HURT-video

Erizo

68

1764

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erizo

      UPEAAAA!

      Katselen videota NYT!!!

      • Destin3

        Ja surullista! Kerrassaan ällistyttävä video!! Olit Erizo oikeassa isä-teeman suhteen! Ja Welcome alussa... Olen hidas kirjoittaja, mutta paikalla olin heti kun video tuli - onneksi! Nyt täytynee katsoa se uudestaan...


      • Erizo
        Destin3 kirjoitti:

        Ja surullista! Kerrassaan ällistyttävä video!! Olit Erizo oikeassa isä-teeman suhteen! Ja Welcome alussa... Olen hidas kirjoittaja, mutta paikalla olin heti kun video tuli - onneksi! Nyt täytynee katsoa se uudestaan...

        ... etttä herkistyin, kun katsoin videon toista kertaa. En ollut enää niin täpinössäni kuin ekalla kerralla! :)

        Aah.

        Tästä se lähtee. Hurtista tulee marras-, joulukuun suurin hitti! (niin siis toivon ja osittain jo uskonkin)


      • Destin3
        Erizo kirjoitti:

        ... etttä herkistyin, kun katsoin videon toista kertaa. En ollut enää niin täpinössäni kuin ekalla kerralla! :)

        Aah.

        Tästä se lähtee. Hurtista tulee marras-, joulukuun suurin hitti! (niin siis toivon ja osittain jo uskonkin)

        Kyllä tuossa videossa kohoaa kyynel väkisinkin silmäkulmaan, minulla jo ensimmäisellä katselukerralla. Luotan Hurtiin täysin! Mahtavaan biisiin liitettynä mahtava video suorastaan pakottaa ihmisiä ostamaan singlen! Suuri maailman laajuinen hitti! Näin ainakin ensisijaisesti toivon.


    • Erizo

      Florian kädenjälki ei totisesti näy kovin voimakkaasti, mutta hyvä näinkin.

      Täytyy vielä pyöräyttää video pari kertaa ennen kuin annan virallisen lausunnon omasta mielipiteestäni! ;)

      Mutta tulipa Tuubiin ajoissa! :)

      • Destin3

        ovat odotelleet videota aktiivisesti! Kommentteja Tuubiin satelee...!


      • Erizo
        Destin3 kirjoitti:

        ovat odotelleet videota aktiivisesti! Kommentteja Tuubiin satelee...!

        Olisin linkittänyt video-keskusteluun CMM:ään, mutta taitaa nyt olla serveri siellä nurin, kun kaikki fanit änkeävät samaan aikaan katselemaan ja lueskelemaan aiheesta! :)

        Mutta missäs on se transu, jonka kuva nähtiin...? Minä en vielä huomannut häntä. Eli katson videon uudestaan. :)


      • Erizo

        Voisikohan olla?

        Christinan isähän siis elää yhä, mutta ei sinänsä ole osa Christinan elämää.

        Onkohan taide nyt imitoinut hieman tosielämää tämän videon tapauksessa...?


      • Destin3
        Erizo kirjoitti:

        Voisikohan olla?

        Christinan isähän siis elää yhä, mutta ei sinänsä ole osa Christinan elämää.

        Onkohan taide nyt imitoinut hieman tosielämää tämän videon tapauksessa...?

        Näin se voi hyvinkin olla. Surullinen video joka tapauksessa.

        Minäkään en huomannut sitä miestä, josta on aiemmin täällä ollut puhetta. Tosin videon keskivaiheilla kuvat vaihtuivat aika tiuhaan tahtiin...

        Tässä nyt on sellainen "tarina-video", jollaista olen todellakin toivonut. Ei tämä ainakaan herätä kamalaa kohua kuten vaikka Beautiful ja Dirrty... Hyvä niin!

        Toivon hartaasti, että Hurt nousisi Amerikassa listaykköseksi! Video ei nyt ainakaan tyri sen mahdollisuuksia, päinvastoin.

        CMM ongelmat olivat odotettavissa. :) Varmasti kaikki suuret Christina keskustelut ovat tällä hetkellä ääriään myöten täynnä innostuneita faneja.

        Ja tietysti, KIITOS UPEASTA LINKISTÄ ERIZO!!!


      • Erizo
        Destin3 kirjoitti:

        Näin se voi hyvinkin olla. Surullinen video joka tapauksessa.

        Minäkään en huomannut sitä miestä, josta on aiemmin täällä ollut puhetta. Tosin videon keskivaiheilla kuvat vaihtuivat aika tiuhaan tahtiin...

        Tässä nyt on sellainen "tarina-video", jollaista olen todellakin toivonut. Ei tämä ainakaan herätä kamalaa kohua kuten vaikka Beautiful ja Dirrty... Hyvä niin!

        Toivon hartaasti, että Hurt nousisi Amerikassa listaykköseksi! Video ei nyt ainakaan tyri sen mahdollisuuksia, päinvastoin.

        CMM ongelmat olivat odotettavissa. :) Varmasti kaikki suuret Christina keskustelut ovat tällä hetkellä ääriään myöten täynnä innostuneita faneja.

        Ja tietysti, KIITOS UPEASTA LINKISTÄ ERIZO!!!

        YouTuben eli Tuubin järjestelmät tulevat varmasti hyvin pian havahtumaan siihen, että tämä video saa paljon ns. "osumia" eli katsojia.

        Joten älkää ihmetelkö, jos video otetaan piahkoin Tuubista pois, sillä se tuskin on siellä vielä "luvan kanssa".

        Joten jos mielit nähdä videon, niin hop, hop Tuubiin ennen kuin video katoaa ja saadaan etsiä kissojen ja koirien kanssa Yousendit-linkkiä tai odottaa taas päiviä ennen kuin video saa oleskella Tuubissa kaikessa rauhassa.


      • Orginal Hippo
        Erizo kirjoitti:

        YouTuben eli Tuubin järjestelmät tulevat varmasti hyvin pian havahtumaan siihen, että tämä video saa paljon ns. "osumia" eli katsojia.

