ilta

kumminkin

Olen 30-kymppinen kahden lapsen äitä ja naimisissa ihanan miehen kanssa, mutta kerran kävi näin:
Tyttö ystäväni oli eronnut joitakin aikoja sitten ja päätettiin vaan yhtenä iltana käväistä paikallisessa parilla oluella ja juoruamassa.
Paikallisessa oli kohtuulisen vähän porukkaa ja me istuttiin kahestaan pöydässä, kumminkin melko tovin ja otimme ehkä enemmän kuin pari olutta/siideriä ja olttinhan sitä hiprakassa. Jossain vaiheessa siihen meidän pöytään ilmaantui pari "kylän" miestä, toinen tais olla joku palomies tai jokin semmonen, toinen oli vähän "tomppeli" meuhkaaja, jonka koko pikku kylä tunsi. No ei siinä mitään tämä palomies tanssitti tyttökaveriani useasti ja illan kuluessa hitailla jo kiihkeänkin tuntuisesti, minua haki ne vähät miehet baarista mitä niitä ny oli.
Illan kuluessa tyttökaverin ja tanssittajan välit olivat jo pöydassä ollessa melko tiivit, supattelivat korvaan yms. Tyttökaveri wc:ssä kun kävimme sanoi, että lähetään jatkoille, palomies ja tämä tomppelin luo. En kyllä asialle lämmennyt, enkä lupautunut. Sitten tämä "tomppeli" sanotaan nyt vaikka Mauriksi rupesi tanssittamaan minua, eikä siinä miätä hän on hyvä tanssia. Sitten seuraavalla hitaalla tämä Mauri veti minut melko tiiviisti itseään vasten ja tunsin jäykän peniksen hankaavan vatsaani vasten, yritin kyllä hiukan työntää häntä kauemmas, mutta ote vain tiukkeni alaselässäni ja kumpuni hankasi miehen reittä vasten aina askeleiden tahdissa, no ajattelin että olkoon. Kappaleen loputtua ja siinä odotellessamme seuraavan alkua, huomasin kauhukseni nännieni kovettuneen ja tunsin miten äläpääni sykki ja häpyhuuleni turposivat. Ajatukseni pöyrivät vain kosteassa ja turvonneessa hävyssäni, meinasin jo lähteä takaisin pöytään, kun uusi kappale alkoi ja tanssipartneri veti minut taas itseensä kiinni. Eikä se totta kyllä niin pahalta tuntunut, kun kova elin hieroi vatsapohjaani ja odotin oikein että hän vähän pidentäisi askeltaan että häpykumpu painuisi paremmin reittä vasten. Tanssi loppui ja menimme takaisin pöytään ja siinä kävellessämme vilkaisin miten miehen housuissa pullotti näkyvästi, vähän punakin nousi poskelleni kun ajattelin että kaikki muutkin kyllä näkee tommosin seisokin.
Ilta siitä kului ja kuinka ollakkaan huomasin istuvani taksissa kyseisten miesten ja tyttöystäni kanssa. he pysähtyivät tämän Maurin kotona ja minulla oli tarkoitus jatkaa matkaa kotiin, mutta muu seurue sai puhuttua minut käymään sisällä.
Sisälle mentäessä tyttökaveri ja tämä toinen mies häipyivät yläkertaan ja minä jäin olkariin yksikseni, Mauri oli hävinnyt jonnekkin. Siinä katselin hyllyllä olevia valokuvia, kun yhtäkkiä tunsin Maurin seisovan ihan takanani. Hän ei koskenut minuun millään lailla, kuiskasi vain korvaan että, "kuuntele" ja kuulinkin yläkerrasta ensin hienoista sängyn natinaa ja vienoa voihketta. "Siellä tytökaveris saa munaa" Mauri murisi hiljaa. Äänet ylhäältä voimistuivat ja minä tunsin miten jo valmiiksi turvonneet häpyhuuleni turposivat edelleen ja kastuin ihan märäksi. Nyt Mauri, edelleen koskematta mihinkään muuhun otti takaapäin kiinni huosujeni napista ja aukaisi sen, mieleni teki kääntyä ja juosta pois, mutta tuntui niinkuin olisin ollut liimattuna lattiaan. hän aukaisi napin ja sitten housujeni vetoketjun, kumpikaan ei puhunut mitään, kuulin vain hänen hiukan kiihtyneen henkityksen, ylhäältä kuului jo reilua naimisen rytinää ja samalla Mauri otti kiinni housujeni vyötäröstä kiinni ja veti niitä alaspäin ja laski kaikki polviin asti. vieläkään hän ei ollut koskenut muuhun kuin vaatteisiin. Sitten hän kääntöi minut siinä vieressä olevaa sohvaa kohti, painoi hatrioista alas polvilleni, niin että polveni olivat lattialla ja ylävartalo sohvalla. Pyllyni oli hänen edessään paljaana housut polvissa. Yläkerrasta kuului tyttökaverini voihkinta häntä siellä pantaessa. Ollessani siinä polvillani, kuulin takaani kun mies aukaisi vetoketjunsa ja vaatteiden kahinaa kun hän laski housunsa. Minulla oli jalat yhdessä kun sitten tunsin miten paksu, lämmin, kova terska pyrki jalkojeni väliin. Se etsi tietä oikeaan osoitteeseen, mies painoi ristiselkääni alaspäin, että hänen olisi helpompi työntää kalu sissään. Pikku aikaa äherttyään tunsin miten terska löysi huulteni välin ja seilasi ylöspäin kohti oikeata kohtaa. Oikean kohdan löydettyään se pysähtyi hetkeksi ja sitten terska työntyi sisääni. Ähkäisin hiukan koska terska oli todella paksu, enkä ollut sellaiseen tottunut. Hän ei työntänyt syvemmälle, vaan terska sisälläni hän veti paitani pois päältä ja aukaisi rintaliivini, vapauttauttaen rintani. edelleen kalu pysyi paikallaan ja hän kouri rintojani. Sitten hän omilla jaloillaan potki housujani alaspäin ja hetken äherttyään saikin toisen jalkani vapaaksi. Sitten hän siirtyi jalkojeni väliin ja nyt pystyin levittämään niitä kunnolla, hän painoi vielä ristiselkääni ja toisella kädellä nosti lanteista, että hänen olisi parempi minut ottaa. Huomattuaan että asento hänen mielestään oli hyvä, työsi mies kalunsa minuun kokonaan ja ah se oli hirveän paksu ja tuntui täyttävän minut kokonaan ja siitä alkoi semmoinen rytinä, ettei minua ole astuttu silla lailla koskaan, se vauhti ja työntöjen kovuus oli jotain ihan kauheeta. Minä litisin, voihkin niinkuin en koskaan aikaisemmin. Ja tämä hirveä vauhti ei laantunut ollenkaan, vaan päin vastoin se vain kiihtyi. En kestänyt tälläistä kovinkaan pitkään, kun voihkin ja kouristelin orkun kynsissä, mutta tämä vain jatkoi, minusta rupesi jo tuntumaan että kalu hankaa jo liikaa kun tunsin miten se sisälläni rupesi sykkimään ja paisui vieläkin hiukan, sitten hän ähkäisten tyhjensi kivestensä sisällön minuun ja minä oikeastaan otin kaikki vastaan tyytäväisenä kun tämä hirveä pano päättyi siihen. Hän vetäyti minusta massahtaen ja minä rupesin pukemaan puoliksi riisuttuja housujani ja laitoin paidan päälle. Mies soitti minulle taksin, ja lähdin kotiin, tyttöystävä jäi vielä sinne.
menin kotiin ja pesulle ja ukon viereen joka tietysti halusi käyttää aviollisen oikeutensa. Hiukan tuntui turralta, mutta onneksi oli vielä vieraan siementä liukastamassa.

