Tietääkö kukaan paljon maksaa esim. marlboro tupakka hollannissa!?!?? Aattelin vaan, että ois kiva tietää jos vaikka lentokeltältä sais edes hieman halvemmalla.
Tupakan hinnat!
5
14792
Vastaukset
- tetka
Marlboro maksaa nykyisin € 3,80, mutta askissa ei olekaan enaa 20 tupakkaa vaan 19! Pari kuukautta sitten se maksoi viela € 4,00, mutta silloin aski sisalsi sen 20 tupakkaa!
- asl
Luckyprince(?)tai joku vastaava makso muistaakseni joku neljä egee, et aika tasoissa on!
Tosin olut on siellä halvempaa ku drinkit!
Esim, 0,35 limsa makso saman verran kun 0,5 heineken!eli 4,5 euroa.- vain verollista
EU-maiden sisällä ei ole mahdollista ostaa savukkeita verottomaan hintaan. Toki lentoasemalta saa ostaa tupakkaa, mutta hinta on sama kuinlähikaupassasi.Jos sinulla on jatkolento EU:n ulkopuolelle onnistuu "vanhaan" malliin.
- penttis
siellä on halvempaa itse poltan chesterfieldiä 1!!
- Talent
Kreikan kreetalla olin ja ostin sielt kartsan L&M pun 24€ ja Chesterfield pun 18€. Katoin myös kaupoissa, kioskeissa ja lentokentällä kartongit olivat saman hintaisia. Marlboro oli 30€. Nämä olivat siis verollisia tuotteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4225449Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1841865Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3591825- 1171059
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl5994- 27918
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60815- 67769
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55723- 35678