Herätessä aamu tuntui
kutsumattomalta vieraalta
Nouseminen vuoteesta ja
eläminen kohtuuttomalta pyynnöltä
Aamutoimet unissakävelyä
ja istuminen pöydän ääreen
epätodelliselta, luonnonvastaiselta
Kaadat minulle kahvia
-En ole aamuihmisiä,sanon
-Tiedän sen, olen tiennyt
kolmekymmentä vuotta.
Huomenta rakas!
AAMUTUNNELMIA
10
445
Vastaukset
- TöllinLiisa
Yön lämpimästä sylistä,
huii,nousta ylös.
Karastuahan siinä pitää,
villasukkiin ja menoks.
Olen ollu joskus aamuvirkku,
nousin aamuauringon nousun kanssa.
Riensin ulos,ihaileen kasteenpisaroita.
Rytmit on olleet sekoittavia,
yötyötäki pitkään tehny.
Sinulla yks ihanuus,
kaataa sulle kahvia.
Katseet kohtaa ja
valaa uutta voimaa.
LÄmmöllä .Liisa- *MURUKULTA*
Aamukahvi täytyy saada mahdollisimman
äkkiä meitsin, muuten ei hyvä seuraa! :))
Ehtiihän se siinä tippasta..ja sitten
voikin sanoo; huomenta maailma! :)
Kahvintuoksuja päivääsi! :)
- Rellu
runo alkaa aamun ankeudessa ja päättyy lempeään
pitkän rakkauden tuomaan toteamukseen,
kiva loppu :)- *MURUKULTA*
Kuka se meni ja keksi aamut!!:)
Lomalla ne vielä menee, mutta
arkena..! :/
Aamukaffi paikka paljon.. :)
Kaffelellaan! ;D
Hymyilen ja myhäilen, ite lähdin jo "hyvin nukutun yön jälkeen uimaan",,,,,,ja nyt uudelleen,,,ihanaa iltapäivää.
Minulla vapaapäivä ja sen huomaa.
Pian pois hellan ja tiskipöydön välistä,,,,- *MURUKULTA*
Onneksi olkoon vapaapäivä!:) Hauska kuulla, että tulit hyvälle tuulelle!Vaan tuo uiminen..?..ulkonako? *kalikali* tämä sanoo! :D
- kastehelmiina
Sait hymyn huulillein murukulta,
kiitos runostas :) vai semmottii aamutunnelmii,
joko sitä on aamunvirkku tai sit...
onneksi mulla huomenna vapaapäivä...jees...saa nukkua pitkään...i-h-a-n-a-a
iltaasi lämpöä ja hymyä- *MURUKULTA*
Voi teitä ja teidän vapaapäiviänne, kateeksi kay! :/
Voin hyvin kuvitella loikoilua,ei kiire minnekkään..
Onneksi olkoon ja vietä rentouttava pvä! :)
Ja kiitos hymystä! :) - olovan
*MURUKULTA* kirjoitti:
Voi teitä ja teidän vapaapäiviänne, kateeksi kay! :/
Voin hyvin kuvitella loikoilua,ei kiire minnekkään..
Onneksi olkoon ja vietä rentouttava pvä! :)
Ja kiitos hymystä! :)runon oot näköjään pyöräättännä uamutuimaan......(Z)
- *MURUKULTA*
olovan kirjoitti:
runon oot näköjään pyöräättännä uamutuimaan......(Z)
Niin, no en minä ainakaa ole aamuäreä..
eikä päivälläkään ehdi, illalla ei viiti
ja yöllä..nukutaan! :)
Uni jo kutittelee silmiä, mitenhän tuon
huomisaamun käy..! :)
Sinulle lepposaa iltaa! ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511497
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16585ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412
