menemme siis Nataliin marraskuussa ja kyselen että saako välilaskun aikana jalotella, polttaa tupakan yms?
Välilasku Teneriffalla
6
2752
Vastaukset
- nunnuh
joka välilaskulla missä itse olen ollut, matkustajat on otettu terminaaliin, missä on noin tunti aikaa olla.. siellä voi sitten sen tupakan poltella..
- ...
juu, pääset sisälle ja kattoterassille.
- meidän
Itse kävin brasiliassa 2 vuotta sitten ja silloin Teneriffan välilaskussa oli jokaisen pakko lähteä koneesta terminaaliin. Ja huom: tullessa piti ainakin silloin olla passi mukana terminaaliin mennessä, joten arvaa mikä härdelli syntyi, kun puolet koneesta oli jo ulkona ja kääntyivät sitten koneeseen hakemaan passia ja loput yrittävät yhä änkäytyä koneesta pihalle...
- Japetski
Kyllä meidän piti ottaa kaikki käsimatkatavarat mukaan Palmasin kentälle, mukaanlukien etukäteen tilatut ostokset. Koneesta ulostullessa jaettiin ne jotkin "maihinnousukortit". Takas koneeseen mennessä ne kerättiin pois ja katsottiin passit.
- Teneriffalla
Mihin ihmeeseen Teneriffalla passia tarvittiin???
Suomalaisilta ei ole Kanarialle mennessä kysytty
ainakaan 15 vuoteen enää passia siellä lainkaan. - : )
Siis jos olet menossa nataliin, niin välilasku on kyllä las palmasin kentallä, gran canarialla, mutta pääset kyllä ulos tai sisälle ja voit ottaa olutta tai mitä vain eikä passia tarvitse, maihinnousu kortin jakaavat, pysähdys kestää noin puoli- vajaan tunnin. Olimme Natalissa vuosi sitten ja menemme uudelleen ensi tammikuussa ja olet varannut hyvän kohteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303621Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91678Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131493Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241310Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.143981Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34913Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht243905- 60889
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ67872Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98839