        Joten älkää ihmetelkö, jos video otetaan piahkoin Tuubista pois, sillä se tuskin on siellä vielä "luvan kanssa".

        Joten jos mielit nähdä videon, niin hop, hop Tuubiin ennen kuin video katoaa ja saadaan etsiä kissojen ja koirien kanssa Yousendit-linkkiä tai odottaa taas päiviä ennen kuin video saa oleskella Tuubissa kaikessa rauhassa.

        Kiitos paljon linkistä Erizo!

        Video on hieman toisenlainen kuin mitä odotin, transu ojentaa siinä alussa lasin Christinalle - eikä häntä edes kunnolla huomaa. Hyvä että Christinan team tajusi riskit, ja jättivät transun roolin pieneksi.

        Videon loppu on todella hyvä - Christinan esittämä hahmo ymmärtää liian myöhään, että hänen isänsä on ollut yleisön joukossa... Hurt voi hyvinkin kantaa top-5 joukkoon, ja ehkä kärkeenkin.

        Ja voi ärräpää! Huulisynkat menevät lopussa todella pahasti päin honkia! :(


      • Erizo
        Orginal Hippo kirjoitti:

        Kiitos paljon linkistä Erizo!

        Video on hieman toisenlainen kuin mitä odotin, transu ojentaa siinä alussa lasin Christinalle - eikä häntä edes kunnolla huomaa. Hyvä että Christinan team tajusi riskit, ja jättivät transun roolin pieneksi.

        Videon loppu on todella hyvä - Christinan esittämä hahmo ymmärtää liian myöhään, että hänen isänsä on ollut yleisön joukossa... Hurt voi hyvinkin kantaa top-5 joukkoon, ja ehkä kärkeenkin.

        Ja voi ärräpää! Huulisynkat menevät lopussa todella pahasti päin honkia! :(

        Mun mielestä Christinan ns. näytteleminen menee joissain kohdissa yli, mutta kokonaisuutena video on ihan OK. Se on rajoilla ollakseen hieman imelä, mutta jenkkiläisten makuun varmasti uppoaa kuin veitsi voihin. Florian kädenjälki näkyy aika laimeasti; ehkä värisävyt ja tietyt kuvakulmat ja leikkaukset ovat hänen ansiotaan.

        Minä tiesin, ettei se transu ollut alunperinkään suuressa osassa videota vaan osa taustamiljöötä eli sirkusta. Mutta ei se olisi minua henkilökohtaisesti häirinnyt pätkääkään, jos hän olisi näkynyt videossa enemmänkin, koska kyse on kuitenkin sirkuksesta.

        "Christinan esittämä hahmo ymmärtää liian myöhään, että hänen isänsä on ollut yleisön joukossa..."

        Häh? Erizo ei nyt ymmärtäisi tuota lausetta. Minä nimittäin tulkkasin videon siten, että siinä on kolme aikakautta; kun tyttö on lapsi (haluaa sirkuksen tähdeksi ja isä auttaa harjoittelussa), kun tyttö on tullut jo sirkuksen vetonaulaksi norsuesityksen ansiosta (isä seuraa sivusta tytön menestyksekästä uraa, mutta tyttö on jo ylpistynyt, eikä osaa antaa arvoa isän läsnäololle) sekä se viimeisin aikakausi, kun tyttö saa sähkeessä tiedon, että isä on nyt kuollut ja siksi hän katuu ja suree sitä, ettei kaiken suosionsa keskellä osannut antaa isälleen arvoa silloin, kun tämä vielä eli.

        Mutta tuo on siis vain minun tulkintani.

        Hyylisynkkaa ongelmia en huomioinut lainkaan. Mutta pitäisi suurelle massalle tämä video kelvata.


      • Destin3
        Erizo kirjoitti:

        Mun mielestä Christinan ns. näytteleminen menee joissain kohdissa yli, mutta kokonaisuutena video on ihan OK. Se on rajoilla ollakseen hieman imelä, mutta jenkkiläisten makuun varmasti uppoaa kuin veitsi voihin. Florian kädenjälki näkyy aika laimeasti; ehkä värisävyt ja tietyt kuvakulmat ja leikkaukset ovat hänen ansiotaan.

        Minä tiesin, ettei se transu ollut alunperinkään suuressa osassa videota vaan osa taustamiljöötä eli sirkusta. Mutta ei se olisi minua henkilökohtaisesti häirinnyt pätkääkään, jos hän olisi näkynyt videossa enemmänkin, koska kyse on kuitenkin sirkuksesta.

        "Christinan esittämä hahmo ymmärtää liian myöhään, että hänen isänsä on ollut yleisön joukossa..."

        Häh? Erizo ei nyt ymmärtäisi tuota lausetta. Minä nimittäin tulkkasin videon siten, että siinä on kolme aikakautta; kun tyttö on lapsi (haluaa sirkuksen tähdeksi ja isä auttaa harjoittelussa), kun tyttö on tullut jo sirkuksen vetonaulaksi norsuesityksen ansiosta (isä seuraa sivusta tytön menestyksekästä uraa, mutta tyttö on jo ylpistynyt, eikä osaa antaa arvoa isän läsnäololle) sekä se viimeisin aikakausi, kun tyttö saa sähkeessä tiedon, että isä on nyt kuollut ja siksi hän katuu ja suree sitä, ettei kaiken suosionsa keskellä osannut antaa isälleen arvoa silloin, kun tämä vielä eli.

        Mutta tuo on siis vain minun tulkintani.

        Hyylisynkkaa ongelmia en huomioinut lainkaan. Mutta pitäisi suurelle massalle tämä video kelvata.

        Erizon selitys Hurtin tarinasta vastaa aika lailla minun ymmärrystäni. :) Kyllä se taitaa juuri noin olla.

        Tuo sama transu taitaa seisoskella sirkuksen liepeillä, kun Christina ryntää biisin "C-osan" alussa epätoivoisena ulos?

