haluaisin tehdä valokuvista sellaisen diaesityksen jossa taustalla kuuluisi koko ajan musiikkia. Kuinka saan liitettyä kokonaisen biisin esitykseen? Tähän mennessä olen onnistunut liittämään musiikkia vain yhteen kuvaan. Heti kun dia vaihtuu musiikkikin lakkaa soimasta. Missä vika?
musiikin liittäminen
kuviin
2
1016
Vastaukset
- tt ope
vinkkiä:
Lisää äänen niin kuin olet tehnyt ennenkin, mutta jatkat diaesitys - valikko ja sielt' mukautettu animaatio.
Tulee tehtäväruutu oikeaan reunaan.
klikkaa äänen kohdalta valikko auki ja valitse tehosteasetukset. Tehoste välilehdeltä voi valita kuinka monta diaa äänen kuuluu kestää.
kokeile ja kysy lisää. Menee vaikeeksi selittää ilman kuvia ja puhettta (Ja kun ei tiedä kuinka hyvä kysyjä on).- todella paljon
Ihanaa, kiitos todella paljon! Nyt minä sain sen toimimaan. Olen kysynyt apua vaikka keneltä, mutta kukaan ei ole aiemmin osannut auttaa. Kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161