Paikkakunnan terveiset

Kerro miltä paikkakunnalta laitat terveisiä. Katsotaan, miten kattava alue saadaan.
603326
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 60

Vanhimmat

Täält päin taitaa meit olla usiampiki.

Äänestä
  • Kuuntelen!

Äänestä

• Mutt tois pualt jokke vaa.

Äänestä

• Catleija2 kirjoitti:

Mutt tois pualt jokke vaa.

Mää vilkuta sull oikke tält pualt Aura-jokkee. Ja mikäs on vilkuttaes ko on nii jessuksen kaunis syypäiväki!

Äänestä

Tällä hetkellä Helsingissä, joten täältä terveisiä.

Huomenna illansuussa terveiset jo muualta:)

Äänestä
  • Sillo joskua mut ny ole junan tuoman täällä lapissa jo parikymmentävuotta.
    Terveisiä susirajan pohjoisenpuolelt ja Jeesiöjoen etelä puolelta, Kitisen keinosta.

Äänestä

• Vastaus on luettavissa osiossa 50.

Äänestä

Terveiset Jyväskylästä, jota Suomen Ateenaksikin on kutsuttu. Vettä sataa ja myrskyää, ihanan syksyinen sää.

Äänestä
  • Hei Suomi! Joko siellä lumi suli? Suomea kaipaava Dr. Phill and Brian O`Connor

Äänestä

Suomen kartalle!

Äänestä
  • Täältä Tukholman liepeiltä,terkkuja kaikille ja

erityiseen Järvenpäähän,josta olen kotoisin

Äänestä

• kipa vaan kirjoitti:

Täältä Tukholman liepeiltä,terkkuja kaikille ja

erityiseen Järvenpäähän,josta olen kotoisin

Terveisiä!)

Äänestä

• täällä

Äänestä

Tervehdys kapinakylästä !

Äänestä

siel on kirkko ja apteekki
ogelin kuululla sillalla
talutin minä tyttöä illalla.
Oulunkylä.

Äänestä

Eurajoelta tulee tämä sähkönkera....

Äänestä

Lähetän täältä Kaarinasta lämpimiä terveisiä joka puolelle Suomea. Ei tämä paikkakunta ole mikään vieraan ihmisen ensimmäinen tutustumiskohde, mutta kun on oma kotipaikkakunta niin tuntuu hyvältä. Olen melkein koko ikäni asunut täällä. Käväisin ainoastaan pienen tovin Turun kirjoilla. Olemme tässä ihan Turun kupeessa, mutta emme halaja Turun vaakunan alle. Turku ahmattina varmaan haukkaisi meidät mielellään suuhunsa, kun täällä on keski-ikä alhainen ja hyvissä toimissa työskenteleviä ihmisiä on paljon. Eli hyvä makupala ;-). Minä liputa itsenäisen Kaarinan puolesta ja olen ihan paljasjalkainen Kaarinalainen :-)

Äänestä

...ja kropsua evähänä

Äänestä

Kolumbuskin tuli tänne ja sen jälkeen
meitä on tullut muutama lisää

Äänestä
  • Outokummusta

Äänestä

• Onko muita kirjoitti:

Outokummusta

Los Anklesista.
    Helkutin mukavaa kun ei palella.
    Terv: lokari1

Äänestä

• Hamppari Hämeestä. kirjoitti:

Los Anklesista.
    Helkutin mukavaa kun ei palella.
    Terv: lokari1

Well well, there you are! Melkeinpä naapureita ollaan. Terveiset täältä, from Beverly Hills!

Äänestä

• Melkein naapuri kirjoitti:

Well well, there you are! Melkeinpä naapureita ollaan. Terveiset täältä, from Beverly Hills!

Ei mun rahavarat riitä bevrly hiliin asumista.
    Kun en ole syntyny hopee lusikka suussa.HAHA

Hyvää tuuria vaan sulle.
    Terv: NoHo'sta

Äänestä

Ruskolta, terveisiä vaan.

Äänestä

Tämä Keuruu!Terveisiä kaikille koko Suomi-äidin lapsille!

Äänestä

Siikajoki mutta "Kemistä oon ja kehtaan sanua"!

Äänestä
  • Se määkin mutta viimiset 32v Raisiossa ja Turuus

Äänestä

• karavaanari90 kirjoitti:

Se määkin mutta viimiset 32v Raisiossa ja Turuus

Syväkankaalta,Nahkurinkavulle ja Kirkkopuistokavulta pois. Eli vaihdoin sukunimiä "Piruntorjuntatornissa" ja muutin samana päivänä etelämmäs.Elokuussa 1965. Ettei vain oltas koulukavereita 6v Sauvosaaressa ja 2 Karihaarassa. Ripilta pääsin 1961 huhtikuussa. Entäs sää?

Äänestä

,,,

Äänestä
  • eiks täällä oo ketään samalta suunnalta.
    Syksyiset terkut kaikille.

Äänestä

• minäpä oon juvalta kirjoitti:

eiks täällä oo ketään samalta suunnalta.
    Syksyiset terkut kaikille.

terveiset syksyiseen koti Suomeen aurinkoisesta ja lampimasta Etela- Aasiasta.