        Mitäs nyt osaisi Hurtista sanoa...
        No kyllähän se on hyvä video, jopa Christinan parhaita, ja pitäisi sen erottua massasta hyvin. Mielestäni parempi kuin Beyoncen Irreplaceable tai Justinin SexyBack... Tämä nyt on vain minun typerä mielipiteeni, mutta olisikohan kuitenkin parempi, ettei Christina näyttelisi Hollywood-leffan pääroolia?

        Erizon kuvaama imelä video kelpaa varmasti amerikkalaisille, ja miksei muillekin! Hurtia ei ainakaan voi kutsua tavalliseksi "vähäjärkiseksi" videoksi, jossa ei ole mitään sisältöä. Kyllä Floria ja Christina ovat taas onnistuneet!! :)


      • Erizo
        Destin3 kirjoitti:

        Erizon selitys Hurtin tarinasta vastaa aika lailla minun ymmärrystäni. :) Kyllä se taitaa juuri noin olla.

        Tuo sama transu taitaa seisoskella sirkuksen liepeillä, kun Christina ryntää biisin "C-osan" alussa epätoivoisena ulos?

        Mitäs nyt osaisi Hurtista sanoa...
        No kyllähän se on hyvä video, jopa Christinan parhaita, ja pitäisi sen erottua massasta hyvin. Mielestäni parempi kuin Beyoncen Irreplaceable tai Justinin SexyBack... Tämä nyt on vain minun typerä mielipiteeni, mutta olisikohan kuitenkin parempi, ettei Christina näyttelisi Hollywood-leffan pääroolia?

        Erizon kuvaama imelä video kelpaa varmasti amerikkalaisille, ja miksei muillekin! Hurtia ei ainakaan voi kutsua tavalliseksi "vähäjärkiseksi" videoksi, jossa ei ole mitään sisältöä. Kyllä Floria ja Christina ovat taas onnistuneet!! :)

        "Tämä nyt on vain minun typerä mielipiteeni"

        Äläpäs nyt ala itseäsi aliarvioimaan. Kuulitko?! ;)

        Siis kyllä Hurt on ehdottomasti parempi kuin Justinin tai Beyoncen -videot. Hurt-videossa on sentään jokin juoni eli taustatarina -> plussaa.

        Haluan yhä korostaa, että pidän kyllä videosta. Olisin odottanut kuitenkin hieman tummempaa tunnelmaa, jotain, mikä olisi purrut tummuudellaan yhtä voimakkaasti kuin Hurtin sanoitukset, kun biisin ekan kerran kuulin.

        Se sirkusteltasta epätoivoisena ulosjuokseminen ja viimein maahan polvilleen rojahtaminen oli kohtaus, joka oli hieman kliseemäinen ja siten odotettavissa oleva, mutta en puutu siihen kuitenkaan liikoja.

        Olisin myös odottanut ns. "vahvempaa visuaalista otetta", koska nimi Floria laittaa minut väkisinkin vertaamaan tätä Fighter-videoon, joka on minun mielestäni vieläkin Christinan paras video. Hurt-video kyllä kohoaa parhaimpien joukkoon, ehdottomasti.

        Fighter-video aieutti jo ensinäkemältä ns. "wow"-reaktion, joka ei kuitenkaan toistunut Hurt-videon kohdalla (mutta jota rohkenin odottaa). Siitäkin huolimatta video on hyvä ja erilaisempi mitä musiikkikanavilla nyt pyörii. Siitä paljon pluspisteitä siis.

        Ja joo, huomasin transun itseasiassa sirkuksen liepeiltä sekä videon lopusta juoksemassa jonon etummaisena. You go transu! :D


      • Erizo

      • Destin3
        Erizo kirjoitti:

        YouTuben eli Tuubin järjestelmät tulevat varmasti hyvin pian havahtumaan siihen, että tämä video saa paljon ns. "osumia" eli katsojia.

        Joten älkää ihmetelkö, jos video otetaan piahkoin Tuubista pois, sillä se tuskin on siellä vielä "luvan kanssa".

        Joten jos mielit nähdä videon, niin hop, hop Tuubiin ennen kuin video katoaa ja saadaan etsiä kissojen ja koirien kanssa Yousendit-linkkiä tai odottaa taas päiviä ennen kuin video saa oleskella Tuubissa kaikessa rauhassa.

        "This video has been removed due to copyright infringement."

        Erizo, olit jälleen kerran oikeassa! Kiitos siis ennakkovaroituksesta! Nyt on Hurt pyöritetty aika moneen kertaan. Mistäs Hurt nyt katsotaan? No kai tästä joku hyvä saitti löytyy kun vähän vaivaudun etsimään... :) Toivotaan ainakin!


      • Erizo
        Destin3 kirjoitti:

        "This video has been removed due to copyright infringement."

        Erizo, olit jälleen kerran oikeassa! Kiitos siis ennakkovaroituksesta! Nyt on Hurt pyöritetty aika moneen kertaan. Mistäs Hurt nyt katsotaan? No kai tästä joku hyvä saitti löytyy kun vähän vaivaudun etsimään... :) Toivotaan ainakin!

        Katsopa Otsikon "Parempilaatuinen video" alta; linkki toimii vielä.

        Sekä CMM-keskustelusta löydät linkkejä, joilla imuroida videon omalle kovalevyllesi (tai katsoa verkon yli):

        http://www.christinamultimedia.com/forum/index.php?board=1;action=display;threadid=77445;start=255


      • Destin3
        Erizo kirjoitti:

        Katsopa Otsikon "Parempilaatuinen video" alta; linkki toimii vielä.

        Sekä CMM-keskustelusta löydät linkkejä, joilla imuroida videon omalle kovalevyllesi (tai katsoa verkon yli):

        http://www.christinamultimedia.com/forum/index.php?board=1;action=display;threadid=77445;start=255

        Näin on. Tuntuu, että Hurt on levinnyt aika laajalti nettiin. Hyvä, hyvä! (: Kyllä eilen illalla löysin Hurtin jo muutamilta sivustoilta. Mutta oli Tuubi kuitenkin poistanut tuon alkuperäisen ja ensimmäisen Hurt-videon! :) Ja varmaan myös siihen lisätyt reilusti yli 300 kommenttia. Voi, voi.


