Mikä neuvoksi kun ei anteeksi pyyntely ja selittely riitä (tietenkään ei)..eikä rakkauden vannominen eikä mikään muu. "Jäin kiinni" rupattelustani exän kanssa..meillä oli vanhoja asioita setvimättä ja kyllä ekan keskustelun jälkeen oli tunteetkin pinnassa.Kahden vuoden eron jälkeen.Tuli siinä laitettua emailia jossa kumpikin siten "haaveili"..laitan enkuks niinku kirjotettiin,suomentaa on tyhmä."I still dream if i could spend with u one moment and feel ur hug"...jne..vähän tällästä.Mutta mainitsin kyllä että rakastan nykyistä miestäni ja EN ikimaailmassa halua erota tai aijo erota!! Mutta eihän se enää auta tai paina kun mies-kulta muistaa ja tahtoo muistaa vaan ne heikonhetken lörinät :( Ja ne sekavat tunteetkin exän kanssa tasottu heti seuraavaan juttelukertaan mennessä.Yli kävi vaan mahdoton tunnekuohu.Miten sellasta selität toiselle :( Mä vielä sillon eka hädissäni hätävalehtelin kaikenlasiat,ennen ku tajusin ettei auta muu kuin kertoa koko totuus. Tämä siis tapahtui eilen..se narahtamiseni.Ja uskokaa pois että omatunto soimasi kokoajan ja olimme juuri lopettamassa yhteyden pidon ikuisiksi ajoiksi,kunhan saatais vanhat jutut selväks.Tämä exä on lisäksi eri maassakin kun me! Ei me oltu tapaamassa tai muuta.messengerissä juteltiin 2-3 kertaa ja kerran lyhyt puhelu (mitä kuuluu jne.)...ei vaihdettu kuvia tai avattu kameroita tai puhuttu edes mikin kautta..pelkästään kirjottamalla.
Eilen kun jäin kiinni mies pisti mut online ja chattaamaan exän kanssa ja saneli mitä sanon. Ex ei tietenkään tiennyt että mun mies on mn vieressä.Ja mun mielestä tämäki todistaa ettei mitään ole!! Ei yhden yhtä flirttiä ei mitään.Päinvastoin ex sano että taitaa olla aika deletoida toisemme ja jatkaa elämää. Mutta mun mies raukka vaan mistaa ne sähköpostit ja miettii sitä puhelua :( Antaako se mulle koskaan anteeksi.Nyt kuulema haluaa muuttaa pois, eikä mua enää rakasta.Me ollaan oltu naimisissa 1½ vuotta.Meillä oli hieno suhde,rakastava ja lämmin.Normaaleja ongelmia,paitsi joskus mun mustasukkaisuus häiritsi.Mutta ei mitään vakavaa ole ollut ennen tätä. Mua niin sattuu kun omaa rakasta sattuu..mä olen vaan yrittäny vakuuttaa että niillä sanoilla ei ollut merkitystä ja että se on mun menneisyys..ja varsinkin nyt tajuan että olis pitäny antaa vain olla.En mä halua enkä ole halunnut ketään muuta kun oman mieheni!!! Miehet plzzz kertokaa onko tässä mitään toivoa enää :( Mä olen niin rikki ja en pysty edes syömään.Söin viimeksi toissapäivänä.Mikään ei tunnu miltään..ainoa vaan että sattuu ja kaduttaa.Mulla on ikävä mun miestä,vaikka se nukkuikin samassa sängyssä mutta tuntu silti et niin kaukana.Se ei anna edes koskea.Tää on niin kamalaa. Auttakaa..antakaa neuvoja miehet mitä tehdä.Mitä selittää jos voi selittää..vai pitääkö antaa vaan tilaa? mua pelottaa et jos annan tilaa niin kohta huomaan että menetin hänet.Vaikka tuntuu että menetin jo.
miehet:help!!! :((
16
1084
Vastaukset
- Tuollaisella naisella ei mi...
