Mikä oli sunnuntaina syynä kun salen ovet oli kiinni?
SALE
8
2172
Vastaukset
- nisse olut
myyjällä krapula.
- OLLUT
...muuten ensimmäinen kerta kun näin on tapahtunu.
- soitetaanko heti poliisit???
vai onko asia jo käräjillä??????
- mä.......
koivuhaan salessa myydään vanhentunutta ruokaa. omalle kohdalle on sattunu pari kertaa,etenkin juustoraasteet,kannattaa olla tarkkana kun asioitte koivuhaan salessa,tarkistakaa aina päivämäärä.
- pyh pyh
mä....... kirjoitti:
koivuhaan salessa myydään vanhentunutta ruokaa. omalle kohdalle on sattunu pari kertaa,etenkin juustoraasteet,kannattaa olla tarkkana kun asioitte koivuhaan salessa,tarkistakaa aina päivämäärä.
eiköhän näin tapahdu kaikissa pikku kaupoissa ja huoltamoilla.
- ainakaan niin
pyh pyh kirjoitti:
eiköhän näin tapahdu kaikissa pikku kaupoissa ja huoltamoilla.
usein kuin tuolla salessa. Monesti olen meinannut ostaa vahentunutta, mutta onneksi olen huomannut tarkistaa päiväykset. Toisissa kaupoissa sitä sattuu harvoin että tuote on vanhentunut, mutta salessa se on ennemminkin sääntö kuin poikkeus...
- tiennyt
ainakaan niin kirjoitti:
usein kuin tuolla salessa. Monesti olen meinannut ostaa vahentunutta, mutta onneksi olen huomannut tarkistaa päiväykset. Toisissa kaupoissa sitä sattuu harvoin että tuote on vanhentunut, mutta salessa se on ennemminkin sääntö kuin poikkeus...
...että muut kaupat vievät omat vanhentuneet ruuat Saleen myytäväksi??
Ja kauppa käy ;-D - joo.
tiennyt kirjoitti:
...että muut kaupat vievät omat vanhentuneet ruuat Saleen myytäväksi??
Ja kauppa käy ;-Dtrallalaa, herää tähän päivään. paljon myyään vanhaa staffia pikkukaupoissa, monikaan ei joko välitä tai huomaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h292350- 1282293
- 1582054
- 351650
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201648- 511037
- 86995
- 18939
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24932- 114904