7

16732

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jatka vaan

      Ihanaa siemennystä vieraalta! nam

    • Lukija111

      9 kouluarvosanoin !

    • m27

      Tosi hyvä tarina ja kuulosti aika aidolta eli voipi hyvinkin olla tosi tilanne!
      Kerrohan lisää tämmösiä..oot hyvä kirjottaja!!!

    • ,mutta

      En mä normisti kirjotusvirheisiin puutu... Muttakun heti alkuun alkaa tämmösel "mutta kerran kävi näin:
      Tyttö ystäväni oli eronnut joitakin aikoja"
      Jatka kirjottamista vaan, kuha lukaset vielä kerran tekstis ennenku postaat.

      • öih

        En minäkään normaalisti puutu kirjoitusvirheisiin tai puhekielen käyttöön, mutta kun valitusviesti alkaa tällaisella "En mä normisti kirjotusvirheisiin puutu... Muttakun heti alkuun alkaa tämmösel". Jatka valittamista, mutta lukaise viestisi vielä kerran, ennen kuin postaat sen.

        Ps. kuha on kala


      • kirjottajana
        öih kirjoitti:

        En minäkään normaalisti puutu kirjoitusvirheisiin tai puhekielen käyttöön, mutta kun valitusviesti alkaa tällaisella "En mä normisti kirjotusvirheisiin puutu... Muttakun heti alkuun alkaa tämmösel". Jatka valittamista, mutta lukaise viestisi vielä kerran, ennen kuin postaat sen.

        Ps. kuha on kala

        oli mies...joka samalla runkkasi!


    • Kokenut

      sun kielivirheesi, joita on kyllä paljon! Osaat kuitenkin kirjoittaa rakastelusta ihanan brutaalisesti. Astuminen jne. ovat ihania sanontoja ja arvostan etenkin naisia, jotka uskaltavat näitä käyttää. Toivottavasti myös ihan oikeasti olet kokenut myös kuvaamisiasi hetkiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3010
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2184
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1594
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      73
      1057
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      921
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      805
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      746
    Aihe