Viisumi Chiang Khongista?

Ripa

Hei,
Onko jollakin tietoa, saako Chiang Khongin rajalta ostaa Laoksen viisumi 30 dollarilla? Joutuuko odottamaan vai saako sen heti? Vai kannattaako anoa Tukholmasta ennen matkaa? Bangkokiin emme ehdi niitä hakemaan.
Kiitos!

4

2036

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oli mahdollista

ostaa viisumi ja liput veneeseen laosin puolelle pikku kojusta Chiang Khongista. Tai oli niitä varmaan muuallakin, mutta yksi paikannettiin. Sen tiedän että mitä enemmän olet valmis maksamaan, sitä nopeammin sen saat. Meillä viisumit oli valmiina mutta eräs sveitsiläinen pari kävi Chaing Maissa matkatoimistossa aamulla ja sai sitten viisuminsa Chaing Kgongissa illalla vai seuraavana aamuna. Quest houden pitäjä ne sinne varmaan toi, tiedä tuota. mutta siis jos haluat nopeamman viisumin niin "leima"viisumi on saatavissa kai päivässä

• ja hinta

on about tuo mut pikku kulut voi tulla päälle kuin myös lähetys maksaisi stockikseen.
      paikan päältä parempi.
      heitä lonely planet järveen jo suomessa. kaikki löytyy jopa paremmin ilman sitä.

• M traveller

Jos tulet Laosiin Huay Xain kautta, voit ostaa viisumit myös Laosin puolelta. Mekongin ylitysvene saapuu rajavartioasemalle mistä voit ostaa viisumin. Muistaakseni hintaa oli noin 30 USD.

Samaa mieltä LP:stä edellisen kanssa.

• Nimetön
        M traveller kirjoitti:

Jos tulet Laosiin Huay Xain kautta, voit ostaa viisumit myös Laosin puolelta. Mekongin ylitysvene saapuu rajavartioasemalle mistä voit ostaa viisumin. Muistaakseni hintaa oli noin 30 USD.

Samaa mieltä LP:stä edellisen kanssa.

passin leimaus Laosin puolella. Passi täytyy siis mennä erikseen leimauttamaan johonkin kopperoon, ja länsimaalaisena taulapäänä itse EN leimauttanut passiani, joten Vientianesta yritettyäni Nong Khaihin en päässyt ihme kyllä läpi. Olin pari viikkoa vahingossa laittomasti maassa. Jouduin odottamaan muutaman päivän ja käymään viranomaisten juttusilla. Onneksi oli hyvä kaveri tulkkina. Ei olis mitenkään pärjännyt ilman. Maksoi aika paljon korruptoituneiden virkamiesten "palkan" maksamiseksi. Kaikki onnistuu, kunhan rahaa löytyy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      44
      7246
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4028
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      55
      3533
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      46
      3052
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2776
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2248
    7. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2226
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2226
    9. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      44