onkohan tulossa semmonen boksi jossa olis kaikki ne vanhat jaksot olis tosi kiva jos tulis olisikos täällä muita ostajia kuin minä
prätkähiiret
18
2106
Vastaukset
- Vinski<3
JOS sellainen tulisi niin minä olisin ensimmäisenä jonossa ostamassa sitä!!!
Mutta eipä taida sellaista tulla, koska maikkari on kertonut että heillä ei enää ole näitä vanhoja prätkis jaksoja, ne on kuulemma jo pois heitettyä tavaraa tai jotain sinne päin. Mutta voithan sä lohduttautua sillä että voit katsoa telkusta uusia ja nauhoittaa ne tai sitten voit ostaa hyvinvarustetuista kaupoista vanhoja prätkiksiä dvd:nä tai vhs:inä, yhdellä dvd:llä oli muistaakseni 2-3 jaksoa, ja vhs:llä oli 3...
itselläni ei ole kumpiakaan vaikka haluaisin. Lainailin kirjastosta ja nykyään imppaan netistä niitä heti kun löytyy... joutuuhan niistä kyllä joskus myös netissä maksamaan mutta ei se mitään...
Ainakin Robinhoodista löytyy dvd:inä näitä vanhoja prätkiksiä ja jopa vain 9 eurolla ;).
Mutta ei niitä kaikkia jaksoja kyllä enää varmaankaan yhdelle levylle tungeta kun ne kerran on ne ehtinyt jo tunkea roskapostin joukkoon. :< harmi sinänsä mutta onhan meillä nää uudet ja vanhojakin saa (kylläkin niitä joutuu ostella aika tavalla kun 1 levyllä on 2-3 jaksoa ja jaksoja on yli 60...) kunhan niitä vain jaksaa etsiä. :)
- vinnie - Maana
Voi, sitähän tässä on vuositolkulla toivottu.:) Saa nähdä tapahtuuko jotain, jos tämä uusi sarja nyt menestyy. Oikeudet vanhan sarjan julkaisuun ovat kuitenkin tietääkseni nykyään Disneyllä, ja suoraan sanoen minusta on aika epätodennäköistä että sieltä viitsittäisiin julkaista mitään niin "marginaalista" kuin Prätkähiiret. Käsittääkseni prätkikset ei koskaan ollut mikään älyttömän suosittu jenkeissä?
- Visnki<3
Jenkeissä prätkisten suosio oli aluksi suuri mutta kun se juoni nyt niissä VANHOISSA oli mitä oli (leipiksen tornin sortumis jatkumoa) niin suosio alkoi laskea ja ei siitä sitten hirmuisesti enää jaksettu katsoa kun tiesi että leipis juonii omiaan ja prätkikset yrittää sitten estellä ja lopussa leipiksen torni sortuu tai pamahtaa avaruuteen...
Mutta näitä uusia on kyllä odoteltu siellä kovasti ja tykättykkin on hirmusesti. :> kuin myös täällä :)
mut kuten jo aiemmin sanoin olen tuolta lukenut että on nää jo roskaposti osastolla nämä prätkisten jaksot menossa... uudet kehiin vanhoja ei kuulemma tarvita. Saahan niit kumminkin erikseen ostettua mutta dvd:itä sitten kertyy lähelle kolmeakymmentä... :/
Ja ens sunnuntaina uusien prätkisten 2 jakso! jebajee ;D
- Vinnie - Maana
Visnki<3 kirjoitti:
Jenkeissä prätkisten suosio oli aluksi suuri mutta kun se juoni nyt niissä VANHOISSA oli mitä oli (leipiksen tornin sortumis jatkumoa) niin suosio alkoi laskea ja ei siitä sitten hirmuisesti enää jaksettu katsoa kun tiesi että leipis juonii omiaan ja prätkikset yrittää sitten estellä ja lopussa leipiksen torni sortuu tai pamahtaa avaruuteen...
Mutta näitä uusia on kyllä odoteltu siellä kovasti ja tykättykkin on hirmusesti. :> kuin myös täällä :)
mut kuten jo aiemmin sanoin olen tuolta lukenut että on nää jo roskaposti osastolla nämä prätkisten jaksot menossa... uudet kehiin vanhoja ei kuulemma tarvita. Saahan niit kumminkin erikseen ostettua mutta dvd:itä sitten kertyy lähelle kolmeakymmentä... :/
Ja ens sunnuntaina uusien prätkisten 2 jakso! jebajee ;D
- VinnieNiin, no jotenkinhan tuohon jenkkisotkuun liittyi myös Power Rangers, joka syrjäytti sitten aivan kaiken, ja sen myötä prätkisten yhtiökin ilmeisesti ajautui konkkaan... en nyt tiedä kuinka suora syy-seuraus-suhde tuolla oli.
Jenkeissähän uutta sarjaa ei ole vielä esitetty, tarkoitatko mahdollisesti Brittilää? :) Siellä tosiaan esitetään vanhaa sarjaa nyt uuden rinnalla, ja näin kuulemma on, etteivät vanhat machohiiret pärjää uusille. Jenkkilän päässä (prätkiksethän siis on kuitenkin jenkkituotantoa) on arveltu, että tuo ei johdu vain piirrostyylistä, vaan pääasiassa kielestä; vanha sarja oli selkeämpää amerikanenglantia, eli brittipenskoille ilmeisesti vähän vaikeaselkoista. Suomessa sitä ongelmaa ei tietenkään olisi.
Noista DVD:istä, Suomessahan on vanhasta sarjasta julkaistu vain 6 jaksoa DVD:nä, ja VHS:näkin vain 1 tuotantokausi (=muistaakseni 13 jaksoa). Muilla kielillä jaksoja on julkaistu enemmän (ei Suomessa tietenkään), mutta ne ovat TODELLA harvinaisia. Australian postimyynnistä saisi tällä hetkellä Olipa kerran Marsissa -trilogian, jos sattuu siellä päin maailmaa olemaan tuttuja...
Uusi sarja ilmestyy DVD:inä, en tiedä missä muodossa, yksittäin vai boksina vai mitä... toivottavasti Suomen versioon tulee vaihtoehtoinen ääniraita alkuperäiskielellä.:/
MTV3:han on muuten tosiaan sanonut, ettei heillä ole vanhoja videoita enää, ja vaikka olisi, oikeustekniset syyt estävät niiden näytön. Pitäisi oikeastaan kysyä suoraan sieltä, että mikä tässä oikeastaan on homman nimi, sillä Englannissahan GMTV parhaillaan esittää sitä vanhaa sarjaa, ja kanava on sen oikeudet juuri ostanut (Disneyltäkö sitten, en tiedä). Tuo viestisi ainakin minun sivistymättömässä aivokopassani siihen suuntaan, että vanha sarja on kuitenkin täysin ostettavissa. Miksei MTV3 siis voisi ostaa sitä uudelleen? Kyse voisi olla dubbauksista, mutta minulle ainakin passaisi vallan hyvin, että länttäisivät siihen vaan tekstitykset...
Njoo, tuo olisi ehkä tosiaan viisainta kysyä suoraan maikkarilta. Anteeksi taas ylipitkä viesti.:)
- moto
niin tuskinpa sellaista tulee mutta onko tietoa tuleeko dvd:lle muita jaksoja kuin nuo kuusi videolla kyllä löytyy muutama enemmän
en nähnyt noiden "uusien" prätkähiirien ekaa jaksoa eli en tiedä siitä juuri mitään Turbon prätkä on vissiin vaihettu johonki vihreeseen jos on se oli ISO virhe pidin siitä vanhasta tuon tiedän siitä kun prätkähiiristä tulee peli joka julkaistaan ainakin ps2:lle
onko leipis enää mukana näissä uusissa jaksoissa??? jos ei kuka on pahis??? mitä kaikkia uudistuksia on tullut??? noihin jos saisin vastauksen olisin kiitollinen
-Moto-uus pahis o joku katti, itseasiassa, mitä klippejä katsoin, niin taisi siellä olla Leipiskin... mutta paljo konnia ainakin... en oo yhtää varma, ku muisti o hämärä, vaikka ihan vasta ne näinkin...
- Maana
half-mouse kirjoitti:
uus pahis o joku katti, itseasiassa, mitä klippejä katsoin, niin taisi siellä olla Leipiskin... mutta paljo konnia ainakin... en oo yhtää varma, ku muisti o hämärä, vaikka ihan vasta ne näinkin...
Leipis esiintyy ilmeisesti vaan yhdessä jaksossa, onko se nyt kuudes jakso... en mene vannomaan.
Kissojen lisäksi "pääpahiksen" rooliin pääsee ainakin biljardööri Ronald Rump.;) Ja joku karikatyyri siellä hyppii myös nimellä Richard Brand-something, mutta hänellä on ilmeisesti pienempi rooli... Laajempi pahiskanta tässä toki on kuin entisessä.:)
- Just me
Discshopista voi varata ennakkoon uuden sarjan kaksi dvd:tä, joilla molemmilla on kolme jaksoa. Julkaisupäiväksi on luvattu 24.11. Siitä ei tosin ole tietoa, onko kummalakaan dvd:llä muita ääniraitoja kuin suomi.
http://www.discshop.fi/shop/ds_produkt.php?lang=&id=55263&lang=fi&subsite=movies&&ref=#
http://www.discshop.fi/shop/ds_produkt.php?lang=&id=55262&lang=fi&subsite=movies&&ref=#- Maana
Haa, Ronaldo Rump on siis käännetty Rami Palkiksi? Pöh.:( Sehän vie koko vitsiltä jalat alta... Viittaako tuo Rami-nimi ylipäänsä yhtään mihinkään? Minä en äkkiseltään keksi..?
Tuon kuudennen jakson infoteksti viittaisi muuten ikävästi siihen suuntaan, että Monttupomon nimi on muutettu Rystyseksi? En ainakaan muista että ko. jaksossa olisi muita ns "uusia" konnia pyörinyt, joihin nimi voisi viitata. Ihan hauska nimi sinällään, vaikkakin väännös Pit Bossista Rystyseen vaikuttaa aika monimutkaiselta... lienee ihan käännösmoka?
