VALOKUVA HAAMUKOIRASTA

Noita-Nainen.

Noniin. Nyt sitten vihdoin ja viimein sain webbiin sen (jonkun joskus haluaman?) kuvan haamukoirasta. Kuva on otettu Irlannissa liikkuvasta bussista.

Alunperin halusin kuvata kuvassa olevaa PALMUA, mutta kuten huomaatte, kuvaan tuli "seuraa", elikkas koira, joka JUURI SILLA HETKELLA pomppaa henkimaailmaan.:) Todella hieno valokuva mielestani! Lisaksi mielstani kuvassa nakyy "haamutytto" (tai osa hanesta), joka tuli hakemaan sita koiraa henkimaailmaan. Ovat ilmeisesti molemmat asuneet joskus tuossa talossa, joka nakyy valokuvassa.

Katsokaapas linkki:
http://s87.photobucket.com/albums/k128/Johanna123_album/?action=view¤t=HaamukoiraPhotobucketiin.jpg&refPage=&imgAnch=imgAnch1

Tiedoksi: En harrasta valokuvien manipulointia, koska siina ei ole mitaan jarkea todellisen haamututkimuksen kannalta.:)

140

14262

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noita-Nainen.

Ja sitten tiedoksi vaan, etta oikea nimeni EI ole "Johanna", etta ihan turha yrittaa jaljittaa mitaan tuon suhteen.

• asia

että ei kannata kuvata ikkunan läpi. Tulee ikäviä valotusvirheitä :)

• Noita-Nainen.
        asia kirjoitti:

että ei kannata kuvata ikkunan läpi. Tulee ikäviä valotusvirheitä :)

Ala viitsi olla typera...miten selitat tuon "irrallisen tassun" tuossa kuvassa? Valotusvirheella, vai..?

• Noita-Nainen.
        Noita-Nainen. kirjoitti:

Ala viitsi olla typera...miten selitat tuon "irrallisen tassun" tuossa kuvassa? Valotusvirheella, vai..?

Sita paitsi oletko koskaan nahnyt kunnon "valotusvirhetta" - se ei todellakaan ole noin "hineojakoista" kuin tuossa kuvassa oleva ektoplasma on.

Se on enemman "salamavalon aiheuttaman nakoista", eli EI-hienojakoista.

• Noita-Nainen.
        Noita-Nainen. kirjoitti:

Sita paitsi oletko koskaan nahnyt kunnon "valotusvirhetta" - se ei todellakaan ole noin "hineojakoista" kuin tuossa kuvassa oleva ektoplasma on.

Se on enemman "salamavalon aiheuttaman nakoista", eli EI-hienojakoista.

...ja milla selitat itse "haamukoiran"? Valotusvirheella, vai...??

VOI LUOJA - oikeasti teidan kanssanne skeptikot!

• voi luoja...
        Noita-Nainen. kirjoitti:

teidän kanssa joiden mielestä joka paikassa näkyy ja on jotain yliluonnollista! Tuossa kuvan sekametelissä ei ole mitään haamukoiraa vaikka sinä niin kovasti tahtoisitkin!

• Kaikkonen isosta sairaalasta
        voi luoja... kirjoitti:

teidän kanssa joiden mielestä joka paikassa näkyy ja on jotain yliluonnollista! Tuossa kuvan sekametelissä ei ole mitään haamukoiraa vaikka sinä niin kovasti tahtoisitkin!

katsoo,jos ei ole sokeutumassa,niin kuvassahan on kaksi haamukoiraa.Ne juoksevat rinnakkain ja jos kuva olisi otettu hieman leveämpänä niin olisi tallennetunut vielä haamukonejänis.
        Haamukoirien juoksu viittaa vinttikoirakisoihin joita pidettiin ennen juuri tuolla samaisella paikalla.

• Noita-Nainen.
        Kaikkonen isosta sairaalasta kirjoitti:

katsoo,jos ei ole sokeutumassa,niin kuvassahan on kaksi haamukoiraa.Ne juoksevat rinnakkain ja jos kuva olisi otettu hieman leveämpänä niin olisi tallennetunut vielä haamukonejänis.
        Haamukoirien juoksu viittaa vinttikoirakisoihin joita pidettiin ennen juuri tuolla samaisella paikalla.

Eli ajan haaskausta laittaa teille yhtään mitään kuvaa.

Saatteko muuten suurtakin pervessiä nautintoa siitä, kun olette aina "periaatteessa asioita vastaan"..?

• periaatteesta...
        Noita-Nainen. kirjoitti:

Saatteko muuten suurtakin pervessiä nautintoa siitä, kun olette aina "periaatteessa asioita vastaan"..?

vastaan vaan me ei yksinkertaisesti nähdä tuossa kuvassa mitään koiraa...
        Jos siinä olisi koira niin pakkohan se olisi sitten uskoa että siinä ainakin joku koira on...mutta kun ei!

Noita-Nainen. kirjoitti:

ettet ole aina oikeassa.Kun en kuvassa koiraa näe enkä mitään ektoplasmaa niin ei ne siihen kuvaan tule vaikka jaksaisit todistella maailmantappiin asti.

• ttttt
        Noita-Nainen. kirjoitti:

nimittäin IHAN VITUN tyhymä

• johanna2xxxxxxxxx
        Noita-Nainen. kirjoitti:

niimpä! olen ihan samaa mieltä.. ärsyttää ja pistää vihaks noi ihmiset kun tarvii alkaa kitisemään, mitä helvettiä ne ihmiset edes tekee tällä palstalla sitten, jos kerran eivät mitään usko! SIIS MITÄ TULETTE TÄNNE, kyl joku asia vetää heitäkin puoleensa tänne? GET A LIFE! Jos joku haluaa uskoa tai olla kiinnostunut henkimaailmasta tms, antaa olla! On varmasti asioita, joihin te (valittajaidiootit) uskotte, ja "me" sitten taas ei..! ei minun mielestä tässä ole mitään sairasta tai normaalista poikkeavaa jos on kiinnostunut henkimaailmasta. päinvastoin, eikö ole hienoa olla avarakatseinen? kuin tylsä symppis....

• jaaabo
        Noita-Nainen. kirjoitti:

en kyllä tajua miten joku ei olevinaan tuossa jotain näe. Koira on hieman epäselvä mutta ku tarkkaan katsoo niin aivan varmasti jokainen teistä sen koiran osaa siihen hahmottaa.Ja kuinkas selitätte sen tytön kuvassa?! ei näytä miltään valotusvirheeltä! Ärsyttää kun ihmiset ei voi koskaan uskoa mitään yliluonnollista
        vaan aina kaikkeen on olevinaan jokin selitys.
        Uskomme asioita ýleensä vasta silloin ku ne tapahtuvat meille,mutta turhiako tapahtumia tässä enää kaipailemaan kun on kuvat ja kaikki?!
        Niinhän ne kaikki tukijatki kuvia käyttää ja heitä uskotaan?! miksi ei tavallista ihmistä joka on saanut kuvan juuri oikealla hetkellä?!

• emma s.c.
        Noita-Nainen. kirjoitti:

Kuvassa selvästi salama ja kuvaajan tavarat heijastuvat bussin ikkunalasista, ei siinä muuta ole. Näyttää ehkä kovasti pinnistäen koiranhahmoiselta ja ehkä joatin tyttöäkin siinä, mutta ne ovat vain heijastumaa bussin sisällä olevista tavaroista, joita salaman valo valaisee.
        Olisihan se hienoo, jos olisi oikea haamukoira ja tyttö henkimaailmasta, mutku ei ole.

• Noita-Nainen.

Eli tuo "valkoinen kohta" tuossa on siis ns. "ektoplasmaa" käsittääkseni.

Huomaatteko, että sen koiran yksi tassu siirtyy ikäänkuin "jälkijunassa" sinne henkimaailmaan.

Kadulla juoksevassa "koirassa" sitä ei näy, koska se näkyy vielä "reaalimaailmassa". Eli siellä ektoplasmapilvessä.

• Noita-Nainen.

Ja jos joku nyt sitten ihmetteli näitä ÄÄKKÖSIÄ, jotka yhtäkkiä näkyvätkin, niin minä se kuitenkin olin.

Eli ei mikään "feikki-Noita-Nainen" tms...jaksoin vain nähdä sen verran "vaivaa", että ääkköset näkyvät nyt...

• blaaa
        Noita-Nainen. kirjoitti:

Ja jos joku nyt sitten ihmetteli näitä ÄÄKKÖSIÄ, jotka yhtäkkiä näkyvätkin, niin minä se kuitenkin olin.

Eli ei mikään "feikki-Noita-Nainen" tms...jaksoin vain nähdä sen verran "vaivaa", että ääkköset näkyvät nyt...

Ja jaksoit nähdä sen verran vaivaa, että kirjauduit... Noita-Nainen on kuitenkin rekisteröity nimimerkki, joten hieman epäilyttää kun sinulla on tuo piste nimimerkin perässä. Ja tuo kuva on täyttä paskaa, saa olla aika helvetin vilkas mielikuvitus jos näkee tuossa koiran tai mitään muutakaan...

• farth

pilvessä.

• Noita-Nainen.

Niin ja sen verran vielä, että olen siis itse ottanut tuon kuvan ja siitä oli joskus "x aikaa sitten" puhetta tällä palstalla.:)

Näettekö tuon "pikkutytön" vasemman käden portin luona ja olettaisin, että kuvassa näkyy hieman hänen rusettiaan.

Hän on ikäänkuin tullut "hakemaan" sitä kohta kuolevaa koiraansa henkimaailmaan.

• Spektikko

Tavan heijastuksena olisin kuitannut jos olisin itse tuollaisen kuvan ottanut.Mutta en väitä ettei se voisi olla myös jotakin muutakin.Kiitos että hommasit ÄÄKKÖSET huomattavasti mukavanpaa lukea nyt tekstejäsi.

• Noita-Nainen.

"Tavan heijastuksena olisin kuitannut jos olisin itse tuollaisen kuvan ottanut.Mutta en väitä ettei se voisi olla myös jotakin muutakin.Kiitos että hommasit ÄÄKKÖSET huomattavasti mukavanpaa lukea nyt tekstejäsi."

No, tuo on kai jonkinlainen skeptikon "myönnytys", eli sinänsä ihan positiivista.:)

Kuva ei todellakaan ole feikki ja kuten itsekin näet, pelkkä valotushäiriö ei aiheuta mitään "tassun jakautumista".:)

• Spektikko
        Noita-Nainen. kirjoitti:

"Tavan heijastuksena olisin kuitannut jos olisin itse tuollaisen kuvan ottanut.Mutta en väitä ettei se voisi olla myös jotakin muutakin.Kiitos että hommasit ÄÄKKÖSET huomattavasti mukavanpaa lukea nyt tekstejäsi."

No, tuo on kai jonkinlainen skeptikon "myönnytys", eli sinänsä ihan positiivista.:)

Kuva ei todellakaan ole feikki ja kuten itsekin näet, pelkkä valotushäiriö ei aiheuta mitään "tassun jakautumista".:)

Eli pikkusen "eholle" laittava.Uskon kyllä että "outoja" asioita tapahtuu joita ei ihan äkkiä järjellä selitetetä.Jotain pikkasen itsekkin kokenut ja varmaoilta tahoilta kuullutkin.Mutta kunnon Aave kuvaa en ole vielä koskaan nähnyt.Noihin kaiken maailman orbseihin olen kyllä ihan täysin skeptikko.

• Noita-Nainen.
        Spektikko kirjoitti:

Eli pikkusen "eholle" laittava.Uskon kyllä että "outoja" asioita tapahtuu joita ei ihan äkkiä järjellä selitetetä.Jotain pikkasen itsekkin kokenut ja varmaoilta tahoilta kuullutkin.Mutta kunnon Aave kuvaa en ole vielä koskaan nähnyt.Noihin kaiken maailman orbseihin olen kyllä ihan täysin skeptikko.

No tämä ei ole orb-kuva, vaan täydellinen HELMI-valokuva siitä, miten eläimen henki siirtyy henkimaailmaan juuri kuvaamallani hetkellä.:)

Luojalle kiitos siitä!:)

• WJK

Tuo kuva on kyllä aivan normaali heijastuma bussin ikkunasta. Heijastuma näkyy tuplana johtuen kahdesta heijastuspinnasta (ikkunan sisä-ja ulkopinta). Salamavalon heijastuma epämääräinen johtuen ikkunan likaisuudesta, Talon ikkunoiden välissä näkyy bussin vastakkaisen puolen ikkunan heijastus jossa näkyy puun oksia.

Että se siitä "kummituskoirasta"

• Noita-Nainen.

Älä viitsi lässyttää. Se ylempi heijastus vaikutta kyllä ikkunan läpi tulleelta heijastukselta, mutta itse koiraa/koiran TASSUA ei heijasta mikään!

Ja tuon "tassun jakautumisenko" sinä selität jonain "heijastuksena"..?

Hohhoijaa.

• WJK
        Noita-Nainen. kirjoitti:

Älä viitsi lässyttää. Se ylempi heijastus vaikutta kyllä ikkunan läpi tulleelta heijastukselta, mutta itse koiraa/koiran TASSUA ei heijasta mikään!

Ja tuon "tassun jakautumisenko" sinä selität jonain "heijastuksena"..?

Hohhoijaa.

En näe mitään tassuja koko kuvassa, vaan jokin vaalea vaatekappaleen heijastuksen bussin penkillä ja heijastuksen kuvaajan kädestä.

• Noita-Nainen.
        WJK kirjoitti:

En näe mitään tassuja koko kuvassa, vaan jokin vaalea vaatekappaleen heijastuksen bussin penkillä ja heijastuksen kuvaajan kädestä.

No katso tarkemmin. Aivan selvä tassu pistää esiin sieltä ektoplasmasta.

• WJK
        Noita-Nainen. kirjoitti:

No katso tarkemmin. Aivan selvä tassu pistää esiin sieltä ektoplasmasta.

Ei näy mitään ektoplasmaakaan, vaan salamavalon heijastus likaisesta bussin ikkunasta

• Noita-Nainen.
        WJK kirjoitti:

Ei näy mitään ektoplasmaakaan, vaan salamavalon heijastus likaisesta bussin ikkunasta

No entäs se itse koira siinä kadulla juoksemassa? Pelkkä heijstus, vai..?

Taidat olla sokea.

• WJK
        Noita-Nainen. kirjoitti:

No entäs se itse koira siinä kadulla juoksemassa? Pelkkä heijstus, vai..?

Taidat olla sokea.

Ei ole koiraakaan, vaan heijastus ikunasta edelleenkin.

• Noita-Nainen.
        WJK kirjoitti:

Ei ole koiraakaan, vaan heijastus ikunasta edelleenkin.

Älytöntä! Että JUURI koiran muotoinen heijastus, vai...? Typerää!

• WJK
        Noita-Nainen. kirjoitti:

Älytöntä! Että JUURI koiran muotoinen heijastus, vai...? Typerää!

No eipä tuo heijastus juurikaan koiralta näytä. Tietenkin jos oikeen käyttää vilkasta mielikuvitusta, niin voihan sitä nähdä vaikka ja mitä.

• Noita-Nainen.
        WJK kirjoitti:

No eipä tuo heijastus juurikaan koiralta näytä. Tietenkin jos oikeen käyttää vilkasta mielikuvitusta, niin voihan sitä nähdä vaikka ja mitä.

No sehän on selvä, että jos sinä olet päättänyt olla "jotain mieltä", niin sinähän olet. Edelleenkin vain mietin, että oletko kenties sokea tai sokeutumassa...?

• tuntuvat...
        Noita-Nainen. kirjoitti:

No sehän on selvä, että jos sinä olet päättänyt olla "jotain mieltä", niin sinähän olet. Edelleenkin vain mietin, että oletko kenties sokea tai sokeutumassa...?

olevan sokeita paitsi Noita-Nainen! Sä olet varmaan vuosien ajan takonut päähäsi että tuossa täytyy olla jotain yliluonnollista ja kun se nyt sinun mielestä muistuttaa eniten koiraa niin se se sitten on! Ajatus kummituskoirasta on syöpynyt päähäsi ja on kiva ajatella että juuri minun ympärillä sattuu ja tapahtuu runsaasti yliluonnollisia asioita!
        Ehkä olet jopa ajan saatossa alkanut nähdä tuossa jonkun kummituskoiran! Minä en siinä kuitenkaan mitään näe jos en sitten ala käyttämään mielikuvitusta mutta sellaiset näyt "musta tuntuu että siinä on koira siirtymässä ajasta ikuisuuteen" ei nyt riitä...faktaa pöytään ensin! Tuo kuva nyt ei valitettavasti kelpaa!

• on sellainen
        tuntuvat... kirjoitti:

olevan sokeita paitsi Noita-Nainen! Sä olet varmaan vuosien ajan takonut päähäsi että tuossa täytyy olla jotain yliluonnollista ja kun se nyt sinun mielestä muistuttaa eniten koiraa niin se se sitten on! Ajatus kummituskoirasta on syöpynyt päähäsi ja on kiva ajatella että juuri minun ympärillä sattuu ja tapahtuu runsaasti yliluonnollisia asioita!
        Ehkä olet jopa ajan saatossa alkanut nähdä tuossa jonkun kummituskoiran! Minä en siinä kuitenkaan mitään näe jos en sitten ala käyttämään mielikuvitusta mutta sellaiset näyt "musta tuntuu että siinä on koira siirtymässä ajasta ikuisuuteen" ei nyt riitä...faktaa pöytään ensin! Tuo kuva nyt ei valitettavasti kelpaa!

että tuota aavekoiraa ei näe, jos ei siihen usko mikä on myöskin paranormaali ilmiö tällä palstalla ihan jopa tapahtuva juttu, sillä itse näen myös selvästi tuon koiran siirtymässä........

Ilmeisesti kuvassa on jokin että jos ei usko, ei myöskään näe tuota kuvassa vai?... Ettekö skeptikot todellakaan näe tuota tuossa kuvassa?

• huooooooooh
        Noita-Nainen. kirjoitti:

ITEHÄN SIÄ SAATANA OLET PÄÄTTÄNY, ETTÄ SIINÄ ON JOKU KUMMITUSKOIRA, NIIN MINKÄ PERKELEEN TAKIA EES PISTIT TUON KUVAN TÄNNE KU ET KESTÄ SENTTIÄKÄÄN KRITIIKKIÄ?? ONKO SULLA JOKU NEUROOSI???? ookko ikinä koittanu selittää nuita "ilmiöitä" terveellä järjellä ennen ku päätät, että joo tuosa on kummituskoira ja tuolta ikkunasta kurkistaa kummitustonttu?

• .......

Uskoo ken tahtoo, mutta mun mielestä tuossa kuvassa on pelkkä heijastuma. Jos tuo oikeasti olisi "kummituskuva", niin itselläni olisi samantapaisia kuvia kymmeniä :D

• Pahainen viskoja

aivan selvästi myös haamupalmu tuon kummitustalon pihalla ja se kirkas välähdys on portti toiseen ulottuvuuteen.Onnistunut kuva kaikenkaikkiaan:D

• Noita-Nainen.

Eli täydellistä ajanhaaskausta laittaa teille yhtään mitään kuvia.

• Qummi
        Noita-Nainen. kirjoitti:

Eli täydellistä ajanhaaskausta laittaa teille yhtään mitään kuvia.

Kun postaa kuvan, jossa on "henkimaailman olento" tjtn., pitää olla valmistautunut skeptikkojen kommentteihin. Omasta mielestäni tossa kuvas kyllä näyttäs olevan jotain yliluonnollista, enkä nyt puhu palmusta Irlannissa.

• Noita-Nainen.
        Qummi kirjoitti:

Kun postaa kuvan, jossa on "henkimaailman olento" tjtn., pitää olla valmistautunut skeptikkojen kommentteihin. Omasta mielestäni tossa kuvas kyllä näyttäs olevan jotain yliluonnollista, enkä nyt puhu palmusta Irlannissa.

Sitäpä juuri...omasta mielestäni tuo kuva on täydellinen "helmi" siitä, kun olento siirtyy henkimaailmaan juuri sillä hetkellä, kun otan kuvan.

• tiedät...
        Noita-Nainen. kirjoitti:

Sitäpä juuri...omasta mielestäni tuo kuva on täydellinen "helmi" siitä, kun olento siirtyy henkimaailmaan juuri sillä hetkellä, kun otan kuvan.

että se koira oikeasti kuolee tuossa ja siirtyy juuri kuvan otto hetkellä henkimaailmaan? Miksi se koira nyt noin yhtäkkiä ilman mitään syytä potkaisis tyhjää?

• Noita-Nainen.
        tiedät... kirjoitti:

että se koira oikeasti kuolee tuossa ja siirtyy juuri kuvan otto hetkellä henkimaailmaan? Miksi se koira nyt noin yhtäkkiä ilman mitään syytä potkaisis tyhjää?

Koska me kaikki kuolemme joku päivä, jos et sattunut tietämään asiaa.

Ja tuo koiran "luurankomainen" olemus on erittäin tyypillinen "kummitus-manifestaatio", eli monessa haamukuvassa näkyy juuri tuo "luuranko-olemus", kun puhutaan edesmenneistä olennoista.

• nyt ei
        Noita-Nainen. kirjoitti:

Ja tuo koiran "luurankomainen" olemus on erittäin tyypillinen "kummitus-manifestaatio", eli monessa haamukuvassa näkyy juuri tuo "luuranko-olemus", kun puhutaan edesmenneistä olennoista.

luonnollisestikaan tyydyttänyt...sinäkö tiesit siitä että koira kuoli juuri tuolla kyseisellä hetkellä koska kaikki kuolee joskus?

Kyllähän tuossa kuvassa voi olla vaikka itse jumala kun käyttää mielikuvitusta...

• Ughrigigi
        Noita-Nainen. kirjoitti:

Ei sitä minnekkään henkimaailmaan tartte siirtyä kun kuolee, heti kun kehosta irtautuu oma henki niin sitten ollaan henkimaailmassa. Eli muista se noita-nainen että henkimaailma on aina ympärillämme. Tuossa kuvassa minkä laitoit on siirtyminen toiseen paikkaan, eli henkimaailmassa käytetään usein teleportaatiota, se ei näy yleensä helposti muutakuin kuvissa koska teleportaatio tapahtuu nopeasti. Tuossa näytti ainakin että joku oli tulossa tuonne paikkaan, koska kaikki nuo pilvihommelit oli tulossa sinua kohti eli ulospäin.

Jos se menisi sisäänpäin, silloin mentäisiin toiseen paikkaan koska on ulosmeno ja sisäänmeno, niin taloissa kuin tuossa kuvassasi. Eli jos se menisi sisäänpäin niin se näyttäisi että siinä olisi tunneli, eli henget voivat liikkua paikasta paikkaan nopeasti vaivattomasti jos osaa teleportaatio kyvyn. Henkenä on vähän helpompi harjotella kaikkea koska henkimuodossa juuri on enemmän voimaa, katsokaas kun te olette nyt omassa kehossanne, teillä on energiaa rajattu määrä joka lautautuu itsestään tai te voitte sitä latauttaa.

Tämän energia asian takia juuri henkimuodossa kun siinä ei pysty oikeastaan kuluttamaan energiaa, eli rajaton määrä energiaa niin se tuota noin on vahvempi silloin. Jotenkin näin. Mutta kaikki henget ei kuitenkaan osaa teleportaatiota. Noita-nainen juuri tässä sinulla pikkaisen unohtui että unohdit sen että henkimaailma on ympärillämme. Jos henkimaailma olisi jossakin rajatulla alueella, ei täälläkään kukaan näkisi henkiä.

Mutta mistäs tiedän onko tuo aito kuva, kun tuota en ole itse ollut paikalla kun on otettu kuva. Mutta kuitenkin eri hengillä on eri teleportaatio muotoja. Joillakin on hieno, joillakin siisti. Eli tarkoitan nyt sitä kun siirrytään paikasta toiseen niin joillakin ei näy mitään kun ne siirtyy jonnekkin ja joillakin näkyy joku pilvi vaikka siinä kun ne siirtyy.

• cyberanimus

tässä kuvassa mitään yliluonnollista. "koira" on vaaleaa kangasta, joka heijastuu ikkunaan kuvaajan vierestä, kuten joku jo viisaasti huomasikin. Se miksi se on koiranmuotoinen johtuu ikkunasta tulevasta valosta ja sen taittumisesta kankaaseen.

En myöskään näe "haamutyttöä" portinpielessä vaan kuvaajan oikean käsivarren ja sen piirtymisen lasiin.

Se miksi näin ikävä tuomio tälle kummituskuvalle, johtuu aivan valokuvausharrastuksesta ja siihen liittyvistä kuvausmogista. Olen myös itse kuvannut ikkunaheijastuksia ja näyttävät enämmän tai vähemmän tältä. Jos olisit katsonut ikkunaan tarkemmin, olisit nähnyt tuon "aavekoiran" juoksevan vierelläsi koko matkan ajan kunnes olisi vaihtanut kannasmytyn/puseron/laukun/pyyhkeen/yms. paikkaa. Vai kiellätkö ettei penkillä vieressäsi ollut mitään matkasi aikana?

• kyllä

Ensin luulin ittekin että kuvassa on jotain yliluonnollista, mutta tuohan on aivan selvä heijastus, etenkin tuo "tyttö" on selvä käsi.

• Hutkija

Jännä efekti, minusta kysymys on linja-auton penkin ryppyisestä niska-tyynystä(heijastus sisältä/läpivalaistus jostain edellisestä kuvasta?), jossa muuten kuvastuu kasvot (työntyvät keskeltä) ja minkki 'puunrungolla' poseeraamassa ja 'last but not vähäisempänä', 'turson' pää on kuin liskon pää.

'Plasma' taas on salaman heijastuma, johon kuviot tekee--> ikkuna-pinnan pienet säröt ja epätasaisuus, joihin valo 'imeytyy' ja tekee kuvion (jalat).

• friikki (kaikkien muitten m...

en ole skeptikko mutta feikiltä se näyttää sori se on totuus

• myös Orbit!!!

Nyt kun kerran innostuit laittamaan kuvia nähtäväksi...

• Noita-Nainen.

Saa nyt nahda, jaksanko "tapella" noiden skeptikkojen kanssa. Itsellani on parempaakin tekemist kuin "vaantaa katta" aina periaatteessa eri mielta olevien ihmiseten kanssa.