Äänestä

Hei kaikille! Täällä olen kevättä odottelemassa. Viikon verran ukkostanut ja satanut. Rauha maassa ja ihmisillä hyvä tahto. Sunnuntaina tänne perustettiin Alanyan suomalaiset -yhdistys. Kaikkea hyvää itse kullekin lukijalle!

Äänestä

Oliko muita täältä?

Äänestä

tuli tuli kahvin keittäjäksi Saimaan kanavalle juu....

Äänestä
  • Oi kallis Kitinoja, Hirvilammi, Viitikko ei löydy seutua armaampaa.

Äänestä

• ihimisiä ollahan kirjoitti:

Oi kallis Kitinoja, Hirvilammi, Viitikko ei löydy seutua armaampaa.

onks Kitinoja eteläpohjanmaalla,
    vaiko pohjanmaalla,lähellä Seinäjokea kuiteskin.

Äänestä

Syntynyt olen saunassa Pohj.Karjalassa. Asun nyt Espoossa.

Äänestä

Olen kotona taas, täällä kauniissa maas´, vai miten se laulu menikään.

Kuitenkin, kaikitenkin, terveiset Lappeenrannasta, Lehmusten kaupungista, Suomen kauneimmasta kesäkaupungista.

Äänestä
  • On valo syttynyt ikkunaas,
    olet kotona taas.
    Olen kaivannut sinua sinne.

Lauri Viita

Äänestä

• olin alokkaana ja alikessuna ja sitt myöhemmin kunnon kirjurina taapertamassa. Morsiontani kävin Helsingissä katsomassa liki satana päivänä. Oli siinä liftaamista. Muuten silloinen sotilasmestarimme sanoi, että Huhtiniemen alue on vielä nouseva otsikoihin jonain päivänä. Mitä lie Kaino tiesi. Oli ollut sodassa mukana koko ajan.

Äänestä

• soi Lappeenrannassa, ja muutenkin on niistä ajoista paljon muuttunut, keskusta on ihan sekaisin liikenteestä.

Äänestä

• ei enää kirjoitti:

soi Lappeenrannassa, ja muutenkin on niistä ajoista paljon muuttunut, keskusta on ihan sekaisin liikenteestä.

elä oo nii nekatiivine.

Äänestä

• Helmi Viitanen kirjoitti:

elä oo nii nekatiivine.

Kaunis oli tänäänkin ilma.

Äänestä

• Kauniista Kangasalan harjulta kirjoitti:

Kaunis oli tänäänkin ilma.

pohojanmaalta oon ja kehtaan sen sanua.Kokkolan ja Oulun puolivälistä,radan varrelta.Pelekeekkö nää polliisia?

Äänestä

• Iltapuhteen terveiset kotikaupungistani, ollut sitä jo 40 vuotta! Iloisten karjalaisten tyyssija!

Äänestä

Tänne tieni johti Kuivannon,Hollolan,Nurmijärven,Helsingin,Espoon,Riihimäen,Keravan ja Forssan kautta 36 vuotta sitten,jolloin Vantaa oli vielä Helsingin maalaiskunta.-Vantaalla on hyvä asua;täältä ei mitään puutu! Luonto,lenkkipolut ja monipuoliset palvelut kauppakeskuksineen,mahtavat liikenneyhteydet joka suuntaan - kaikki lähellä.

Äänestä

Oulu-Kemi-Oulu-Espoo-Kerava-Helsinki-Kemi. Kun toistamiseen olen täällä Perämeren pohjukassa, niin voisiko sanoa II kierrokseksi. Vaikka tähän varmaan pysähdyn. Luulisin...

Äänestä

Täältä Lappeenrannan kupeesta, Joutsenon kaupungista meikäläinen.

Äänestä
  • Tervehykset Savon piäkaapunnista Kuopijosta.

Äänestä

• Andrei kirjoitti:

Tervehykset Savon piäkaapunnista Kuopijosta.

Meillä täällä Lahdessa on sitten huomenna se huippukokous,kuten varmaan tiijätte.
    On silloin kuulemma paljon mielenosoittajiakin,
    mutta rauhallisesti ovat luvanneet käyttäytyä.
    Uskaltaakohan tässä edes asioilleen kaupunkiin
    lähteä,kun varoittavat jos mistäkin?!

Äänestä

Terveisiä keväisestä Australiasta, alkaapa olla jo lämmintä.

Äänestä
  • Teillä kevät ja meillä aamulla ikkunaan heitteli ensimmäisiä räntäsateita - Helsingissä. Lienee ollut tilapäinen ilmiö vain.

Äänestä

loistaa poissaolollaan. Ilmoittaudun kauniista kulttuurimaisemista, on jokilaaksoja ja harjuja, jyrkkiä kallioita, merta ja järviä. Myös moottoritie ja työmaa, joka paukkuu mm. Nahvonjärven eteläpuolella.

Äänestä
  • kauniist joensuun kaupungist.
    Olen ollu jo 44 v. täs entisen "kyläpäilikön "
    kaapunnis.
    Kesäll hyvinnii kaanist, ja se kuulusa laululava, jossa lapset ain kevvääl laulullaa kesän alottaat...terveisii kaikil.

Äänestä

Pulpilta.

Äänestä

Etelä-Karjalasta

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Lappeenranta kirjoitti:

Kerro miltä paikkakunnalta laitat terveisiä. Katsotaan, miten kattava alue saadaan.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu