Välilasku Teneriffalla

matkaaja3

menemme siis Nataliin marraskuussa ja kyselen että saako välilaskun aikana jalotella, polttaa tupakan yms?

6

2718

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nunnuh

      joka välilaskulla missä itse olen ollut, matkustajat on otettu terminaaliin, missä on noin tunti aikaa olla.. siellä voi sitten sen tupakan poltella..

    • ...

      juu, pääset sisälle ja kattoterassille.

    • meidän

      Itse kävin brasiliassa 2 vuotta sitten ja silloin Teneriffan välilaskussa oli jokaisen pakko lähteä koneesta terminaaliin. Ja huom: tullessa piti ainakin silloin olla passi mukana terminaaliin mennessä, joten arvaa mikä härdelli syntyi, kun puolet koneesta oli jo ulkona ja kääntyivät sitten koneeseen hakemaan passia ja loput yrittävät yhä änkäytyä koneesta pihalle...

      • Japetski

        Kyllä meidän piti ottaa kaikki käsimatkatavarat mukaan Palmasin kentälle, mukaanlukien etukäteen tilatut ostokset. Koneesta ulostullessa jaettiin ne jotkin "maihinnousukortit". Takas koneeseen mennessä ne kerättiin pois ja katsottiin passit.


    • Teneriffalla

      Mihin ihmeeseen Teneriffalla passia tarvittiin???
      Suomalaisilta ei ole Kanarialle mennessä kysytty
      ainakaan 15 vuoteen enää passia siellä lainkaan.

    • : )

      Siis jos olet menossa nataliin, niin välilasku on kyllä las palmasin kentallä, gran canarialla, mutta pääset kyllä ulos tai sisälle ja voit ottaa olutta tai mitä vain eikä passia tarvitse, maihinnousu kortin jakaavat, pysähdys kestää noin puoli- vajaan tunnin. Olimme Natalissa vuosi sitten ja menemme uudelleen ensi tammikuussa ja olet varannut hyvän kohteen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1295
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1207
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1135
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      52
      821
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      74
      736
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      661
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      659
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    Aihe