Kerran huora, aina huora.
- olen minä
mitäs kusetit. oma vikas pässi. jotain kertoo susta tuollainen teko. hyi
- mitä kaipuutta
"I still dream if i could spend with u one moment and feel ur hug"...jne..vähän tällästä."
NO tommosia 'toiveita 'ei kyllä mennä sanomaan jollekin exälle jos 'aidosti 'rakastaisit sun ukkoa,kyllä minäkin loukkaantuisin syvästi,ja en uskoisi enää sanaakaan mitä se toinen yrittää vielä selittää ja puhua asian kaiken päälle silleen ettäpä 'mä rakastan VAIN sua mutta, 'ihave a dream että mulla on toive olla vielä yhden kerran mun exän kaa...( siehän ihan kapaat koko exää vielä? etsä muuten tommosta sille sano.
think yes??
huh huh en miekään huolis toista enää,i am so sorry for u. - mokaaja
mitä kaipuutta kirjoitti:
"I still dream if i could spend with u one moment and feel ur hug"...jne..vähän tällästä."
NO tommosia 'toiveita 'ei kyllä mennä sanomaan jollekin exälle jos 'aidosti 'rakastaisit sun ukkoa,kyllä minäkin loukkaantuisin syvästi,ja en uskoisi enää sanaakaan mitä se toinen yrittää vielä selittää ja puhua asian kaiken päälle silleen ettäpä 'mä rakastan VAIN sua mutta, 'ihave a dream että mulla on toive olla vielä yhden kerran mun exän kaa...( siehän ihan kapaat koko exää vielä? etsä muuten tommosta sille sano.
think yes??
huh huh en miekään huolis toista enää,i am so sorry for u.Näin mä vähän arvelinmin...eikö kukaan ymmärrä (ei varmaan) että tää oli se eka tunnekuohu..mulla meni todella pää sekasin ja JOO kyllä tuntu vanhat tunteetkin nousevan pintaan..siinä sekavassa ja muutenkin herkässä tilassa tulee sekoiltua.ei ole mikää läpi menevä selitys varmasti,mutta näin mä sen itse tiedän.Mä ehkä en edes tajunnu mitä teen..ajattelemattomuutta,tyhmyyttä.MUTTA mitään seksiä tai edes romanttista ei millään kerroilla ollut.Lukuun ottamatta tätä sähköpostia&hänen myös. Mä tajuan varsin hyvin olevani paskamuija,mutta huora en missään nimessä ole enkä ole ollut enkä tule olemaan!!! Mä en millää voi selittää tai korjata tilannetta..mulla ei oo mitään muuta ku mun katumus ja toivon et en ois ikinä menny juttelee exän kans.Eli siis luovuttaa pitäs,sanoo miehet.En mä pysty luovuttaa.eikö ole mitään toivoa muka os vilpittömästi katuu ja tajuaa erheensä..en tiedä.
- tuntuuko kivalta?
Jos sä muka oot halunnu vaan oman miehesi, et olisi kirjoitellut moista vittu jonku EXÄN KANSSA! sulla ei saletisti ole aivoja! huhhuh
- mokaaja
eli antaa olla...opimpahan tästä sitten todella hyvin.
- oikeasti tyhmä
"opimpahan tästä sitten todella hyvin."
Toivottavasti opit. - mokaaja
oikeasti tyhmä kirjoitti:
"opimpahan tästä sitten todella hyvin."
Toivottavasti opit.OLEN TYHMÄ JA KYLLÄ OPIN VARMASTI :(( :(( VIHAAN ITTEENI JA SITÄ ETTÄ EN TAJUNNU MISTÄÄN MITÄÄN. VITTU SAMANTIEN HIRTEEN SITTEN. MITÄ VIRKAA TÄS ENÄÄ ON OLLA. BYE
- Naru ei välttämättä kestä
mokaaja kirjoitti:
OLEN TYHMÄ JA KYLLÄ OPIN VARMASTI :(( :(( VIHAAN ITTEENI JA SITÄ ETTÄ EN TAJUNNU MISTÄÄN MITÄÄN. VITTU SAMANTIEN HIRTEEN SITTEN. MITÄ VIRKAA TÄS ENÄÄ ON OLLA. BYE
Sekin tietysti riippuu painostasi.
