AAMUTUNNELMIA

Herätessä aamu tuntui
kutsumattomalta vieraalta

Nouseminen vuoteesta ja
eläminen kohtuuttomalta pyynnöltä

Aamutoimet unissakävelyä
ja istuminen pöydän ääreen
epätodelliselta, luonnonvastaiselta

Kaadat minulle kahvia
-En ole aamuihmisiä,sanon
-Tiedän sen, olen tiennyt
kolmekymmentä vuotta.

Huomenta rakas!

10

445

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TöllinLiisa

      Yön lämpimästä sylistä,
      huii,nousta ylös.
      Karastuahan siinä pitää,
      villasukkiin ja menoks.

      Olen ollu joskus aamuvirkku,
      nousin aamuauringon nousun kanssa.
      Riensin ulos,ihaileen kasteenpisaroita.

      Rytmit on olleet sekoittavia,
      yötyötäki pitkään tehny.

      Sinulla yks ihanuus,
      kaataa sulle kahvia.
      Katseet kohtaa ja
      valaa uutta voimaa.

      LÄmmöllä .Liisa

      • *MURUKULTA*

        Aamukahvi täytyy saada mahdollisimman
        äkkiä meitsin, muuten ei hyvä seuraa! :))
        Ehtiihän se siinä tippasta..ja sitten
        voikin sanoo; huomenta maailma! :)
        Kahvintuoksuja päivääsi! :)


    • Rellu

      runo alkaa aamun ankeudessa ja päättyy lempeään
      pitkän rakkauden tuomaan toteamukseen,
      kiva loppu :)

      • *MURUKULTA*

        Kuka se meni ja keksi aamut!!:)
        Lomalla ne vielä menee, mutta
        arkena..! :/
        Aamukaffi paikka paljon.. :)
        Kaffelellaan! ;D


    • Hymyilen ja myhäilen, ite lähdin jo "hyvin nukutun yön jälkeen uimaan",,,,,,ja nyt uudelleen,,,ihanaa iltapäivää.
      Minulla vapaapäivä ja sen huomaa.
      Pian pois hellan ja tiskipöydön välistä,,,,

      • *MURUKULTA*

        Onneksi olkoon vapaapäivä!:) Hauska kuulla, että tulit hyvälle tuulelle!Vaan tuo uiminen..?..ulkonako? *kalikali* tämä sanoo! :D


    • kastehelmiina

      Sait hymyn huulillein murukulta,
      kiitos runostas :) vai semmottii aamutunnelmii,
      joko sitä on aamunvirkku tai sit...
      onneksi mulla huomenna vapaapäivä...jees...saa nukkua pitkään...i-h-a-n-a-a

      iltaasi lämpöä ja hymyä

      • *MURUKULTA*

        Voi teitä ja teidän vapaapäiviänne, kateeksi kay! :/
        Voin hyvin kuvitella loikoilua,ei kiire minnekkään..
        Onneksi olkoon ja vietä rentouttava pvä! :)
        Ja kiitos hymystä! :)


      • olovan
        *MURUKULTA* kirjoitti:

        Voi teitä ja teidän vapaapäiviänne, kateeksi kay! :/
        Voin hyvin kuvitella loikoilua,ei kiire minnekkään..
        Onneksi olkoon ja vietä rentouttava pvä! :)
        Ja kiitos hymystä! :)

        runon oot näköjään pyöräättännä uamutuimaan......(Z)


      • *MURUKULTA*
        olovan kirjoitti:

        runon oot näköjään pyöräättännä uamutuimaan......(Z)

        Niin, no en minä ainakaa ole aamuäreä..
        eikä päivälläkään ehdi, illalla ei viiti
        ja yöllä..nukutaan! :)
        Uni jo kutittelee silmiä, mitenhän tuon
        huomisaamun käy..! :)

        Sinulle lepposaa iltaa! ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe