ON SE KUMMA

nainen.

Miksiköhän jotkut miehet eivät KOSKAAN tajua, että nainen ei välttämättä HALUA heidän seuraansa!

Miehillä tuo "yliyrittäminen" on jotenkin ihan "verissä".

Ajatelkaa nyt miehet asiaa tästä näkökulmasta: Olisiko hauskaa, jos vaikka n. 10 sotanorsun muotoista naikkosta pyörisi teidän ympärillänne, eikä tottelisi kieltoja?

8

1107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ymmärrän..

Mutta naiset itse omalla käytöksellään ovat tavallaan saattaneet miehet siihen tilanteeseen...."miehet haluavat saalistaa, miehen pitää tehdä aloite, mies sitä ja mies tätä...jne".

Siinä ne miehet vaan koittavat toteuttaa sitä naisten laatimaa kuviota. Jos naiset joskus puhuisivat suoraan eivätkä aina antaisi vaan ymmärtää, niin ehkä se ahdistelukin loppuisi...?

• tajusin ...

jo 20 vuotta sitten

• Anon4400

Johtuu yksinkertaisesti siitä, että miehet eivät voi tietää oletko sinä niitä naisia, jotka haluavat testata miehiä esittämällä vaikeasti tavoiteltavaa vai niitä naisia joita ei oikeasti kiinnosta.

Mikäli kaikki naiset ilmaisisivat oman kiinnostuksensa määrän selkeästi, ei olisi tuollaisia ongelmia

• ihmettelen minäkin

Ihmettelen itsekin sitä, että naimisissa oleva "kaveri" yrittää edelleen kaikissa mahdollisissa yhteyksissä päästä minun avovaimoni pöksyihin.

Sille ollaan molemmat sanottu, että "ei kiinnosta", "lopeta jo", "vittu lopeta jo", "suksi vittuun, pelle", "nyt jumalauta lopetat tai tulee lättyyn"

Seuraava askel lienee se, että tyypin leuka lähtee maata kiertävälle radalle tuhannen palasina.

• Saman kaltaiseen "kaveriin" olen minäkin törmännyt, sillä erotukselle että tämä "kaveri" alkoi yrittämään minunkin pöksyihin humalaspäissään. Nooo...eihän siitä sellaisesta käyttäytymisestä mitään hyvää seuraa.

• itkumieli

"Miksi miehet ei tule juttelemaan, se on miesten tehtävä?" "Yäää.... miksi miehet tulee juttelemaan, miksei ne tajua pysyä poissa?"

Koko ongelmaan on helpotusta kun naiset lopettavat signaaleillaan viestinnän, jota ei kukaan ymmärrä ja alkavat itse tehdä oikeasti aloitteita.

• Naisen psyyke ei kestä pakkejen saamista, joten aloitteita ei tule jatkossakaan.

Naisen on myös aivan mahdotonta käsittää lähettämiensä ristiriitaisten singnaalejen aiheuttamaa ristiriitaista käytöstä miesten taholta. Se, että suoraan ja avoimesti toisi itsensä ja toiveensa esiin, veisi naisen mielestä miehiltä metsästämisestä johtuvan kiinnostuksen naista kohtaan.

Ja kenen tappioksi tämä kaikki on?

• Suomessa?

Naisen pitäisi tuollaisessa tapauksessa olla aivan huippua. Löytyyköhän Suomesta moisia?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      66
      6381
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      69
      5787
    3. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      134
      5025
    4. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      62
      4025
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3885
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      37
      3304
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      71
      3093
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      64