• täysin feikki...
        Noita-Nainen. kirjoitti:

Saa nyt nahda, jaksanko "tapella" noiden skeptikkojen kanssa. Itsellani on parempaakin tekemist kuin "vaantaa katta" aina periaatteessa eri mielta olevien ihmiseten kanssa.

ihan läpeensä! Eilen lipsahti kirjoituksia ä:n ja ö:n kanssa mutta nyt ne taas katosi...
        Kyllä sun uskottavuus on nyt täys nolla! Ja tuossa kuvassa muka joku koira siirtymässä ajasta ikuisuuteen...hahhah! Mielikuvituksen puutteesta sua ei ainakaan voi syyttää...

• -Epäilemättä-

siitä että ihmisen on mahdollista uskoa mitä vaan kun oikein kovasti yrittää. Kuinkahan paljon eri ufo- ja kummitushavainnoista on näin väkisellä päkistetty.

Sorry vaan mutta voisin esittää paljon aidomman näköisen haamukoiran kuvan jos olisi tallessa, se johtui siitä että vanha kamera saattoi joskus jumia niin että otti samalle ruudulle 2 kuvaa.

Tässä tapauksessa kyse on heijastumista ja valotusajoista, pankaa merkille salamavalon takana näkyvä "aavetyttö".

• T T

Aluksi kommenttejasi oli mielenkiintoista lukea (Mitä nyt ihmetytti, että ympärilläsi tapahtuu koko-ajan kaikkea yliluonnollista, jota jotkut eivät koe edes koko elämänsä aikana), mutta tämä on kyllä jo aika loppi.

Tuohan on selvä kuva siitä, kuinka olet kuvannut ikkunasta (Josta on heijastunut tuo oksa), ja kameran salama on tullut tuohon kuin "portaaliksi henkimaailmaan". Siten olet nähnyt (tai väittänyt) siinä olevan jonkun tytön, ja koiran (joita kumpiakaan en vain pysty näkemään). Ja mikä tuo "koira" (jos nyt oletan, että se on se) on, niin vastauksen löydät edellisistä viesteistä...

• kaksi...
        T T kirjoitti:

Aluksi kommenttejasi oli mielenkiintoista lukea (Mitä nyt ihmetytti, että ympärilläsi tapahtuu koko-ajan kaikkea yliluonnollista, jota jotkut eivät koe edes koko elämänsä aikana), mutta tämä on kyllä jo aika loppi.

Tuohan on selvä kuva siitä, kuinka olet kuvannut ikkunasta (Josta on heijastunut tuo oksa), ja kameran salama on tullut tuohon kuin "portaaliksi henkimaailmaan". Siten olet nähnyt (tai väittänyt) siinä olevan jonkun tytön, ja koiran (joita kumpiakaan en vain pysty näkemään). Ja mikä tuo "koira" (jos nyt oletan, että se on se) on, niin vastauksen löydät edellisistä viesteistä...

vaihtoehtoa...Noita-Nainen on joko läpeenä feikki satutäti tai sitten se luulee olevansa yliluonnollisten tapahtumien keskipiste ja aivan aidosti luulee näkevänsä tuossa kuvassa jonkun henkimaailmaan siirtyvän koiran jota kukaan muu ei kylläkään havaitse...

• Noita-Nainen.

Vanha kamera ei ole "juminut" yhtaan minnekaan, koska en ole kuvannut ensimmaistakaan (elavaa) koiraa tuolla matkalla. Etta turha puhua "paallekkaisista kuvista".

• Noita-Nainen.
        T T kirjoitti:

No onko se kadulla juokseva "koiran luuranko" nyt niin vaikeaa hahmottaa..??

Oikeasti - MIKA se sitten mielestasi on, jos ei koira "luurankomaisena"?

• Noita-Nainen.
        kaksi... kirjoitti:

vaihtoehtoa...Noita-Nainen on joko läpeenä feikki satutäti tai sitten se luulee olevansa yliluonnollisten tapahtumien keskipiste ja aivan aidosti luulee näkevänsä tuossa kuvassa jonkun henkimaailmaan siirtyvän koiran jota kukaan muu ei kylläkään havaitse...

Kuten sanottu, mikas se sitten juoksee siina kadulla teidan mielestanne..?

Onko teilla tosiaan noin likaiset ruudut tietokoneissanne?

• vähän kyllä
        Noita-Nainen. kirjoitti:

siamilaista kissaakin.Tai oikeastaan se näyttää aivan kuin Pecos Bill hyppäisi satulaan:D

• kun putsasin
        Noita-Nainen. kirjoitti:

Kuten sanottu, mikas se sitten juoksee siina kadulla teidan mielestanne..?

Onko teilla tosiaan noin likaiset ruudut tietokoneissanne?

ruudun.Sehän on Lasse Viren kaatumaisillaan.Kai Lasse nousi tuosta,muistatko?

• eksää ymmärrä!
        Noita-Nainen. kirjoitti:

Kysymyksesi: No mikäs se on?

Vittu etkö ymmärrä selvää suomen kieltä!? Onhan se jo tuhannesti käyty läpi, että se on HEIJASTUS penkillä olleesta vaaleasta kankaasta tms! Se vitun koiran jalka (joka näyttää kyllä enemmän kanan koivelta) on vittu SUN KÄTES heijastus (joka jatkuu muuallekin)!!

Onko sulla joku hahmotushäiriö!?

No ei, vakavasti ottaen, ymmärrän kyllä, et kun on vilkas mielikuvitus ja kuvaa on tarpeeks kauan kattellu ni uskoo siitä löytyvän kyllä ihan mitä vaan. Ihmetyttää vaan et miten joku on noin sulkeutunu omaan 'paremmuuteensa' ettei edes yritä ymmärtää ja katsoa näitä heijastuksia selvällä järjellä vaikka niitä hänelle osoitetaan.
        Ja miks se on just koira? Miksei kissa tai pesukarhu tai supikoira? Miten erotat haamukoiran haamusupikoirasta?

No kyllähän sä saat tietty uskoa haamukoiriis, mutta turha vaatia toisia tekemään niin.

• lisää näitä

"haamukuvia"?Ei tartte olla koirista,saa olla vaikka lehmistä joista joku lypsää ektoplasmaa.

• muistuttaa....

Koiraa kun tarkemmin katsoo! katsoin kuvaa monta kertaa ja yritin ensin hahmottaa sitä koiraa toisinpäin enkä nähnyt siinä mitään kun epämääräisen valean sutturan mutta katsokaapas uudestaan! "koiralla" on kasvot oikealle ja siinähän näkyy musta "aukko" silmän kohdalla, kaksi takajalkaa ja jonkin sortin häntä! Luisevan näköinen ja aivan kuin koira juoksisi! En silti ole täysin vakuuttunut että kuvassa olisi aavekoira sillä tuo voi aivan hyvin heijastuakin jostakin mutta näyttää silti tosi paljon koiralta!

• Koirankoppi

Hyvä kun kerroit että katsoa oikeaa puolta ja siinä on mustaa. Aika koiran kuonolta se näyttääpi. Jalatkin ja häntäkin näkyy selvästi. Hyvä että täällä on joitain tarkkakatseisia, että ei itse joutuisi kaikkea katsomaan niin tarkasti. :P

• Mess

Mmm.. ensiksi kun kuvaa katsoin, näin siinä heijastuksen jonkinmallisesta kapsäkistä (siinähän menee rinkatkin? Toisaalta kipparikapsäkiltäkin se näyttää hieman), kameran salamasta sekä viereisestä penkkirivistä ja sen ikkunasta. Sitten aloin selaamaan viestiketjua muutoin.

Pitemmän tarkastelun jälkeen näen kaksi käsivarttakin, hihansuun ja bussin verhot (no, ne on selvä heijastus, ei liity asiaan). Sitten selasin topikin vastausviestejä. Kesti tovi tajuta se väitetyllä tavalla, vaikka mielikuvitusta pitäisikin löytyä ihmisten mukaan.

Paikallisien turisti(?)bussien rakenteesta en tiedä, mutta kun aloin kuvakulmaa tarkemmin miettimään, kapsäkki alkoi näyttämään selkänojan niskatyynyltä (kuten joku mainitsikin) ja se selittäisi portinpielen käden - mutta ei mitään muuta. Jos hahmottaisin tuon käden omistajan asennon, kapsäkin mallin ja kuvaajan sijainnin penkeissä, piirtäisin päälle rungon kuvankäsittelyohjelmalla.

Vaan kun en täysin hahmota, niin en mitään suurempia johtopäätöksiä ala miettimään. Ja minun on kai turha yrittää kysyä millaisia laukkuja kuvaajalla itsellään tai kanssamatkustajilla oli - taikka kuvakulmaan selostusta. Kai siitä saa erinomaisella mielikuvituksella koirankin tjtn.