    • Erizo
    • Erizo

      ... tuntuu olevan jo vaikutusta.

      USAn iTunes listalla Hurt kohosi päivässä sijalta "kolmekymmentä jotain" sijalle #24!

      Billboardilla vaikutus näkynee aikaisintaan ensi viikon virallisissa listauksissa. Mutta olen optimistinen. Jotkin fanit ovat väittäneet, että jo nyt voi sanoa, että Hurt menee takuuvarmasti ainakin Top 20:iin Hot100:lla, mikä on tietenkin hyvä merkki. Eli Top 10 on hyvin todennäköinen, Top 5 mahdollinen ja kärkipaikka... saavutettavissa. :)

      Näin siis minä tulkitsisin tilanteen näin alku metreillä oltaessa...

      • MercyOnMe

        Missasin taas kaiken! ;>

        No joo, en nyt sanoisi, ettei hauskaa olisi ollut. Mummo taas syötti niin, ettei kolmeen päivään mitään tarvitse syödäkään. :D

        Upea video, mielestäni.


      • Erizo
        MercyOnMe kirjoitti:

        Missasin taas kaiken! ;>

        No joo, en nyt sanoisi, ettei hauskaa olisi ollut. Mummo taas syötti niin, ettei kolmeen päivään mitään tarvitse syödäkään. :D

        Upea video, mielestäni.

        Missasit tosiaan jännittävän lähtölaskennan! Mutta kyllähän mummolassakin on varmasti ollut oma jännityksensä! ;)


      • Orginal Hippo

        ...Hurt video eroaa selvästi massasta. Odotan sille parempaa menestystä kuin mitä ANOM sai osakseen - eikä se ole pelkkää toiveajattelua.

        Vaikea sanoa mitä tuossa videon tarinassa lopulta tapahtuu - aiempi tulkintani voi olla väärä? Ehkäpä on vain hyvä, että video voidaan tulkita eri tavoin? Hurtin jälkeen voi olla kevyemmän biisin vuoro saada sinkku?

        Diddyn duettokin on tulossa, video on takulla täysin erillainen. Toivottavasti rajumpaa tavaraa! On hyvä että Christinalta tulee erillaisia kappaleita, niin kaikki voivat olla tyytyväisiä.


      • Erizo
        Orginal Hippo kirjoitti:

        ...Hurt video eroaa selvästi massasta. Odotan sille parempaa menestystä kuin mitä ANOM sai osakseen - eikä se ole pelkkää toiveajattelua.

        Vaikea sanoa mitä tuossa videon tarinassa lopulta tapahtuu - aiempi tulkintani voi olla väärä? Ehkäpä on vain hyvä, että video voidaan tulkita eri tavoin? Hurtin jälkeen voi olla kevyemmän biisin vuoro saada sinkku?

        Diddyn duettokin on tulossa, video on takulla täysin erillainen. Toivottavasti rajumpaa tavaraa! On hyvä että Christinalta tulee erillaisia kappaleita, niin kaikki voivat olla tyytyväisiä.

        Ei tämä ole niin haudanvakavaa, siis tämä videon tarinan tulkitseminen. Itse vain näin tarinan kuten sen aikaisemmin kuvasin.

        Ja joo, Tell me on omiaan tasapainottamaan Hurt:ia.

        Fanit ovat spekuloineet, että Christina voisi julkaista vuorotellen singlejä ykkös ja kakkolevyltä, joten kun ANOM oli ykköseltä ja Hurt kakkoselta, niin kolmas voisi olla taas ykköseltä. JOS näin olisi, niin silloin Erizo sanoisi, että BITD tai Still Dirrty tiskiin! ;) Mutta tämä on tietenkin VAIN arvailua ja ajatusleikkiä.


    • Erizo

      Tämän löysin Hurt:ia koskien:

      ---

      Pop
      Chart Position: #20 (#22 yesterday) (#28 last week)
      Spins: 3021 spins ( 48 spins from yesterday) (up 372 spins from last week)
      Audience: 21.144 million

      Rhythmic
      Chart Position: #154 (#169 yesterday) (#155 last week)
      Spins: 44 spins ( 5 spins from yesterday) (up 4 spins from last week)
      Audience: .189 million

      AC
      Chart Position: #28 (#29 yesterday) (#42 last week)
      Spins: 158 spins ( 5 spins from yesterday) (up 111 spins from last week)
      Audience: .878 million

      Hot AC
      Chart Position: #32 (#33 yesterday) (#36 last week)
      Spins: 321 spins ( 16 spins from yesterday) (up 69 spins from last week)
      Audience: 1.034 million

      Total Audience
      23.245 million

      Eli POP-formaatissa Hurt on soittolistoilla (airplay) jo sijalla #20! Jeah! Myös AC (adult contemporary; vastannee meidän Novaa) kasvattaa soittoa ihan kivasti.

      • MercyOnMe

        Mummolassa on niin vaarallista, että. :D

        Heittelin omenoita ihmisten päähän parvekkeelta, kun suututti niin paljon. ^^


      • Erizo
        MercyOnMe kirjoitti:

        Mummolassa on niin vaarallista, että. :D

        Heittelin omenoita ihmisten päähän parvekkeelta, kun suututti niin paljon. ^^

        Viattomia sivullisia pommitit omenoilla?!

        Mikäs se nyt niin vihaiseksi pisti? Eroahdistus meistä? ;)


      • Destin3

        Kovaa näyttää Hurtilla menevän! Hienoa! Kun vielä nousisi Suomenkin listoille... No ei se nyt tietenkään kovin tärkeää ole. Täytyykin ruveta kuuntelemaan iTunes-radiota, jos Suomen soitto ei kohta ala. On se kuitenkin aivan eri asia kuulla Hurt radiosta kuin levyltä tai netistä! (:

        Oh no MercyOnMe! Voi niitä ihmisiä siellä kadulla, tuhmaa, tuhmaa! Eikö mummo kieltänyt? (: Mummoilla on tosiaankin tapana syöttää viattomat ihmiset kuolettavaan ähkyyn! (: Mutta ovat nuo mummot kyllä aika jänniä tyyppejä! Oli varmaan actionia mummolassa!! ;)

        On Hurt ainakin noussut noille Tuubin videolistoille. Eikä ole ainakaan vielä hävinnyt tai sekoittanut palvelinta! Ihmiset ovat siis kiinnostuneita Hurtista ja Christinasta, ja se jos mikä merkitsee singlen menestymistä! :) Eipä ainakaan ole R&B:tä tai HipHoppia. Erottuu siis mahtiballadina massasta!


