Ovatko muut huomanneet samaa että kuulokkeilla on tapana hajota aika tarkkaan vuoden päästä ostamisesta? Toinen puoli mykistyy, vissiin juotokset lähtevät irti tai jotain? Hintaluokkaa on n.50-80€ ja merkkinä philips, saman firman nappikuulokkeet räjähtivät myös vuoden sisään. Tekeekö philips vain paskoja kuulokkeita vai tuleeko korvistani akkuhappoa?
Pistäkääs ehdotuksia hyviksi peruskuulokkeiksi jotka eivät ole mäsänä heti vuoden päästä.
vuoden kestävät!
8
1069
Vastaukset
- halpaa ja hyvää
Ostin nuo verkkokauppa.comista muutamalla kympillä viime vuonna ja näyttää olevan edelleen myynnissä hintaan 38 e! Täytyy sanoa että ovat olleet hintansa väärti, ja onhan se huippumerkki. Tukevat bassot ja mukavat päässä. Ääni on aavistuksen tummahko mutta muuten ok. Philipsit voi heittää hevon vitt....
- hp_guru
...ne kaikki köärsi samasta ongelmasta. Kuitenkin ostan jatkossakin Philipsin kuulokkeita, ne on hintaansa nähden erittäin hyvät.Ainakin ne isommat kuppikuulokkeet.
- Kultakorvantaus
Philipseissä ääni on mielestäni taajuustoistossa aika suppea.Just niissä kuppikuulokkeissa.Bassot kohtalaiset,muuten ääni aika lattea verrattuna esim.Beyer 531.
- voi olla
myös käyttäjässä ja olosuhteissa. Itse en ole oikeastaan koskaan saanut mitään vempelettä aikuisiällä rikki. Jotkut kohtelevat noita vermeitään välillä miten sattuu, niitä heitellään ja nakellaan "sievästi" ja ne unohtuvat lattialle ja sitten niiden pääle astutaan tai vahingossa potkaistaa... tai millon piuhaa ei varota ja kävelään sen päälle tai vedetään stereot tai tietekone mukana matkaan... Itselläni on ollut 15 vuoden aikana 2 kuulokkeet eivätkä kummatkaan ole vielä riki. Tosin nykyään tuon kulutuselektroniikan kestävyys on ainakin kodinkoneissa laskenut kuin lehmän häntä, joten voi päteä myös halvempiin kuulokkeisiinin.
- hp_guru
muun omaisuuteni...
- Hurjapää
Niin jos haluut kestävät kuulokkeet niin osta Kossit. Niillä taitaa jos nyt en väärin muista niin olla joku 15 vuoden takuu.
- hp_guru
takuu?
- varranty
hp_guru kirjoitti:
takuu?
"life-time no questions asked -varranty"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984