Olen jonkun aikaa seuraillut palstaa mielenkiinnosta(uskon yliluonnolliseen, mutta en sokeasti) ja aloitusteksti vaikuttaa jotenkin yli-innokkaalta (no, voihan se johtua innostuksesta kun saa kuvan esille) muihin kyseisen henkilön viesteihin verrattuna - sen verta mitä muistan. Olin ehtinyt saada henkilöstä jopa jollae tapaa järkevän asiallisen kuvan *shrug*

Ääkkösten puuttumisen syyksi ajattelin ensin ulkomailla asumisen / ulkomaalaisen koneen käytön, johon ei ole käyttöoikeuksia säätää näppikseen kieliä tjtn, mutta eipä sitte.

• -PT-

...ja toiset aidanseipäästä. Eli kommentoidaanko kuvaa ja yritetään olla mennä henkilökohtaisuuksiin puolin ja toisin?
        Itselläni on jonkin verran kokemusta sekä valokuvauksen tekniikasta että selittämättömistä ilmiöistä, ja väitettyjä paranormaaleja kuvia on tullut tutkittua kohtuullisen paljon - olenpa törmännyt täysin selittämättömiinkin.
        Valitettavasti tässä tapauksessa on kuitenkin sanottava että kysymys on heijastuksesta.
        Koira tosin näyttää "ektoplasmiselta", mutta kuten joku aikaisemminkin kommentoi, tarkkaan katsoen näkyy että heijastuksella on 'kaksoisreunat'. Tämä syntyy linja-auton paksun lasin molempien pintojen heijastaessa penkillä olevan harmahtavaa vaatetta.
        Ylhäällä näkyvän salamavalon heijastuksen vieressä, portinpylvään päällä, taas näkyy kuvaajan käden heijastus. Tämä on tulkittu tytön hahmoksi.
        Haluaisin vielä korostaa, että tässä kommentoidaan yksistään kuvaa eikä esim. lähettäjän uskottavuutta. Sehän on pelkästään hienoa, että saadaan keskustelua aikaan - tässäkin ketjussa on jo aika reippaasti replyjä. Lisää kuvia siis kehiin ja pidetään keskustelu avoimena puolin ja toisin!

• I want to believe
        -PT- kirjoitti:

...ja toiset aidanseipäästä. Eli kommentoidaanko kuvaa ja yritetään olla mennä henkilökohtaisuuksiin puolin ja toisin?
        Itselläni on jonkin verran kokemusta sekä valokuvauksen tekniikasta että selittämättömistä ilmiöistä, ja väitettyjä paranormaaleja kuvia on tullut tutkittua kohtuullisen paljon - olenpa törmännyt täysin selittämättömiinkin.
        Valitettavasti tässä tapauksessa on kuitenkin sanottava että kysymys on heijastuksesta.
        Koira tosin näyttää "ektoplasmiselta", mutta kuten joku aikaisemminkin kommentoi, tarkkaan katsoen näkyy että heijastuksella on 'kaksoisreunat'. Tämä syntyy linja-auton paksun lasin molempien pintojen heijastaessa penkillä olevan harmahtavaa vaatetta.
        Ylhäällä näkyvän salamavalon heijastuksen vieressä, portinpylvään päällä, taas näkyy kuvaajan käden heijastus. Tämä on tulkittu tytön hahmoksi.
        Haluaisin vielä korostaa, että tässä kommentoidaan yksistään kuvaa eikä esim. lähettäjän uskottavuutta. Sehän on pelkästään hienoa, että saadaan keskustelua aikaan - tässäkin ketjussa on jo aika reippaasti replyjä. Lisää kuvia siis kehiin ja pidetään keskustelu avoimena puolin ja toisin!

Näitkö mitään epätavallista ennen kuvan ottamista? Miten selität sen että näit aavekoiran ja tytön vasta valokuvassa.

Mikään kameran linssi ei tarkenna yhtä nopeasti kuin ihmissilmä. Tapahtumalla olisi varmasti ollut sinun lisäksi vähintään yksi silminnäkijä. Varmasti joku muukin katsoi sillä hetkellä samaan suuntaan kuin sinä ja olisi ihmetellyt hämmästyneellä äänellä yliluonnollista näkyä. Linja-autossa oli aika hiljaista?

• ...korostettuna...
        I want to believe kirjoitti:

Näitkö mitään epätavallista ennen kuvan ottamista? Miten selität sen että näit aavekoiran ja tytön vasta valokuvassa.

Mikään kameran linssi ei tarkenna yhtä nopeasti kuin ihmissilmä. Tapahtumalla olisi varmasti ollut sinun lisäksi vähintään yksi silminnäkijä. Varmasti joku muukin katsoi sillä hetkellä samaan suuntaan kuin sinä ja olisi ihmetellyt hämmästyneellä äänellä yliluonnollista näkyä. Linja-autossa oli aika hiljaista?

...käden ja kameran heijastuksen ääriviivat, kun joku niitä kyseli. Katsokaa tämän jälkeen alkuperäistä niin kuvaajan paikka hahmottuu.

http://img213.imageshack.us/img213/269/haamukoiraphotobucketiin2kg6.jpg

• hotlinkkaus.

• toinen noita
        I want to believe kirjoitti:

Oletko nähnyt Whiten Noisen tai japanilaisen Shutterin? Niissähän nimen omaan käydään läpi ilmiöitä, joissa ihminen ei nää eikä kuule henkimaailmaa, mutta kamerat ja kasetit kyllä tallentaa kaikkee outoo. Ja kyll, tietenkin, ne on vaan leffoja, mutta katoppa neistä mitä kaikkee kivaa löytyy EVP-hakusanalla ja jatka tosta sit vasta kaiken sen luettuas.

• Marko0li0
        toinen noita kirjoitti:

Oletko nähnyt Whiten Noisen tai japanilaisen Shutterin? Niissähän nimen omaan käydään läpi ilmiöitä, joissa ihminen ei nää eikä kuule henkimaailmaa, mutta kamerat ja kasetit kyllä tallentaa kaikkee outoo. Ja kyll, tietenkin, ne on vaan leffoja, mutta katoppa neistä mitä kaikkee kivaa löytyy EVP-hakusanalla ja jatka tosta sit vasta kaiken sen luettuas.

..itse olis tohtinu ottaa edes puheeksi. Mutta sinäpä sen viimein sanoit :)

Ja mitä kuvaan tulee olen aika vakuuttunut että mitään koiraa ei ole. Kylläkin saattaa olla ektoplasmaa tuo valopallo sillä kameranvalo ei heijastu noin bussin ikkunasta.

• Kunnon juttua ja hyvä mielikuvitus :P

• näkee selvästi

kuinka yleisiä epäilijät,kieltäjät ovat. Tässä on jo lyhyessä ajassa, melkein 3000 henkee kurkistannut tähän keskusteluun. Toki muitakin kuin epäilijöitä sekä kieltäjiä kiinnostaa katsella minkälaista keskustelua tämä aito valokuva aaveineen on saanut aikaiseksi. Kuitenkin kieltäjiä sekä myöskin epäilijöitä kiinnostaa nimenomaan todisteiden saaminen ja he uskoutuvat tässä jutussa saamaan edes jonkinlaisen todisteen aaveista, mutta minkäs teet jos et vain millään voi uskoa tätä todeksi.

No itse uskon kuitenkin, niinkuin moni muukin että tämä kuva ei ole huijaus, eikä tuonlainen valokuva virhe ole mahdollista. Ei kuitenkaan voi minkään sille, että nyt monet skeptikot, tai skeptisesti ajattelevat ihmiset yrittävät väkisin, täysin aivottomasti pitää tätä kuvan sisältöä valotus virheenä mikä on vähän hassua.

• niitä lukijoita

olla enemmänkin samoissa koneissa. Kuitenkin eniten epäilijöitä ja sellasia kiinnostaa tämä kuva, kun taas monet heistä jotka tietävät aaveiden olemassaolon tai uskovat niihin, ei välttämättä niin paljon kiinnosta tuo, että kuvassa on aaveita joka tekee kieltäjistä ja epäröijistä tämän keskustelun eniten lukeneita koska heille tämä on muita ihmeellisempää.

• Itsekin paranormaaliin uskova

Tämä viestiketju esittää nyt kyllä paranormaalia kokeneet/siihen uskovat aika huonossa valossa, ja ihan omasta syystään.
        On eri asia pitää mieli avoimena kuin inttää lapsellisesti niitä vastaan, jotka esittävät kiistämättömiä valokuvateknisiä syitä siihen, miksi tässä on kysymys pelkästä heijastumasta.
        Itsekin olen siis kokenut selittämättömiä tapahtumia, mutta se ei oikeuta järjestelmällisesti hylkäämään kaikkia järkisyitä.
        Tällaisella jankkaamisella me paranormaaleja ilmiöitä kokeneet vain laskemme omia osakkeitamme. :(

• Noitaukko
        Itsekin paranormaaliin uskova kirjoitti:

Tämä viestiketju esittää nyt kyllä paranormaalia kokeneet/siihen uskovat aika huonossa valossa, ja ihan omasta syystään.
        On eri asia pitää mieli avoimena kuin inttää lapsellisesti niitä vastaan, jotka esittävät kiistämättömiä valokuvateknisiä syitä siihen, miksi tässä on kysymys pelkästä heijastumasta.
        Itsekin olen siis kokenut selittämättömiä tapahtumia, mutta se ei oikeuta järjestelmällisesti hylkäämään kaikkia järkisyitä.
        Tällaisella jankkaamisella me paranormaaleja ilmiöitä kokeneet vain laskemme omia osakkeitamme. :(

Kun tuo vaimoni Noita nainen on loukkaantunut epäasiallisista kommenteistanne niin minun pitää selittää hieman kuvaa.