      • Erizo
        Destin3 kirjoitti:

        Kovaa näyttää Hurtilla menevän! Hienoa! Kun vielä nousisi Suomenkin listoille... No ei se nyt tietenkään kovin tärkeää ole. Täytyykin ruveta kuuntelemaan iTunes-radiota, jos Suomen soitto ei kohta ala. On se kuitenkin aivan eri asia kuulla Hurt radiosta kuin levyltä tai netistä! (:

        Oh no MercyOnMe! Voi niitä ihmisiä siellä kadulla, tuhmaa, tuhmaa! Eikö mummo kieltänyt? (: Mummoilla on tosiaankin tapana syöttää viattomat ihmiset kuolettavaan ähkyyn! (: Mutta ovat nuo mummot kyllä aika jänniä tyyppejä! Oli varmaan actionia mummolassa!! ;)

        On Hurt ainakin noussut noille Tuubin videolistoille. Eikä ole ainakaan vielä hävinnyt tai sekoittanut palvelinta! Ihmiset ovat siis kiinnostuneita Hurtista ja Christinasta, ja se jos mikä merkitsee singlen menestymistä! :) Eipä ainakaan ole R&B:tä tai HipHoppia. Erottuu siis mahtiballadina massasta!

        Joo, Hurt sai eilen nähtävästikin Tuubiin aikamoista vilinää. Tällaisen listauksen löysin biisin meriiteistä, jotka video saavutti vajaassa vuorokaudessa (laitettu eräälle foorumille tänään):

        ---


        Views: 98,351
        Comments: 292
        Favorited: 536 times
        503 ratings

        #6 - Most Discussed (Today) - All
        #1 - Most Discussed (Today) - Music – All; SIIS YKKÖSENÄ!
        #6 - Most Discussed (Today) - English
        #1 - Most Discussed (Today) - Music - English; SIIS YKKÖSENÄ!
        #12 - Most Discussed (This Week) - Music - All
        #10 - Most Discussed (This Week) - Music - English
        #27 - Top Rated (Today) - Music - All
        #67 - Top Rated (This Week) - Music - All
        #5 - Most Viewed (Today) - All
        #1 - Most Viewed (Today) - Music - All; SIIS YKKÖSENÄ!
        #5 - Most Viewed (Today) - English
        #1 - Most Viewed (Today) - Music - English; SIIS YKKÖSENÄ!
        #15 - Most Viewed (This Week) - Music - All
        #14 - Most Viewed (This Week) - Music - English
        #2 - Top Favorites (Today) - All
        #1 - Top Favorites (Today) - Music - All; SIIS YKKÖSENÄ!
        #2 - Top Favorites (Today) - English
        #1 - Top Favorites (Today) - Music - English; SIIS YKKÖSENÄ!
        #34 - Top Favorites (This Week) - All
        #11 - Top Favorites (This Week) - Music - All
        #10 - Top Favorites (This Week) - Music - English



        Go Hurt!

        Sitten kuulin huhun, että RCA olisi kieltänyt jotain LA:sta radioasemaa soittamasta Hurtia, koska he haluavat "säästää" biisin joulumarkkinoille.

        Öh-höh.

        No Hurtin elinkaaren kohokohtahan sattuu mitä todennäköisimmin marraskuun lopulle, mikäli viisaampia tahoja on uskominen ja sitä kauttahan se voi olla jo osana joulumyyntiä.

        Katsellaan ja tuumaillaan. :)


      • MercyOnMe
        Erizo kirjoitti:

        Joo, Hurt sai eilen nähtävästikin Tuubiin aikamoista vilinää. Tällaisen listauksen löysin biisin meriiteistä, jotka video saavutti vajaassa vuorokaudessa (laitettu eräälle foorumille tänään):

        ---


        Views: 98,351
        Comments: 292
        Favorited: 536 times
        503 ratings

        #6 - Most Discussed (Today) - All
        #1 - Most Discussed (Today) - Music – All; SIIS YKKÖSENÄ!
        #6 - Most Discussed (Today) - English
        #1 - Most Discussed (Today) - Music - English; SIIS YKKÖSENÄ!
        #12 - Most Discussed (This Week) - Music - All
        #10 - Most Discussed (This Week) - Music - English
        #27 - Top Rated (Today) - Music - All
        #67 - Top Rated (This Week) - Music - All
        #5 - Most Viewed (Today) - All
        #1 - Most Viewed (Today) - Music - All; SIIS YKKÖSENÄ!
        #5 - Most Viewed (Today) - English
        #1 - Most Viewed (Today) - Music - English; SIIS YKKÖSENÄ!
        #15 - Most Viewed (This Week) - Music - All
        #14 - Most Viewed (This Week) - Music - English
        #2 - Top Favorites (Today) - All
        #1 - Top Favorites (Today) - Music - All; SIIS YKKÖSENÄ!
        #2 - Top Favorites (Today) - English
        #1 - Top Favorites (Today) - Music - English; SIIS YKKÖSENÄ!
        #34 - Top Favorites (This Week) - All
        #11 - Top Favorites (This Week) - Music - All
        #10 - Top Favorites (This Week) - Music - English



        Go Hurt!

        Sitten kuulin huhun, että RCA olisi kieltänyt jotain LA:sta radioasemaa soittamasta Hurtia, koska he haluavat "säästää" biisin joulumarkkinoille.

        Öh-höh.

        No Hurtin elinkaaren kohokohtahan sattuu mitä todennäköisimmin marraskuun lopulle, mikäli viisaampia tahoja on uskominen ja sitä kauttahan se voi olla jo osana joulumyyntiä.

