamala beach oli kyllä ihan kamala tosissaan mut silläkin ihmiset viihtyivät. Mene avoimin mielin vaan siellä on ihanaa. Me oltiin patong beachillä patonbeach hotellissa ja kyllä kelpasi.Hyvää matkaa..
- jokaisellahan on
omat mielipiteensä... Mut kaks kertaa olen phuketissa käynyt, ja todella ihana paikka. Patong on vilkkain ranta, mutta jos haluat rauhaa, niin tuktukilla vain katalle tai karonille. Lomasi onnistuu varmasti, hauskaa reissua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921826- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36762
- 47761
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683