elikkä onko tuosta sims 2 vuodenaika hommeli lisäosasta mtn tietoa? onko se pieni vai iso lisäri?? :O varmaan iso, luulisin..
Sims 2 Vuodenajat !
9
1045
Vastaukset
- .....
Lisäri on bonus cd tapanen,kuulemma.
- dddddf3243
siis mistä ihmeestä puhut? kerro enemmän? onko semmoinen ilmestynyt ees?
minäjamunserkku kirjoitti:
Oooh...
Juuri tätä olen toivonut......
Toivottavasti on upea ja sellainen mitä tossa tekstissä luvataan...
Se "säätolppa" hieman jumittaa aina välillä...
No niin... Sitä odotellessa... LEMMIKIT PIAN!!!
- Milkakuu
Tällainen löytyi http://thesims2.fi osoitteesta:
Coming Soon!
The Sims 2 Holiday Edition
The Sims™ 2
Holiday Edition
The perfect gift for anyone who wants to join the Sims phenomenon!
Includes The Sims 2 plus The Sims 2 Happy Holiday Stuff
The Sims 2 Happy Holiday Stuff
The Sims™ 2 Happy Holiday Stuff
Spice up your Sims' holidays with this festive collection of holiday items!
Stay tuned for more info!
Siinä ihan etusivulla :)
Elikä ei ole vuodenajat, vaan holidaystuffpaketti :P- vuodenajat
Sillä Lemmikkielämää siellä boxissa on esite siitä, siis seuraavasta lisäosasta.
http://www.sims2community.com/
Selatkaapas sivua alaspäin, sinne In-seasons asti. En tosin lukenut artikkeli aivan kunnolla, mutta joku tämän tapainen juu. - Mä vaa
Ei toi perhepaketti oo sama. Tää on eri lisäri, tosha on oikee talvi,kevät,kesä ja syksy! Jee vihdoin voi sataa lunta!
- unelmien täyttymys
Mä vaa kirjoitti:
Ei toi perhepaketti oo sama. Tää on eri lisäri, tosha on oikee talvi,kevät,kesä ja syksy! Jee vihdoin voi sataa lunta!
Olen todellakin sims fanaatikko! Oi että on ihanaa kun tulee tuo vuodenajat bonus juttu! Olen aina toivonut sitä!
Voi että! Olen niin onnellinen. Torstaina lemmikit tulee siis kauppaan?!?
Täytyy heti kipaista ostamaan se!
Onko tietoa milloin vuodenajat osa tulee? - sims1
unelmien täyttymys kirjoitti:
Olen todellakin sims fanaatikko! Oi että on ihanaa kun tulee tuo vuodenajat bonus juttu! Olen aina toivonut sitä!
Voi että! Olen niin onnellinen. Torstaina lemmikit tulee siis kauppaan?!?
Täytyy heti kipaista ostamaan se!
Onko tietoa milloin vuodenajat osa tulee?radosimsistä toi tieto
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten292739Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait80661Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504