- jaappa kpl
jos osaat et osaa oot tyhmä ..noita jaksa lukee voi wattu.
- scale
pahasti. Kyllä exien kannattaisi antaa pysyä exinä, eikä lämmitellä juttuja mesessä.
Sä et oikein voi edes sanoo, että se oli vaan seksiä, niinkuin pettäjät yleensä sanovat.
Paska juttu ei sua kukaan ulkopuolinen voi auttaa, se on sun ukkos tehtävä joko antaa sulle anteeksi, tai olla antamatta.
Toivon, että kuitenkin selviäisitte tästä episodista, kukapa meistä ei joskus olisi mokaillut, joku enemmän ja joku vähemmän. Tsemppiä. Nyt on myöhäistä enään salailla. Kerrot miehelle kaikesta kaiken exästä, sinusta ja hänestä. Kerro tunteistasi häntä ja exää kohtaan. OLE REHELLINEN, vastaa suoraan kaikkiin miehen esittämiin kysymyksiin. Sitten et voi tehdä muuta kuin odottaa.
Miehesi voi EHKÄ antaa anteeksi, MUTTA hän ei tule tuota koskaan unohtamaan. Mikäli opitte elämään tuon asian kanssa niin teillä voi olla yhteinen tulevaisuus.- Mies 40+
Kun ikää tulee enemmän (oletan sinun olevan kovin nuori), ja on pitkä ja hyvä parisuhde takana, niin nämä tallaiset asiat saavat oikeat mittasuhteet. Vakaata parisuhdetta tuollainen ei heilauta. Onnea kuitenkin ja toivotaan parasta.
- m 26
että lähinnä toivon, että miehesi ottaa eron. Se olisi sinulle aivan oikein. Vaikka mitä selität täällä ja mitä selität miehellesi, tiedät, että se viestittely ei oikeasti olisi loppunut siihen. Ja että ennemmin tai myöhemmin olisitte tavanneetkin.
Kysy itseltäsi miksi valehtelet? - Practical English, Abu
"Tuli siinä laitettua emailia jossa kumpikin siten "haaveili"..laitan enkuks niinku kirjotettiin,suomentaa on tyhmä."I still dream if i could spend with u one moment and feel ur hug"...jne.."
Voi helvetti! Repesin totaalisesti! :D Sulla oli kyllä niin idioottimainen aloitus, etten jaksanu lukee enempää! Mut jos neuvoa kaipaat, niin en mäkään silloin yläasteikäisenä oikein hallinnut tunne-elämääni, olin esim. ihastunu kolmeen tyttöön yhtäaikaa.
Terquin:
Englantia fiksusti käyttävä lukija (22-v)- vähän liittyen
puolisoni pitää jatkuvaa yhtettä
exäänsä tai itseasiassa toisin päin
eli exä ottaa yhteyttä, milloin on "ongelmia"
minkäkin laitteiden kanssa...
mua tämä asia vaivaa, ja olen siitä puolisollekkin sanonut
vastaus : "kavereita" ollaan, ei mitään kiinnostusta
ole sen suurempaa yhteyttä pitää.
Mutta sitten pidetään kumminkin, ja salailemalla.
Mitään hajua ei keskustelujen sisällöistä ole, muuta kun eräiden
bileiden jälkeen yksi tämän exän lause kuului, "esittelit sun söpöä peppua"
voitteko hyvät ihmiset valasta, mitä ihmisten päässä liikkuu?
vai oonko vaan yksikertasesti vainoharhainen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713075
- 922855
- 512095
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201555- 151339
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51318Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131291Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131263- 181230
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241222