Liukuovi ulkoseinään

Liukuovi

Onko teillä kokemusta ulkoseinään tarkoitetuista lasiliukuoveista ?

16

10336

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Stefan

Itse asensin Unitas-liukuoven (www.lagerholm.fi ) muutama vuosi sitten.
      Kokemus on ollut hyvä. Alussa olin huolissani talvesta, mutta osoittautui että ovi on erittäin tiivis.

• maini

Mitä nämä liukuovet maksaa, tietysti riippuu koosta, mutta missä summissa?

• Stefan
        maini kirjoitti:

Mitä nämä liukuovet maksaa, tietysti riippuu koosta, mutta missä summissa?

En muista niiden hinta.. sorry

Kysy Lagerholm Finntrade Oy:ltä.

http://www.lagerholm.fi

• rakasatapsa

Profinin ( www.profin.fi ) liuku ovesta on hvyät kokemukset. Kaikin puolin laadukas ja toimiva ollut ja onhan se kotimainen tuote..

• Kokemus profinista

Profinin laatu on valitettavasti erittäin huono. Hyvä asia on tokia että on kotimainen

• ammattirakentaja
        Kokemus profinista kirjoitti:

Profinin laatu on valitettavasti erittäin huono. Hyvä asia on tokia että on kotimainen

Olen ollut rakennushommissa jo yli parikymmentä vuotta. Monen toimittajan ovia ja ikkunoita olen asentanut. Täytyy sanoa ,että eipä mikään muu firma ole ajatellut tuotteiden asennattavuutta ja toimivuutta niin pitkälle kuin tuo Profin. Profin liukuovi on toiminut veljeni omakotitalossa jo vuosia tosi loistavasti ja liikkuu edelleen keveästi. Tekivät lämpökuvauksen ja Profinin liukuovi oli tiiviimpi kuin naapuris ollut Fenestran parvekeovi, joka oli kaksinlehtinen.

• rakentaja rauli
        Kokemus profinista kirjoitti:

Tutulla oli myös laaduttoman oloinen tuo profin liukuovi, raskas käyttää ja maalit hilseili jne.

• lämpökamerakuvaaja
        ammattirakentaja kirjoitti:

Olen ollut rakennushommissa jo yli parikymmentä vuotta. Monen toimittajan ovia ja ikkunoita olen asentanut. Täytyy sanoa ,että eipä mikään muu firma ole ajatellut tuotteiden asennattavuutta ja toimivuutta niin pitkälle kuin tuo Profin. Profin liukuovi on toiminut veljeni omakotitalossa jo vuosia tosi loistavasti ja liikkuu edelleen keveästi. Tekivät lämpökuvauksen ja Profinin liukuovi oli tiiviimpi kuin naapuris ollut Fenestran parvekeovi, joka oli kaksinlehtinen.

Hyvin näkyy eri firmojen myyntimiehet tuotteitaan mainostavan.Lasista tehty ovi on korkeintaan tuulensuoja.Lämpökuvaksessa näkee sen lämpöeristyskyvyn.Kuvauksessa pitää käyttää eri asteikkoa kun se on niin huono lämpöeristävyydeltään mutta tiiviys voi silti olla ok.

• ulkoliukkarit

Schueco valmistaa korkealaatuisia alumiinirakenteisia ulkoliukkareita. Heidän sivuiltaan löytyy lista jälleenmyyjistä.

• ammattiasentaja

Turha kait nuista laaduista on tingata täällä keskustelupalstalla. Olen asentanut ja korjannut täällä Etelä-Suomessa useampien toimittajien liukuovia. Kokemuksesta on pakko sanoa, että nuo Profinin ovet ovat olleet parhaat. Ovat myös ainoat, jotka on VTT:n testaamat. Ei ole vesi niistä sisään tullut, kuten joistakin tuontituotteista, joita niitäkin oon asentanut ja jälkeen yrittänyt korjata. Kauniaisessa , siin keskustassa, on NCC;n tekemä uusi kerrostalo, jossa on koko olohuoneen seinän kokoisia Profinin liukuovia talo täynnä. Olin itse töissä tuolla työmaalla ja näin kun ne niitä asensivat. Täytyy sanoa, että kyllä pohjoisen miehet homman osasi ja homma tapahtu. Siellähän on hyvä käydä katsomassa niin näkee itse laadun, tuskin sitä kerrostaloa on vielä loppuunmyyty.

