Onko matkakokemuksia? Tarkoitus lähteä ensi vuonna viettämään joulu & uusi vuosi jenkkilöissä, joten olisi mukava kuulla toisten matkoista.
New Yorkiin jouluksi
1
484
Vastaukset
- Jorette
...menee kuin mikä tahansa muukin ajankohta. Joululomia paikallisilla ei juuri ole, joten kaupunki on auki kuten aina.
Ruuhkat kaupoissa ennen joulua saatanalliset, ja uusi vuosi Times Squarella vielä hurjempi, mutta eivätkös ne kuulu osana siihen "turistikokemukseen."
Sää voi olla huono, mutta näinä ilmastollisina aikoina kuka enää tietää. Talvella NYCssä kerta kaikkiaan kylmä ja kova tuuli, joten tuultapitävä talvitakki, jonka saa kuumassa subwayssa nopeasti pois päältä on must. Kämpät kuumia ja ylilämmitettyjä.
Kuten aina neuvon pysyttelemään kaukana New Yorker ja Pennsylvania hotelleista. Tietysti jos haluaa asua asunnottomien tai luteiden kanssa niin sitten voi edellisiä harkita.
Hyvää matkaa,
J
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059