- puuhajukkis
laittaa youtubelle lisää vanhoja prätkiksiä kuten jakso jossa on Teuvo Tahko/Napoleon Brie ja rantakytät, Monttupomo ja sen konnat, Plutolainen juristi(Ruijantalo?) , Lake Michi-Gone, Jakso jossa ollaan Plutossa ja Camembert pääosassa.
- Maana
Niin, unohdin mainita eilen että YouTubeen on nyt ilmestynyt myös Olipa kerran Marsissa -trilogia. Siinä esitellään myös Anni, josta oli puhetta jo tuossa toisessa viestiketjussa.:)
Itse en ikävä kyllä pysty lataamaan vhs:iä koneelle... noita jaksoja on nyt viime aikoina kuitenkin alkanut tippumaan youtubeen, eli toivossa on hyvä elää. (Itse kaipailen muuten Verminaattoria.)
Tässä vielä linkki sinne Olipa kerran -tarinan alkuun:
http://www.youtube.com/watch?v=-RKbe_BhUfs&mode=related&search=
- -Turbo-
mä en oikeen saa selkoo tost asiasta että tuleeks kaikki prätkis jaksot dvd:lle?
sitten tosta pelistä millon ilmestyy??
ja tossa ylempänä oli tosta turtlesien jälkeen tulleesta prätkähiirimainoksesta se tosiaankin oli vanhan sarjan tunnari ja se pätkä joka siin näytettiin ei oo ekan kauden jaksoja huijasiko mtv3 meitä???
-Turbo-- -Turbo-
peli ilmeisesti perustuu uusiin jaksoihin ainakin trailerin perusteella en nähny tota uuden ekaa jaksoo niin millon se niinku tapahtuu? sen jälkeen kun prätkikset ovat jo käyneet maassa vai ennen sitä nykyään melkein joka juttu on pilattu tollatavalla eli tapahtuu ennen alkuperäistä ja siin on jotain hahmoja jota ei ees alkuperäsessä näytetä (esimerkkejä ovat bambi 2, tarzan 2 jne...)
ps2 version pelistä luultavasti ostan riippuu vähän tästä sarjasta
-Turbo- - make
olen myös hieman sekaisin tosta asiasta eli tuleeks kaikki jaksot dvd:lle?? oon oottanu monta päivää et joku vastais ton turbon viestiin koska tarvitsen itsekin vastauksen tohon
- Maana
make kirjoitti:
olen myös hieman sekaisin tosta asiasta eli tuleeks kaikki jaksot dvd:lle?? oon oottanu monta päivää et joku vastais ton turbon viestiin koska tarvitsen itsekin vastauksen tohon
Pelistä en tiedä, mutta uudet prätkikset ilmestyvät dvd:nä, vähintäänkin tämä 1.tuotantokausi kokonaisuudessaan (=26 jaksoa). Pari ekaa dvd:tä tulee myyntiin tässä marraskuun alkupuolella muistaakseni, molemmat sisältävät 3 jaksoa. Muita jaksoja ei käsittääkseni vielä tallenteina saa.
Veikkaisin, että sarja voisi ilmestyä boxina jossain vaiheessa, mutta en siis tiedä.:) Mahdollisista kielivalinnoista ei myöskään ole meikäläisellä tietoa... Ja vanhoista prätkiksistä ei edelleenkään ole kuulunut yhtään mitään. - Carb
Maana kirjoitti:
Pelistä en tiedä, mutta uudet prätkikset ilmestyvät dvd:nä, vähintäänkin tämä 1.tuotantokausi kokonaisuudessaan (=26 jaksoa). Pari ekaa dvd:tä tulee myyntiin tässä marraskuun alkupuolella muistaakseni, molemmat sisältävät 3 jaksoa. Muita jaksoja ei käsittääkseni vielä tallenteina saa.
Veikkaisin, että sarja voisi ilmestyä boxina jossain vaiheessa, mutta en siis tiedä.:) Mahdollisista kielivalinnoista ei myöskään ole meikäläisellä tietoa... Ja vanhoista prätkiksistä ei edelleenkään ole kuulunut yhtään mitään.Osaisiko joku sanoa mistä voisin ladata koneelle prätkisten tokan ja kolmannen tuotantokauden, kun en tunnu löytävän niitä mistään.
- oy yee
Joku on tehny tästä uudest sarjasta sivun o_o http://www.freewebs.com/bmfm06/
- zits
Tällainen vetoomus löytyy netistä, eikä ketään mahda hirveästi vaivata jos nimensä laittaisi sinne. Itse en tiedä tuon vetoomuksen ikää.
http://www.PetitionOnline.com/bikermfm/petition.html
Ihmiset, mikäli tiedätte jossain olevan Prätkisten jaksoja 2. ja 3. kaudelta, ihan missä muodossa vain, niin ottakaa ihmeessä yhteyttä [email protected]
Olen etsinyt jaksoja jo pitkään. Muutenkin voi ottaa yhteyttä jos on itsekin fani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517053Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414794HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3002718- 1442006
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321597Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3971530- 171497
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki221306Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101303mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k111203