elikkä onko tuosta sims 2 vuodenaika hommeli lisäosasta mtn tietoa? onko se pieni vai iso lisäri?? :O varmaan iso, luulisin..
Sims 2 Vuodenajat !
9
1006
Vastaukset
- .....
Lisäri on bonus cd tapanen,kuulemma.
- dddddf3243
siis mistä ihmeestä puhut? kerro enemmän? onko semmoinen ilmestynyt ees?
minäjamunserkku kirjoitti:
Oooh...
Juuri tätä olen toivonut......
Toivottavasti on upea ja sellainen mitä tossa tekstissä luvataan...
Se "säätolppa" hieman jumittaa aina välillä...
No niin... Sitä odotellessa... LEMMIKIT PIAN!!!
- Milkakuu
Tällainen löytyi http://thesims2.fi osoitteesta:
Coming Soon!
The Sims 2 Holiday Edition
The Sims™ 2
Holiday Edition
The perfect gift for anyone who wants to join the Sims phenomenon!
Includes The Sims 2 plus The Sims 2 Happy Holiday Stuff
The Sims 2 Happy Holiday Stuff
The Sims™ 2 Happy Holiday Stuff
Spice up your Sims' holidays with this festive collection of holiday items!
Stay tuned for more info!
Siinä ihan etusivulla :)
Elikä ei ole vuodenajat, vaan holidaystuffpaketti :P- vuodenajat
Sillä Lemmikkielämää siellä boxissa on esite siitä, siis seuraavasta lisäosasta.
http://www.sims2community.com/
Selatkaapas sivua alaspäin, sinne In-seasons asti. En tosin lukenut artikkeli aivan kunnolla, mutta joku tämän tapainen juu. - Mä vaa
Ei toi perhepaketti oo sama. Tää on eri lisäri, tosha on oikee talvi,kevät,kesä ja syksy! Jee vihdoin voi sataa lunta!
- unelmien täyttymys
Mä vaa kirjoitti:
Ei toi perhepaketti oo sama. Tää on eri lisäri, tosha on oikee talvi,kevät,kesä ja syksy! Jee vihdoin voi sataa lunta!
Olen todellakin sims fanaatikko! Oi että on ihanaa kun tulee tuo vuodenajat bonus juttu! Olen aina toivonut sitä!
Voi että! Olen niin onnellinen. Torstaina lemmikit tulee siis kauppaan?!?
Täytyy heti kipaista ostamaan se!
Onko tietoa milloin vuodenajat osa tulee? - sims1
unelmien täyttymys kirjoitti:
Olen todellakin sims fanaatikko! Oi että on ihanaa kun tulee tuo vuodenajat bonus juttu! Olen aina toivonut sitä!
Voi että! Olen niin onnellinen. Torstaina lemmikit tulee siis kauppaan?!?
Täytyy heti kipaista ostamaan se!
Onko tietoa milloin vuodenajat osa tulee?radosimsistä toi tieto
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292178
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261738Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121339Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701211Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121177- 88992
- 83876
- 17867
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16761Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107701