HEI.
Olen aloittamassa näyttelyiden kiertämistä ja olen jo hommannut häkit ym,mutta nyt mietin teltan ostamista kehän laidalle itseni ja koiran suojaksi sääolosuhteita vastaan.
Hyviä vinkkejä kaivataan.
ja mistä niitä saa ostettua?
Mitäs muuta näyttelyyn voisi ottaa mukaan leikkimielen lisäksi :) kuin häkin päällysteen ja pehmusteen, trimmauspöydän, vettä, koiran paperit... evästä, kokoon taittuvan tuolin ja tietysti koiran.
Olisi hauskaa olla hyvin varustautunut.
näyttelyteltta?
4
1032
Vastaukset
- Tiina
mm. nly-paikoil voi löytyä myyjä, joka myy telttoja (sori en muista nimee kuka niitä nyt myi), kupoliteltta (joka itellä on) on ihan kätsy, mut oikeesti aivan sairaan kuuma kesällä! tavallinen telttakin on ihan hyvä -siis hengittävä malli, kyl noit löytyy joka lähtöön :) tervetuloa nly-puolelle, 1986 asti kiertänyt :)
- myös kiinnostunut
Niin mistä niitä telttoja kannattaa ostaa? ja millaisia kertokaa minullekin!
- ewy
Jees, jees. Näyttelyyn.
No niitä telttoja saa todellakin ostettua nly-paikoilta. Mutta myös lehdissä (esim. keltainen pörssi) on todella usein myynnissä pieniä puutarha telttoja, jotka on todella käteviä, eivät liian kuumia ja helposti ilmastoitavia. Sellaisen meinasin itekkin hommata josaain välissä...
Itse asiassa näyttelyyn ei tarvitse ottaa kuin koiran paperit (rekkari&rokotustodistukset), koira ite ja näyttelyhihna. Niillä itseasiassa pärjää päivän näyttelyissä. ;) Mutta jos nyt haluaa kunnolla varustautua tässä pikkuinen lista: nlyhäkki sen tarvikkeet (ne sulla olikin), eväät itselle ja koiralle, puhelin (tarvittava!), rahaa (no jaa...), kamera, makupaloja/lelu koiran motivointiin, alueen kartta (nimin. kokemusta on..) ja hmm... no eipä tule muuta mieleen ;)- Fredi
Täällä olisi myytävänä näyttelyteltta. oon kyllä ennenkin
kaupitellut, mutta kiinnostuneita ei tunnu löytyvän...mutta
teltta on vihreä, etuseinä avoin, eli 3 seinää, korkeus
on siinä 180-200cm ja tilat 2x3m. Koot on heitetty vähän
summissa, koska ollaan käytetty niin harvoin, ettei oikein
muisti pelaa mittojen suhteen. Hyväkuntoinen. Myydään
tarpeettomana, kun ei jakseta raahata sitä näyttelyyn
mukana. Hellepäivinä kyllä kiva ja tietty sateella.
Ja on vankka, metalli kepeillä varustettu.
Hinta 200e/tarjous
Mailaa: [email protected] tai
soita/viesteile: 050-4908 345
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod315939- 345433
- 293074
- 342454
- 442287
- 372118
- 152108
- 121701
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191687Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391686