• osta koko tehdas

Onko vika tuotteissa vai asiakkaissa kun näytti olevan koko Scueco alumiini ikkunoiden ja ovien tekoon tarkoitettu linja myynnissä konkurssipesän lukuun tuolla huutokauppasivulla. Taidan luottaa nuihin Profinin puutuotteisiin.

• 1kokemus
        osta koko tehdas kirjoitti:

Onko vika tuotteissa vai asiakkaissa kun näytti olevan koko Scueco alumiini ikkunoiden ja ovien tekoon tarkoitettu linja myynnissä konkurssipesän lukuun tuolla huutokauppasivulla. Taidan luottaa nuihin Profinin puutuotteisiin.

Meille vaihdettiin muutama vuosi sitten mökille terassille liukuovi. ovi tuli lagerholm firmasta ja olemme olleet siihen tyytyväisiä. muistaakseni on valmistettu ruotsissa? Silloin ei muita toimittajia löydetty tuon tyyppisille oville joissa on lämmön eristys lasit. Nyt olemme suunnittelemassa tulevaan matalaenergiataloomme ovi ratkaisuja ja suunnittelijamme mukaan energia syistä lienee päädyttävä perinteiseen tuplaoveen liukuoven sijaan?

• Energiamies
        1kokemus kirjoitti:

Meille vaihdettiin muutama vuosi sitten mökille terassille liukuovi. ovi tuli lagerholm firmasta ja olemme olleet siihen tyytyväisiä. muistaakseni on valmistettu ruotsissa? Silloin ei muita toimittajia löydetty tuon tyyppisille oville joissa on lämmön eristys lasit. Nyt olemme suunnittelemassa tulevaan matalaenergiataloomme ovi ratkaisuja ja suunnittelijamme mukaan energia syistä lienee päädyttävä perinteiseen tuplaoveen liukuoven sijaan?

Ymmärtääkseni lagerholmin liukuovet saa myös matalaenergisena kun vaikutitte muuten tyytyväisiltä niihin

• Profinin tyytyväinen
        Energiamies kirjoitti:

Ymmärtääkseni lagerholmin liukuovet saa myös matalaenergisena kun vaikutitte muuten tyytyväisiltä niihin

Profin Oy www.profin.fi tekee ulkoliukuovia Suomessa, suomalaisella ammattitaidolla ja kahdenkymmenen vuoden kokemuksella. Osaavat tehdä varmasti ja testatusti vesitiiviitä ja lämpimiä. Soittakaa Pudasjärvelle kyllä palvelevat hyvillä tuotteillaan.

• LaarsLeevi
        Profinin tyytyväinen kirjoitti:

Profin Oy www.profin.fi tekee ulkoliukuovia Suomessa, suomalaisella ammattitaidolla ja kahdenkymmenen vuoden kokemuksella. Osaavat tehdä varmasti ja testatusti vesitiiviitä ja lämpimiä. Soittakaa Pudasjärvelle kyllä palvelevat hyvillä tuotteillaan.

Pakko on leukoja louskuttaa, kun tuotteet on hinnoitelu pilviin... eikun pakanoilta eurot pois.
        Lestadiolaista kyykytystä eikä tuo laatu ole toisia puuseppiä kummenpaa. Turhaa hehkutusta.

• on pahasti
        LaarsLeevi kirjoitti:

Pakko on leukoja louskuttaa, kun tuotteet on hinnoitelu pilviin... eikun pakanoilta eurot pois.
        Lestadiolaista kyykytystä eikä tuo laatu ole toisia puuseppiä kummenpaa. Turhaa hehkutusta.

... pojilla kaupat jumissa kun pitää tänne tulla kirjoittelemaan. Jos ette osaa myydä tai tuotteella ei ole yksinkertaisesti kysyntää niin lopettakaa koko firma.
        Johan tuo nyt hävettää aikaihmistä tommonen "markkinointi".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6809
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      1209
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1022
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      881
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      47
      814
    6. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      59
      804
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      774
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      771
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      716
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      713
    Aihe