Kun Noita nainen otti kuvan olin itse juuri silloin käymässä bussin miestenhuoneessa. Ehdin kuitenkin nähdä kuinka valtava Harry Potter lensi bussin yli. Samalla hetkellä kuvassa näkyvä koira (Rekku) hävisi ilmaan. Selityksenä on, että Harry Potter heitti taikajauhetta koiran päälle.

Tiedän, että ette usko tätä selitystä, mutta olen itse keskustellut asiasta Voldemortin ja bussikuskin kanssa. He kaikki voivat todistaa asian.

Tarkoituksenani ei ole loukata ketään. Itse olen juuri lähdössä Korvatunturille joululahjatalkoisiin. Sesonki on tulossa ja tontut ovat kohta lähdössä hommiin.

• asdfasdfafsd

SE,ETTÄ TE USKOTTE 100%, ETTÄ TUOSA KUVASA ON JOTAKI YLILUONNOLLISTA..EI HELEVETTI!!!!!!!!

montaa ole jotka uskovat että kuvassa on haamukoira.Itseasiassa luulen että Noitanainen on lähes kaikkien kuvan puolesta olevien kommenttien takana.

• Noita-Nainen.

Kiva kuulla, etta osaat arvostaa tata valokuvaa. Itse olen erittain iloinen, etta sain sellaisen kuvatuksi.

• Noita-Nainen.
        Kaikkonen isosta sairaalasta kirjoitti:

montaa ole jotka uskovat että kuvassa on haamukoira.Itseasiassa luulen että Noitanainen on lähes kaikkien kuvan puolesta olevien kommenttien takana.

No enpas kuule jaksa vaivautua "vastailemaan itselleni". Miksi ihmeessa? Silloinhan olisin voinut pitaa koko asian omana tietonani.

• purriärri
        Itsekin paranormaaliin uskova kirjoitti:

En voisi enempää olla samaa mieltä kanssasi!!

• ei helevetin kuustoista

eihän tuosa oo mittään muutako bussin ikkunasta heijastunu valo ja nuo "tassut" on vaan jotaki heijastumia bussin sisältä, esim ihmisestä tai penkistä.

• nunchaku-overlord

Minusta tuon tekemiseen ei ole välttämättä edes tarvittu tietokonetta. Kyseessä voi olla todennäköisesti pallosalama, johon myös synkkä pilvinen sää voi myös viitata. Kuva oltiin otettu ilmeisemminkin lasin läpi, jolloin kuvaan syntyi heijastus ja siinä näyttää olevan jotakin.

• nunchaku-overlord

on, että kyseinen valoläiskä on kameran valo heijastuneena takaisin.

• Noita-Nainen.

Onhan noilla "valokohdilla" aivan selva ero. Ylempi kuvassa ON ikkunalasin lapi tullut heijastus ja se alempi EI todellakaan ole.

Koska ne ovat tuossa kuvassa paallekkain, niin niitahan voikin hyvin verrata toisiinsa sen suhteen, kuinka erilaisia ne ovatkaan!

• mutta...
        Noita-Nainen. kirjoitti:

Onhan noilla "valokohdilla" aivan selva ero. Ylempi kuvassa ON ikkunalasin lapi tullut heijastus ja se alempi EI todellakaan ole.

Koska ne ovat tuossa kuvassa paallekkain, niin niitahan voikin hyvin verrata toisiinsa sen suhteen, kuinka erilaisia ne ovatkaan!

nyt sitten ikkunalasin läpi tullut heijastus...edistystä on siis tapahtunut! Valitettavasti nyt on kyllä uskottavuus kärsinyt ja pahasti...
        Vähän aikaa vielä kun tingataan niin suostut myöntämään että tuo alempana juokseva "koira" onkin itseasiassa vain laukku joka heijastuu ikkunasta...
        Nyt ei mennyt sumutus läpi tällä kertaan...ei me taviksetkaan katsos täysin tyhmiä olla!!

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000001150&posting=22000000020501690

• Keggolisskoo
        mutta... kirjoitti:

nyt sitten ikkunalasin läpi tullut heijastus...edistystä on siis tapahtunut! Valitettavasti nyt on kyllä uskottavuus kärsinyt ja pahasti...
        Vähän aikaa vielä kun tingataan niin suostut myöntämään että tuo alempana juokseva "koira" onkin itseasiassa vain laukku joka heijastuu ikkunasta...
        Nyt ei mennyt sumutus läpi tällä kertaan...ei me taviksetkaan katsos täysin tyhmiä olla!!

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000001150&posting=22000000020501690

Kokoajan opimme lisää ja uutta, huomaamme jotain uutta jossakin. Ei elämässä ole sellaista vaihetta ettemmekö oppisi uutta. Minäkin olen oppinut monia uusia asioita esim virheistä. Mutta minä olen oppinut myös asioita kuvista ja kirjoista. Niin tai näin, sielu kehittyy aina kokoajan.

• Noita-Nainen. kirjoitti:

Kaikella kunnioituksella, mutta kuitenkin!

Tunnen itsekin sellaisia henkilöitä, jotka ovat "nähneet", enkä pidä heitä huijareina. On paljon asioita, joita ei pysty selittämään eikä todistamaan 100% varmuudella.

Jotkut ovat synnynnäisesti "lahjakkaita", toiset ovat saaneet oppia. Kaikki eivät kuitenkaan voi kyetä havaitsemaan "henkiolentoja" valvetilassa, eikä esim. puiden tms kasvien tahi ihmisten auroja. Näitä näkijöita kuitenkin on.

Siitä huolimatta ottamassasi kuvassa:
        -haamutyttö=kuvaajan käsivarsi kyynärtaipeesta ylöspäin, salamaheijastuksen alla näkyy kuvaajan peukalo
        -haamukoira=jokin kassi tms. jossa on kantokahva tai hihansuu.

• yrsyesyeesy

Tuohan on ihan selvästi Tähtiportti. Oisit oottanu muutaman sekunnin, nii sieltä ois varmaan putkahtanu Mäkkaiver.

• elllu

Itse ainakin oitis pisti silmään ne kaksi (tai jopa kolme) rintarinnan laukkaavaa greyhoundia. Ja koirat juoksevat siis vasemmalle
        (tutussa asennossa, kun tuota on ilo päivittäin katsella). Sitä "irtotassua" en kyllä hahmota, enkä tyttöä ... ja ektoplasma lienee valon/salaman heijastus.

Ja miksi koiraparat enkeleiksi juuri kuvaushetkellä muuttuivat?
        Ikävä kyllä irkut lahtaavat noita upeita, sielukkaita luojan luomia varmasti joka ainoa sekunti. Jotenka jos jollakulla niitä on kyky nähdä, niin varmaan näkee - ja tiuhaan. Surullista!

• Devs Ab Initio
        elllu kirjoitti:

Itse ainakin oitis pisti silmään ne kaksi (tai jopa kolme) rintarinnan laukkaavaa greyhoundia. Ja koirat juoksevat siis vasemmalle
        (tutussa asennossa, kun tuota on ilo päivittäin katsella). Sitä "irtotassua" en kyllä hahmota, enkä tyttöä ... ja ektoplasma lienee valon/salaman heijastus.

Ikävä kyllä irkut lahtaavat noita upeita, sielukkaita luojan luomia varmasti joka ainoa sekunti. Jotenka jos jollakulla niitä on kyky nähdä, niin varmaan näkee - ja tiuhaan. Surullista!

Sääntö numero yksi: Jos kuvaat ikkunan läpi, niin älä etsi kuvasta kummituksia vaikka siellä mitä tahansa näkyisi. Ne voivat olla mitä tahansa ikkunaan jääneitä rasvajälkiä ym.

Siksi toisekseen - minä en saa tuosta "koirasta" koiran näköistä tekemälläkään, enkä siitä "tytöstäkään". ÄLKÄÄ KUVATKO IKKUNAN LÄPI!

Ja ei. En ole todellakaan skeptikko, mutta näihin ikkunakuvauksiin on suihtauduttava skeptisesti.

• näyttää...
        Devs Ab Initio kirjoitti:

Sääntö numero yksi: Jos kuvaat ikkunan läpi, niin älä etsi kuvasta kummituksia vaikka siellä mitä tahansa näkyisi. Ne voivat olla mitä tahansa ikkunaan jääneitä rasvajälkiä ym.

