vuoden kestävät!

PRKL!!!!

Ovatko muut huomanneet samaa että kuulokkeilla on tapana hajota aika tarkkaan vuoden päästä ostamisesta? Toinen puoli mykistyy, vissiin juotokset lähtevät irti tai jotain? Hintaluokkaa on n.50-80€ ja merkkinä philips, saman firman nappikuulokkeet räjähtivät myös vuoden sisään. Tekeekö philips vain paskoja kuulokkeita vai tuleeko korvistani akkuhappoa?

Pistäkääs ehdotuksia hyviksi peruskuulokkeiksi jotka eivät ole mäsänä heti vuoden päästä.

8

1069

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • halpaa ja hyvää

Ostin nuo verkkokauppa.comista muutamalla kympillä viime vuonna ja näyttää olevan edelleen myynnissä hintaan 38 e! Täytyy sanoa että ovat olleet hintansa väärti, ja onhan se huippumerkki. Tukevat bassot ja mukavat päässä. Ääni on aavistuksen tummahko mutta muuten ok. Philipsit voi heittää hevon vitt....

• hp_guru

...ne kaikki köärsi samasta ongelmasta. Kuitenkin ostan jatkossakin Philipsin kuulokkeita, ne on hintaansa nähden erittäin hyvät.Ainakin ne isommat kuppikuulokkeet.

• Kultakorvantaus

Philipseissä ääni on mielestäni taajuustoistossa aika suppea.Just niissä kuppikuulokkeissa.Bassot kohtalaiset,muuten ääni aika lattea verrattuna esim.Beyer 531.

• voi olla

myös käyttäjässä ja olosuhteissa. Itse en ole oikeastaan koskaan saanut mitään vempelettä aikuisiällä rikki. Jotkut kohtelevat noita vermeitään välillä miten sattuu, niitä heitellään ja nakellaan "sievästi" ja ne unohtuvat lattialle ja sitten niiden pääle astutaan tai vahingossa potkaistaa... tai millon piuhaa ei varota ja kävelään sen päälle tai vedetään stereot tai tietekone mukana matkaan... Itselläni on ollut 15 vuoden aikana 2 kuulokkeet eivätkä kummatkaan ole vielä riki. Tosin nykyään tuon kulutuselektroniikan kestävyys on ainakin kodinkoneissa laskenut kuin lehmän häntä, joten voi päteä myös halvempiin kuulokkeisiinin.

• hp_guru

muun omaisuuteni...

• Hurjapää

Niin jos haluut kestävät kuulokkeet niin osta Kossit. Niillä taitaa jos nyt en väärin muista niin olla joku 15 vuoden takuu.

• hp_guru

takuu?

• varranty
        hp_guru kirjoitti:

takuu?

"life-time no questions asked -varranty"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5146
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1838
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    7. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      32
      1213
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe