mitä mieltä olette naisista, joilla on lävistys/lävistyksiä kasvoissa? hot vai not?
lävistykset
13
839
Vastaukset
- paha not
hirveetä naisen naamas lävärit hyi hvetti
En erityisemmin fanita lävistettyjä tai tatuoituja, mutta eivät nuo pahemmin häiritse ellei kymmenittäin ole.
- .....
en äkkiseltään keksi juuri mitään iljettävämpää. en koskisi pitkällä tikullakaan.
- mies x
Jos naisella on tatulointeja ja/tai lävistyksiä pl. korvakorut, se on minun kohdalla voimakas turn-off. Treffailut jäävät siihen. Luomu on aina luomua, eikä sitä edellä mainitut paranna.
- mies x
Sen verran vielä, että harvemmin nuo koristukset sopivat miehelle(kään).
- Hossi37
Ei mene läpi ei sit mitenkään. En näe siinä mitään "kaunista" jos kaikennäköisiä killuttimia roikkuu missä sattuu. Korvakorut riittää meikäläisen makuun.
- vato retro
eijei.
- bangbros
Jos lävistys on kielessä, se on erittäin hyvä juttu.
- rupeli
Muutama on ok, yli muutama on liikaa.
Rajansa itsensäreijittämiselläkin. Ja hillitön määrä herättää kysymyksen "miksi". - MMies
Mitä se tahtoo sanoa?
"Olen keskiluokkainen massaihminen. Minulla on liikaa rahaa."?
Nojaa, olen kai yhden (1) naisen nähnyt, jolle lävistys sopii. Tosin sille sopisi aivan mikä tahansa. Mutsiis, tapauskohtaista sopiiko joku lävistys jollekin vai ei. Kunhan kantaja on sinut itsensä kanssa, niin mikäs siinä. Omapa on asiansa. Jotenkin tulee mieleen "hipit", "saatananpalvojat" ja muut vähemmistöt joilla on jotain (minun näkökulmasta) kummallisia periaatteita ja mielipiteitä.
- David M.
Sen voin vielä hyväksyä että nenässä on läväri. Tämä voi joskus olla oikeastaan aika kivan näköistä.
Etenkin huulien lävistäminen näyttää kamalalta. Piikit, nastat - ihan sama. Yhtä tympeän näköistä joka tapauksessa. En suosittele. - jjjjj-khkj
Miks ne punottaa nii usein?
Ei oo kivoja
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713075
- 922855
- 512095
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201555- 151339
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51318Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131291Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131263- 181230
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241222