Arvostelin Tjäreborgin nettisivuja

Viesti poistettiin

Eikö tällä palstalla saa esittää mielipidettään Tjäreborgista? Nettisivut on aivan kamalat!

9

1738

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puhut

Sivut on sekaiset mutta pahin vika on niiden
      todella tahmea toimiivuus. Joku on kikkaillit
      sellaisten asioiden kanssa jota ei osaa.

Jo pelkästään äkkilähtöjen näkeminen voi kestää
      pari minuuttia kun sen pitäisi tapahtua max. 2 sekunnissa.

• Marienhof

ollenkaan äkkilähtösivuille kun tänään yritin. Ei ollut ensimmäinen kerta kun ei toiminut, nyt viime aikoina on toiminut todella huonosti Tjäreborgin äkkilähtösivut. Kerran olen tainnut päästä katsomaan äkkilähtöjä nyt viimeisen viikon aikana ja päivittäin käyn (tai siis yritän käydä) sivuilla.

• -Susku-

...arvostelin niitä nettisivuja. Kohta oli mun teksti poistettu. Eli se näköjään sitä Tjäreborgin vastaamista kysymyksiin...

• Tjäreborg

Tervehdys ja kiitos palautteestasi. Viikonlopun aikana ja maanantaina tekninen vika on häirinnyt verkkosivujemme toimivuutta ja tästä syystä sivujen latausajat ovat olleet pitkiä ja toimivuus hyvinkin tahmeaa. Eilen iltapäivällä saimme vian korjattua ja tämän jälkeen sivustomme on toiminut normaalisti.

• eii

toimi meillä vieläkään kunnolla. Latausajat todella pitkiä. Muutenkin sivustoissa olisi pelkistämisen varaa, aika hankala etsiä tietoa.

• posso

Jaa, mulla ainakaan o ollut mitään ongelmia koskaan. Päivittäisitte ne wintoosanne tähän päivään, muumiot

• minääääääää

vieläkään äkkilähdöt! Mikä on kun ei sivulle pääse????

• Aurinkomatkoihin

Kaikista selkeimmät ja helppokäyttöisimmät sivut on Aurinkomatkoilla. Kun itse lähden varaamaan matkaa, menen aina ensin katsomaan Aurinkomatkoilta, vaikka sinänsä matkatoimistolla ei ole minulle minkäänlaista merkitystä. Nettisivut ratkaisee!!!

• Totta...

Totta se, että Aurinkomatkojen www-sivustot ovat selkeät ja helppokäyttöiset. Esim. yksin matkustavan henkilön on helppo varata matka sieltä, koska lisäpalvelut (huonelisä, yms.) on eriteltynä selkeästi.
        Tjäreborgin ja Finnmatkojen sivustojen kautta matkojen varaaminen on vaikeaa, mutta onnistuuhan se, kun tarpeeksi pähkäilee. Jouluksi ja uudeksi vuodeksi olen menossa Gran Canarialle, ja tuon matkan varasin Tjäreborgin www-sivustoilta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      176
      1550
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      100
      758
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      725
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      588
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      546
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      126
      546
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      528
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      500
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      493
    Aihe