Siksi toisekseen - minä en saa tuosta "koirasta" koiran näköistä tekemälläkään, enkä siitä "tytöstäkään". ÄLKÄÄ KUVATKO IKKUNAN LÄPI!

Ja ei. En ole todellakaan skeptikko, mutta näihin ikkunakuvauksiin on suihtauduttava skeptisesti.

mutta en olisi siitä niinkään varma että kyseessä on aavekoira...vaikka toki sekin olisi mahdollista! Katsopas uudelleen...koiran kuono on oikealla puolella ja sillä on jonkun sortin juoksu asento! Kuva on hieman läpikuultava ja luurankomainen ja jos tarkasti katsoo naaman kohdalta niin sieltä erottuu myös silmä! Koiralla näkyy myös takatassut ja jonkin sortin häntä! Etutassut on hukassa...

• miä vaan
        elllu kirjoitti:

"koiraparat enkeleiksi juuri kuvaushetkellä muuttuivat"

Vastaus on tässä. No koska ihmisiä on paljon maailmalla ja joidenkin kohdalle moinen aina joskus osuu. siis kelaa, meitä ihmisiä on maapallolla monta miljoonaa, niin kyllä heistä aina ja varmasti monet ovat onnistuneet saamaan kuvan aaveista. Tämä pitää ottaa huomioon ehdottomasti sillä monta miljoonaa ihmistä on paljon enemmän kuin sinä!

• PetriPeloton

En näe mitään haamukoiria. Jos puhutaan siitä kuvan alaosassa näkyvästä valkoisesta "jutusta" niin se on itseasiassa bussinlasissa oleva heijastuma. Salamavalon "valosta" ei kaikki mene lasin läpi vaan osa heijastuu takaisin päin. Ja takaisinpäin valo osuu nyt´mihin osuu, esim. penkillä olevaan reppuun ja heijastuu takaisin ikkunaan. Se on siis sellainen efekti. Sen todistaa tuo "tuplana" näkyminen, sillä bussin lasin molemmat pinnat(ulko ja sisäpinta) heijastavat sitä valoa takaisin päin.

• taikasieni

Erittäin mielenkiintoinen kuva. Katsoin kuvaa tarkasti muutaman minuutin ja hahmotin hyvin kadulla juoksevan "haamukoiran" ihan kasvoja myöten.
      Myös erotin tuon tassun tuossa ektoplasmassa erittäin selvästi.

Mielestäni kuva näyttänee aika aidolta ja nämä väitteet, että heijastukset olisivat bussista ovat aika olemattomia.

Toki vielä olisi mielenkiintoista kuulla jonkun sellaisen ihmisen näkemys tästä asiasta, joka näkee kuvasta tulevan energian perusteella, onko kuva aito vai ei. tms.

Itse uskon kuvaan kuitenkin siinä missä topikin aloittajakin. Rispektit vain sinulle Noita-Nainen.
      Tämmöiset kuvat ovat ainutlaatuisia, joten näitä katselee mielellään.

• ole mahdollista

Bussin ikkunasta, vaikka kuinka kuvia otttaisi, eivät edes Skeptikot onnistuisi saamaan lennosta, Bussin ikkunasta vastaavanlaista kuvaa, ellei siinä olisi aaveita. Oikeastaan kokeilkaa vaikka, niin ette millään saa mitään tuonlaista kuvaa jossa on koira,tyttö,ja plasman näköinen juttu kuvassa, vai oletteko tutkineet niin perin pohjin että tuon on oltava heijastus.

PERUSTELKAA MITEN TUOLLAISEN KUVAN OLETTE JOSKUS TEHNEET, ELIKKÄ MITEN TUO TAPAHTUU JOS OLETTE NIIN VARMOJA ETTÄ SE ON HEIJASTUKSIA BUSSISTA IKKUNAAN. TMS.?

• Noita-Nainen.

Hienoa, etta joku muukin huomasi taman valokuvan arvon.:)

• Noita-Nainen.

Hei "taikasieni".:) Luin profiilisi ja vaikutat erittain mielenkiintoiselta tyypilta, jonka maailmankatsomukset osuvat "yksiin" omieni kanssa.:)

• REPS REPS ERPS
        Noita-Nainen. kirjoitti:

heti ku joku toinen pösilö kertoo uskovansa tuohon kuvvaan, noita-naisen mielestä se kertoo heti sen, että tuosa kuvasa on jotaki yliluonnollista ::::DDD aivan helevetin säälittävää

• `?AW)%(=#%#%#
        ole mahdollista kirjoitti:

Bussin ikkunasta, vaikka kuinka kuvia otttaisi, eivät edes Skeptikot onnistuisi saamaan lennosta, Bussin ikkunasta vastaavanlaista kuvaa, ellei siinä olisi aaveita. Oikeastaan kokeilkaa vaikka, niin ette millään saa mitään tuonlaista kuvaa jossa on koira,tyttö,ja plasman näköinen juttu kuvassa, vai oletteko tutkineet niin perin pohjin että tuon on oltava heijastus.

PERUSTELKAA MITEN TUOLLAISEN KUVAN OLETTE JOSKUS TEHNEET, ELIKKÄ MITEN TUO TAPAHTUU JOS OLETTE NIIN VARMOJA ETTÄ SE ON HEIJASTUKSIA BUSSISTA IKKUNAAN. TMS.?

perusteleppa sinä, että miten helvetissä voit(te) olla sataprosenttisen varmoja, että siinä on haamukoira ja tyttö muuta mukavaa.

• Noita-Nainen.
        ole mahdollista kirjoitti:

Jep. Ja se ektoplasma on tosiaan "eteerisen hienojakoista", eika mikaan tavallinen, selvarajainen ikkunaheijastus, johon jokainen taatusti on elaessaan tormannyt.

Juuri tuo fakta, etta kuvassa nakyy SEKA ikkunaheijastus ETTA ei-heijastus, nayttaa selkeasti niiden eron.

• omiin
        Noita-Nainen. kirjoitti:

viesteihin vastaaminen,se on säälittävää.

• taikasieni
        Noita-Nainen. kirjoitti:

Hei "taikasieni".:) Luin profiilisi ja vaikutat erittain mielenkiintoiselta tyypilta, jonka maailmankatsomukset osuvat "yksiin" omieni kanssa.:)

Hei. Kuin myös Noita-Nainen. =)
        Olisikin mukava jutella näistä rajatiedon asioista enemmänkin, mutta täällä se tuskin mahtaa onnistua, kun saa heti negatiivista kritiikkiä, niinkuin tämän ketjun vastauksista huomaa.

• taikasieni kirjoitti:

Olisikin mukava jutella näistä rajatiedon asioista enemmänkin, mutta täällä se tuskin mahtaa onnistua, kun saa heti negatiivista kritiikkiä, niinkuin tämän ketjun vastauksista huomaa.

kuvatessa on aivan eri asia kuin onnistua kuvata jotain muuta kuin kiinteää ainetta. En kuitenkaan kiistä etteikö sellainen onnistuisi, onhan onnistuttu kuvata girlin-menetelmällä myös esim. puunlehden poisrevitty osa (asiasta oli muistaakseni artikkeli vuosia sitten Tekniikan Maailma-lehdessä).

Jos olet kiinnostunut rajatiedon asioista, niin niitä löytyy muista foorumeista, ja siellä ei kukaan viitsi noteerata tahi vastata huvikseen-epäilijöille.

• Noita-Nainen.
        taikasieni kirjoitti:

Voitaisiin jutella "privaatimmin", jos vaikka jattaisit oman emailisi minulle.
        :)

• Noita-Nainen.
        pikinyrkki kirjoitti:

kuvatessa on aivan eri asia kuin onnistua kuvata jotain muuta kuin kiinteää ainetta. En kuitenkaan kiistä etteikö sellainen onnistuisi, onhan onnistuttu kuvata girlin-menetelmällä myös esim. puunlehden poisrevitty osa (asiasta oli muistaakseni artikkeli vuosia sitten Tekniikan Maailma-lehdessä).

Jos olet kiinnostunut rajatiedon asioista, niin niitä löytyy muista foorumeista, ja siellä ei kukaan viitsi noteerata tahi vastata huvikseen-epäilijöille.

Pitaahan skeptikoillekin antaa aina silloin talloin kunnolla ihmeteltavaa...;)

Tieda, vaikka heidan maailmankuvansa joskus hieman muuttuisi?

• 345
        Noita-Nainen. kirjoitti:

Jep. Ja se ektoplasma on tosiaan "eteerisen hienojakoista", eika mikaan tavallinen, selvarajainen ikkunaheijastus, johon jokainen taatusti on elaessaan tormannyt.