        Katsellaan ja tuumaillaan. :)

        Se eroahdistushan vihaksi pisti. ;>>

        Haha. Näin myöhään valvon vain syyslomilla, muuten. ^^ Ja lupaanhan minä teille kommentoida keikkaa, sitten joulukuussa.

        Mutta, nyt, öitä! (:


      • Erizo

        Eli Hurtin radiosoittoon on tullut kasvua. Luvut (postitettu eräälle foorumille tänään) alla tulkattavaksi.

        --

        Pop
        Chart Position: #17 (#17 yesterday) (#18 last week)
        Spins: 3479 spins ( 53 spins from yesterday) (up 318 spins from last week)
        Audience: 24.376 million

        Rhythmic
        Chart Position: #142 (#139 yesterday) (#139 last week)
        Spins: 64 spins ( 1 spin from yesterday) (up 6 spins from last week)
        Audience: .423 million

        AC
        Chart Position: #24 (#25 yesterday) (#27 last week)
        Spins: 244 spins ( 6 spins from yesterday) (up 62 spins from last week)
        Audience: 2.311 million

        Hot AC
        Chart Position: #28 (#28 yesterday) (#30 last week)
        Spins: 512 spins ( 18 spins from yesterday) (up 150 spins from last week)
        Audience: 2.046 million

        Total Audience
        29.156 million


    • Erizo

      Alkuperäistä tulkintaa ei tietenkään päihitä kukaan taikka mikään koskaan taikka missään olosuhteissa, mutta pisteet tälle pojulle Hurt:in tulkinnasta.

      http://www.youtube.com/watch?v=l7eGhXGe3Ig

      Rohkea veto pojalta. Mielestäni Hurt ei ole erityisen helppo laulu laulettavaksi. Kuten ei moni muukaan Christinan biiseistä. Ja ottaen huomioon vielä sen, että Christinan tulkinta on aina omaa luokkaansa (kun kyse on yhdestä maailman parhaimmista laulajista), niin kaikenkaikkiaan antaisin tuolle pojalle yrityksestä sekä onnistumisesta kouluarvosanalla noin 8½.

    • Erizo
      • Destin3

        Kaikista kolmesta linkistä. Poju vetaisi kyllä Hurtin komeasti pojaksi! Ja myös Nature Boyn. Ja tuskin monellakaan tytöllä olisi pokkaa yrittää julkisesti! ;) Paitsi yrittihän siinä aiemmassa linkissäsi joku ANOMia...
        *Destin pudistelee päätään.*

        Hurt remixiä tässä kirjoitellessani kuuntelen. :) Eipä se kovin erikoinen remixsarjassamme ole, mutta ensimmäinen Hurt-remix, jonka kuulen.

        Mitä ihmettä? Onko Hurt tosiaan Israelin listoilla #3?? :-O Ja jollain Philippine Magic 89.9 Top 30 listalla #1. U.S. MTV TRL Top 10 Videos listalla #2.


      • Erizo
        Destin3 kirjoitti:

        Kaikista kolmesta linkistä. Poju vetaisi kyllä Hurtin komeasti pojaksi! Ja myös Nature Boyn. Ja tuskin monellakaan tytöllä olisi pokkaa yrittää julkisesti! ;) Paitsi yrittihän siinä aiemmassa linkissäsi joku ANOMia...
        *Destin pudistelee päätään.*

        Hurt remixiä tässä kirjoitellessani kuuntelen. :) Eipä se kovin erikoinen remixsarjassamme ole, mutta ensimmäinen Hurt-remix, jonka kuulen.

        Mitä ihmettä? Onko Hurt tosiaan Israelin listoilla #3?? :-O Ja jollain Philippine Magic 89.9 Top 30 listalla #1. U.S. MTV TRL Top 10 Videos listalla #2.

        Joo Hurt remix ei ollut kummoinen, mutta ajattelin kuitenkin informoida sen olemassa olosta. :) Tuo sivusto sanoo remixin olevan "official", mutta en mene takuuseen siitä, että se todella olisi juuri sitä.

        Olen yhä katkera siitä, ettei singlellä ole b-puolta! Yhyy!!!

        Amerikkalaiset fanit tekevät tosissaan työtä sen eteen, että Hurtia soitettaisiin radioissa. He ovat listaneet foorumeille joukon radiokanavien äänestyslinkkejä ja muistuttaneet jatkuvasti sekä TRL:stä että EMAsta. Joten Christinalla on fanit todellakin tukemassa häntä!

        Muuten; Madonnan Jump ja Christinan Hurt julkaistaan samana päivänä eli marraskuun kuudes. USAssa Jumpilla ei liene tsänssejä, mutta Euroopassa voi tulla listoilla jonkinsortin kilpailua.


    • Erizo

      ... MTV:llä tänä aamuna!

      Ja voin kertoa, että sen näkeminen TV:stä on toista kuin Tuubin pienestä näytöstä.

      Erizo alkoi hieman tunteelliseksi nimittäin. Vaikka olen kuullut biisin lukemattomia kertoja ja videokin on tullut Tuubissa pyöräytettyä aika monesti, niin on se TV kuitenkin vielä TV.

      Huomioin videosta paljon enemmän yksityiskohtia. Lisäksi se isää näyttelevä mies tekee hienon roolin. Myös videon värimaailma erottui selkeämmin, kun ensin näki toisen videon ja sitten ruutuun törähti Hurt.

      Aah.

      Lisäksi kuulin, että eräs kaverini, joka ei ole samalla tavalla Christinan musiikin suukuluttaja kuin minä, oli ostanut B2B:n! Hän piti ANOM:sta, mutta luulen, että Hurt on ollut osaltaan edesauttamassa levyhankintaa. :)

      • MercyOnMe

        ... ei näy koko MTV edes. The Voice näkyy kyllä, mutta en minä oikeastaan sitä katsele. ^^


      • Destin3
        MercyOnMe kirjoitti:

        ... ei näy koko MTV edes. The Voice näkyy kyllä, mutta en minä oikeastaan sitä katsele. ^^

        että Hurt saa jonkun ostamaan B2B! Enkä usko Erizo, että tämä kaverisi on ainoa. Jos ANOM soittokaudella epäröi, viimeistään Hurtin tullessa radioihin ihmiset ostavat B2B. Toivon ainakin. Kukapa sen kaupan hyllyyn jättäisi?? (:

        Toivottavasti minäkin näen tuon Hurtin pian telkasta... Meillä ei näy edes The Voice, koska täällä Turun seudulla "loistokas" Turku TV vie sen paikan digikanavasetissä. No ehkä minä sen näen jossain listaohjelmassa, kanavien "täyteohjelmana" tai vaikka jonkun kaverin luona MTV:stä...


      • Erizo
        Destin3 kirjoitti:

        että Hurt saa jonkun ostamaan B2B! Enkä usko Erizo, että tämä kaverisi on ainoa. Jos ANOM soittokaudella epäröi, viimeistään Hurtin tullessa radioihin ihmiset ostavat B2B. Toivon ainakin. Kukapa sen kaupan hyllyyn jättäisi?? (:

        Toivottavasti minäkin näen tuon Hurtin pian telkasta... Meillä ei näy edes The Voice, koska täällä Turun seudulla "loistokas" Turku TV vie sen paikan digikanavasetissä. No ehkä minä sen näen jossain listaohjelmassa, kanavien "täyteohjelmana" tai vaikka jonkun kaverin luona MTV:stä...

        Uskon itsekin, että Hurt saa monen marssimaan kaupaan levyhyllylle B2B:tä etsiskelemään. Mielestäni Hurt voi olla tämän levyn ns. "suurin single". Kevyesti. :)

        Ja oli hauska, kun juteltiin tämän kaverin kanssa ja hän kertoi käyneensä ostamassa levyn. Kysyin häneltä, että "ai siis ostit B2B:n?", kunnes tajusin korjata, että "siis Back to basics:in?". Usein kun on niin, että täällä Christinasta puhuttaessa lyhenne B2B on ihmisille päivänselvää, mutta muille se ei välttämättä ole sitä. :D

        Aivopesin (tai hienovaraisesti aina välillä tyrkytän) tätä kaveria jo ennen B2B:tä... soitin hänelle netistä löytämäni Candymanin ja hän piti siitä!


      • Destin3
        Erizo kirjoitti:

        Uskon itsekin, että Hurt saa monen marssimaan kaupaan levyhyllylle B2B:tä etsiskelemään. Mielestäni Hurt voi olla tämän levyn ns. "suurin single". Kevyesti. :)

        Ja oli hauska, kun juteltiin tämän kaverin kanssa ja hän kertoi käyneensä ostamassa levyn. Kysyin häneltä, että "ai siis ostit B2B:n?", kunnes tajusin korjata, että "siis Back to basics:in?". Usein kun on niin, että täällä Christinasta puhuttaessa lyhenne B2B on ihmisille päivänselvää, mutta muille se ei välttämättä ole sitä. :D

        Aivopesin (tai hienovaraisesti aina välillä tyrkytän) tätä kaveria jo ennen B2B:tä... soitin hänelle netistä löytämäni Candymanin ja hän piti siitä!

        B2B on täällä aika automaattinen nimitys Back To Basicsille. Kuten myös ANOM on luonnollinen.

        Kyllä Hurtin oppii tuntemaan aika nopeasti, vaikkei monikaan varmaan sitä radiosta ole kuullut muutamaa kertaa enempää... "Pakotin" tuossa viime viikonloppuna kaveriani katsomaan Hurtin Tuubista ja hänpä siinä pyöritteli vain silmiään Welcomen viulusaundin ja mustavalkoisen kuvan aikana, kunnes tunnisti biisin: "Ai juu, tää on tää."
        Ja jos ihmiset eivät ostaisikaan B2B, niin ainakin heidän sitten luulisi singlen ostavan...


      • Erizo
        Destin3 kirjoitti:

        B2B on täällä aika automaattinen nimitys Back To Basicsille. Kuten myös ANOM on luonnollinen.

        Kyllä Hurtin oppii tuntemaan aika nopeasti, vaikkei monikaan varmaan sitä radiosta ole kuullut muutamaa kertaa enempää... "Pakotin" tuossa viime viikonloppuna kaveriani katsomaan Hurtin Tuubista ja hänpä siinä pyöritteli vain silmiään Welcomen viulusaundin ja mustavalkoisen kuvan aikana, kunnes tunnisti biisin: "Ai juu, tää on tää."
        Ja jos ihmiset eivät ostaisikaan B2B, niin ainakin heidän sitten luulisi singlen ostavan...

        siis sielläkin harrastetaan jonkinsortin "valistamista" Christinan suuntaan. ;)

        Minkäs sitä voi, jos haluaa muidenkin tajuavan, että hyvää musiikkia on olemassa ainaisen miljoonapopin vastapainoksi? Heh.


      • MercyOnMe
        Erizo kirjoitti:

        siis sielläkin harrastetaan jonkinsortin "valistamista" Christinan suuntaan. ;)

        Minkäs sitä voi, jos haluaa muidenkin tajuavan, että hyvää musiikkia on olemassa ainaisen miljoonapopin vastapainoksi? Heh.

