Konehakkuun hinta?

Yritäjäksi aikova ehkä

Paljonko maksaa konehakkuu kuutiolta, tukki, kuitu, polttupuu/hakepuu?

10

2648

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • esrtdsrg

      3-20eskoa

    • Järveen

      Sinä ja sukus pääsette vähemmällä.

      • Mikä miestä vaivaa?

        Taas yksi jolta on lääkkeenotto unohtunut..


      • kesällä
        Mikä miestä vaivaa? kirjoitti:

        Taas yksi jolta on lääkkeenotto unohtunut..

        yhessä lehdessä kaivattiin metsäkuskia urkkohommiin euron kiinto ajosta ja mototyöstä vähän päälle euron. (kai tuo vitosen tuntipalkan voittaa?)
        tosta voisi päätellä että urakoitsija saisi ainakin hakkuusta päälle eron kiinnolta.
        voisin mä euron palkalla harjoitella kokeeksi muutaman päivän..


      • wresgssdf
        kesällä kirjoitti:

        yhessä lehdessä kaivattiin metsäkuskia urkkohommiin euron kiinto ajosta ja mototyöstä vähän päälle euron. (kai tuo vitosen tuntipalkan voittaa?)
        tosta voisi päätellä että urakoitsija saisi ainakin hakkuusta päälle eron kiinnolta.
        voisin mä euron palkalla harjoitella kokeeksi muutaman päivän..

        No ei loppuviimen hullumpi taksa osaavalle kuskille, ainakaan jos on paljon avohakkuuta.


      • Ymmärrys hoi
        Mikä miestä vaivaa? kirjoitti:

        Taas yksi jolta on lääkkeenotto unohtunut..

        Mikä sekoittaa ihmisten pään noissa konehommissa? Ryhtyä nyt metsäfirman ehdoilla orjaksi. Täysin järjetön juttu.


      • Deerekuski
        kesällä kirjoitti:

        yhessä lehdessä kaivattiin metsäkuskia urkkohommiin euron kiinto ajosta ja mototyöstä vähän päälle euron. (kai tuo vitosen tuntipalkan voittaa?)
        tosta voisi päätellä että urakoitsija saisi ainakin hakkuusta päälle eron kiinnolta.
        voisin mä euron palkalla harjoitella kokeeksi muutaman päivän..

        20% tuotosta.Mulla paraat HH hankkeet mennyt yli viiden sadan /päivä.


    • Pinohiiri1

      maksaa liikaa tai liian vähän. jokku ei maksa ollenkaan, toiset ei haluais ja kolmansilla ei ole varaa...

    • tonttu

      hankintahakkasin harvennusta hakkuufirmalla , veloittivat 23,00euroa kiinnolta. olisko tuo kohtuullista.mitä?

      • hidasta on

        Pienirunkoiselle puulle harvennuksella taksa on tuo.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1499
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1126
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      47
      951
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      179
      835
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      759
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      720
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      605
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      578
    9. 52
      571
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      541
    Aihe