Juuri tuo fakta, etta kuvassa nakyy SEKA ikkunaheijastus ETTA ei-heijastus, nayttaa selkeasti niiden eron.

sano nyt jotaki konkreettisia todisteita

• taikasieni
        Noita-Nainen. kirjoitti:

Voitaisiin jutella "privaatimmin", jos vaikka jattaisit oman emailisi minulle.
        :)

Noita-Nainen. sopii oikein hyvin :) Osoitteeni on [email protected]

• Noita-Nainen.
        taikasieni kirjoitti:

Noita-Nainen. sopii oikein hyvin :) Osoitteeni on [email protected]

Ok.:)

• asfas

Onko nuo kahden talon ikkunan väliin heijastuneet oksatkin tulleet kummittelemaan.

OHHOIJAA!!!! OKSAT UUUUuuuuUUUUuuu PAHAT OKSAT!!!

• on ihan

selvästi heijastus bussin kyljessä olevasta logosta, jossa on käytetty ns. heijastin-teippiä. Kameran salama heijastaa talon muurista bussin kylkeen ja vielä kun tiedetään, et bussien ikkunat on laminoitua turvalasia, niin tuollainen kuva on täysin mahdollinen. On se kumma kun jotkut ettii aaveita ihan jokapaikasta vaikkei niitä ole ihan aikuisten oikeesti olemassa.

• KUVA_

koirasta. kyllä mä tosta koiran erotan. joo siinä se on . yees vähä siisti

• että ihanku

se juoksis haamupostinkantajan perässä.Voin melkein nähdä kuolaa sen suupielessä.

• moi--1

en tiedä mutta hiton makee talo siellä taustalla. Tommosen kun joskus omistas.

• --Pete

lapsellista jutustelua. Älkää nyt enää kiusatko Noita-naista. Sillä on maanantaina matikankokeet.

No kun ikää tulee lisää niin kummituskin muuttuu ihan aidoksi salamavaloksi.

Hauskat naurut näistä tosikoista saa.

• kentauri

En ota kantaa "haamuihin" mutta lasin läpi kuvatessa sattuu ja tapahtuu kaikennäköstä, että sillein...

• totke

joo, enemmän uskoisin jos olisit seisonut kadulla etkä ottanut minkään lasin läpi tuota kuvaa.

• jeeeeeeeeeeeeeeeeees

Valkoinen lyhythihainen paita päällä :)

• Dorien2

Ihan selvä valotusvirhe...joten antaa noita-naisen uskoa siihen ihan rauhassa että siinä olis jotain yliluonnollista..itsellensä on hyvä valehdella ku ei suostu hyväksymään todellisuutta!

• Hämmästynyt häirikkö

KATSOKAA TUONNE LÄISKÄN YLLE!!!!!!! SIELLÄ NÄKYY HAALEA IHMISEN VARJO!!!!!!! SIIS TYTTÖ!!!!!

• temenstein

kyllä tekin saatana kaikkeen uskotte. Tuossa naapuritalon seinässähän näkyy heijastus bussin ikkunasta, no hiejastus näyttää juuri samalta kuin tämän portinpielessä olevan "tytön" rusetti ja hame... eli voisimmeko ajatella että naapuritalossa olisi aavekatto alempana kuin oikea katto? sama heijastus. Teidän pitäs lopettaa se elokuvien kattelu.

• se vaan oli

Se oli vaan yksin kertaisesti heijastus koska kuva oli otettu ikkunan takaa ja toinen mahdollisuus on se että se oli vaan joku esine ja näytti haamulta kuvaa ottaessa liikkuvasta bussista.

• ^^mouse^^

Tiellä juoksee aivan selvästi koira! Ei se ole mitään heijastusta! Aika epätodennäköistä, että tulisi juuri koiran muotoinen heijastus... Ja näen aivan selvästi sen tytön kädenkin.
      Itselläni on myös yksi haamukuva. Otin eräänä iltana paljon kuvia olohuoneessa, mutta yhdestä kuvasta tuli aivan omituinen. Siinä oli aivan pimeätä(vaikka muut kuvat olivat valoisia) ja kuvassa näkyi yläreunassa valko-sini-hohtava "pallo", joka leijuu ilmassa. Valitettavasti se on niin reunassa, että sitä ei näy kokonaan. Mutta jonkinlainen haamu se on, siitä olen varma!

• Noita-Nainen.

Se "pallo" viittaa orbiin...vaikea sanoa kuitenkaan tuon enempaa kuvaa nakematta.

• muaki

miten sokeita skepot on. Siis niin selvä tyttö ja koira kun olla ja voi,kuvas.

• huomannut.
        muaki kirjoitti:

miten sokeita skepot on. Siis niin selvä tyttö ja koira kun olla ja voi,kuvas.

Se on se kun pitää väittää ihan periaatteessa vastaan.

• ....................

jokainen vähänkään valokuvausta harrastanut tietää mitä kaikkea sinne kuviin voi ilmestyä. Tuon sinun kuvasi sisältö ei todista mistään yliluonnollisesta yhtään mitään.

• tehnu

olisit ottanut salaman pois niin yllätykseksi mitään haamukoiraa ei olisi ollutkaan...

• walencia667

No jos totta puhutaan niin en minäkään tuossa koiraa näe saati tyttöjä, vaikka jotain erityisen jännää kuvaa odotinkin. Mitä sinulla oli sylissäsi tuolla hetkellä kun otit kuvaa? Nahkainen laukku tai jotain? Tuosta ikkunankin kautta näkyvästä heijastuksesta huomaa, että tuo valkoinen juttu on vain heijastus bussin sisältä.

• spooooooky

ööö..mistäköhän tämä kuva on otettu, jos saa kysyä??? ei näytä kovin suomalaiselta ympäristöltä...
      ja aika paljon kuvassa on heijastumia, esim kahden ylemmän ikkunan välissä on jokin heijastuma.. mistä siis voi tietää ettei tuo koirakin olisi heijastuma?????

• spoooooky

vasta nyt tajusin lukea tekstinkin, eli siis irlannista. :)
        ja huomasin myös että "koira" on heijastuma käsilaukusta tai muusta sellaisesta joka on siinä bussin istuimella..

• SpeedGreyHound

koiran. Ja voin vakuuttaa epäilijöille, että
      kuvassa on hyvin kuuluisa koira nimeltään
      Speed. Koiran omisti aikoinaan Carl Wickman
      ja sen juoksutyyli on sen verran omintakeinen
      ettei sitä voi sekoittaa mihinkään toiseen.
      (Carl potkaisi nimittäin kerran kapakasta tullessaan
      Speediä takakoipeen.)
      Joten kiitoksia kuvasta. Näen, että Speed edelleen
      kiitää ja voi hyvin.

• uskoojaeiusko

mie kyllä saan hahmotettua kuvaan juuri ja juuri koiran naaman, mutta tuon näköistä koiraa ei ole, ja haamutytön käden uskon olevan linja-autossa viereisellä penkillä istuneen heijastus, mutta huomasin että käden yläpuolella muuritolpassa näkyy vanhan miehen kasvot, etkö ole huomannut? minusta se kaikista uskottavinta tässä kuvassa.

• siltä näyttää

kyllähän siinä ne ovat niinkuin sanoitkin.

• gaahgaahgaah

ole..todistaa vaan että kuvanottajalla vilkas mielikuvitus:)

• werrde

ei mitään hajua miten te pystytte näkemään tuossa kuvassa koiran ja jonkin pikkulikan... olen yrittänyt väänellä ja käännellä kuvaa mielessäni mutta en pysty mitään noista hahmottamaan. Kuva voi olla mielenkiintonen kyllä jos olisi ollut paikalla ja nähnyt että mistään ei mahollista heijastusta ole syntynyt mutta skeptikkona näen kuvassa pikemminkin jonkin vaatteet heijastuksen ikkunassa sekä salamavalon...

• lovetti

Tuo tyttö on sun kätes ja koira kangasta, en ole skeptikko mutta olen koululainen joka nämä aiheet tietää, digikameraan ei jää kummituksia, se vaatii HOPEAfilmiä, minä tiedän mistä puhun!

• selittäjä

Mielestäni tuo vain näyttäisi muistuttavan koiraa. Todellisuudessa pitäisin sitä enempi ikkunan likatahrana, jonka salamavalo tuo esiin. Se kyllä näyttää erehdyttävästi juoksevaa koiraa, mutta aivan läheltä tarkastellessa rasvatahralta ikkunalasissa.

Ilmiö vielä heijastuu kaksinkertaisena takana olevasta lasista (tuplaikkunat). Tämän vuoksi koiralla näyttäisi olevan jalkapari. Samalla koiralla on myös häntäpari! Ja häntä muutoinkin näyttää luonnottoman pitkältä.

Loppujen lopuksi erittäin hieno kuva. Itselleni sattui vastaavanlainen "sattuma" läikyttäessäni vettä pöydälle. Läikkymäjälki oli aivan ilmetty Euroopan kartta. Sattumaa tosin sekin

• pulsiit män

Missä olet Noita-Nainen?

• For E-Skin

Toivottavasti siellä tuonpuoleisessaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5640
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      22
      2477
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      269
      1812
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1707
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      94
      1546
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      24
      1464
    7. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1291
    8. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      334
      1260
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      343
      1242
    10. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1235
    Aihe