        ...olla ylpeitä sitten minustakin, odottakaas kun lasken... Kuusi kaveriani ovat innostuneet Christinasta. :D

        Olen kuunnellut Christinaa niin paljon, että he ajattelivat, että jos minä jaksan Chrisua päivästä toiseen, niiin on heidänkin kokeiltava. ^^


      • Erizo
        MercyOnMe kirjoitti:

        ...olla ylpeitä sitten minustakin, odottakaas kun lasken... Kuusi kaveriani ovat innostuneet Christinasta. :D

        Olen kuunnellut Christinaa niin paljon, että he ajattelivat, että jos minä jaksan Chrisua päivästä toiseen, niiin on heidänkin kokeiltava. ^^

        No siellähän on oikea propagandakone käynnissä! ;D

        Voi vitsi. Keep up the good work! ;)


      • MercyOnMe
        Erizo kirjoitti:

        No siellähän on oikea propagandakone käynnissä! ;D

        Voi vitsi. Keep up the good work! ;)

        Ja kehitystä tulee koko ajan. ;>


      • Erizo
        MercyOnMe kirjoitti:

        Ja kehitystä tulee koko ajan. ;>

        Jatkakaa samaan malliin. Erizo hyväksyy tuollaisen toiminnan täysin! :D

        Minun kaverit ne eivät liiemmin Christinasta välitä. Sisko inhoaa. Hän pitää Mariah Careysta, jota minä taas en kestä lainkaan. Mutta täytyy kuulostella murtaisiko Hurt siskon jäisen suhtautumisen... Hurt, jos mikä voisi sen saada aikaiseksi.


      • Destin3
        Erizo kirjoitti:

        Jatkakaa samaan malliin. Erizo hyväksyy tuollaisen toiminnan täysin! :D

        Minun kaverit ne eivät liiemmin Christinasta välitä. Sisko inhoaa. Hän pitää Mariah Careysta, jota minä taas en kestä lainkaan. Mutta täytyy kuulostella murtaisiko Hurt siskon jäisen suhtautumisen... Hurt, jos mikä voisi sen saada aikaiseksi.

        ei Mariahia! Hyvä laulaja hänkin, mutta jotenkin ärsyttävä ääni, jos saan kommentoida. Mutta kyllä Hurtin pitäisi toimia myös niihin ihmisiin, jotka eivät Christinasta erityisemmin diggaa, ja kääntää heidänkin päänsä Christina myönteiseen suuntaan...

        Mitkä olisivat teidän suosikkejanne seuraaviksi singleiksi? Tällä hetkellä ehdottaisin paria suosikkiani ajattelematta sen enempää niiden mahdollista listamenestystä, mutta yritän noudattaa tuota loogista spekulointia siitä, että ykkös- ja kakkoslevyltä lohkaistaisiin singlejä vuoron perään: #3 Still Dirrty #4 Candyman #5 Oh Mother. Mitkäköhän mahtaisivat olla tarttuvia ja muutenkin laadukkaita valintoja singleiksi? Jätin listaltani pois Slow Down Babyn ja Understandin, koska en haluaisi B2B singlelohkaisujen(kin) epäonnistuvan... Strippedillä sinkut eivät oleet välttämättä parhaat mahdolliset? En tiedä.

        p.s. Vastasin MOM:in nuottikysymykseen, mutta yhteys pätki siinä vaiheessa aika pahasti enkä löydä viestiäni keskustelusta, vaikka lähetysaika näkyykin...


      • Erizo
        Destin3 kirjoitti:

        ei Mariahia! Hyvä laulaja hänkin, mutta jotenkin ärsyttävä ääni, jos saan kommentoida. Mutta kyllä Hurtin pitäisi toimia myös niihin ihmisiin, jotka eivät Christinasta erityisemmin diggaa, ja kääntää heidänkin päänsä Christina myönteiseen suuntaan...

        Mitkä olisivat teidän suosikkejanne seuraaviksi singleiksi? Tällä hetkellä ehdottaisin paria suosikkiani ajattelematta sen enempää niiden mahdollista listamenestystä, mutta yritän noudattaa tuota loogista spekulointia siitä, että ykkös- ja kakkoslevyltä lohkaistaisiin singlejä vuoron perään: #3 Still Dirrty #4 Candyman #5 Oh Mother. Mitkäköhän mahtaisivat olla tarttuvia ja muutenkin laadukkaita valintoja singleiksi? Jätin listaltani pois Slow Down Babyn ja Understandin, koska en haluaisi B2B singlelohkaisujen(kin) epäonnistuvan... Strippedillä sinkut eivät oleet välttämättä parhaat mahdolliset? En tiedä.

        p.s. Vastasin MOM:in nuottikysymykseen, mutta yhteys pätki siinä vaiheessa aika pahasti enkä löydä viestiäni keskustelusta, vaikka lähetysaika näkyykin...

        Joo, en voi itsekään sietää Mariahia. Siinä naisessa on vain se jokin olemus, joka saa minut näppylöille.

        Minullekin näkyi tuo lähetysaika, mutta viestiä ei sitten ollutkaan. Mutta mulla on ollut tänään tään suomi24:n kanssa kyllä muutenkin aika tahmaiset yhteydet. Ihmeellistä hidastelua ja odottelua on ollut ilmassa.

        Minä se kuule luulen, että Candyman kokee saman kohtalon kuin Impossible. Christina lauleskeli sitäkin Strippedin alkuaikoina promootiomielessä, mutta biisi ei sitten koskaan ilmestynytkään singlenä. Ihme juttu. Ja mitä tulee Slow down babyyn, siis minun mielessäni, on se, että se on juuri sen oloinen biisi, että voisi mennä kevyesti kevyenä musiikkina suurelle kuulijakunnalle. Still Dirrty olisi mainio single valinta minustakin. Oh Motherin en näe tulevan singeksi koskaan. Mutta Erizo on ihminen ja siten myös erehtyväinen. :)


      • Destin3
        Erizo kirjoitti:

        Joo, en voi itsekään sietää Mariahia. Siinä naisessa on vain se jokin olemus, joka saa minut näppylöille.

        Minullekin näkyi tuo lähetysaika, mutta viestiä ei sitten ollutkaan. Mutta mulla on ollut tänään tään suomi24:n kanssa kyllä muutenkin aika tahmaiset yhteydet. Ihmeellistä hidastelua ja odottelua on ollut ilmassa.

        Minä se kuule luulen, että Candyman kokee saman kohtalon kuin Impossible. Christina lauleskeli sitäkin Strippedin alkuaikoina promootiomielessä, mutta biisi ei sitten koskaan ilmestynytkään singlenä. Ihme juttu. Ja mitä tulee Slow down babyyn, siis minun mielessäni, on se, että se on juuri sen oloinen biisi, että voisi mennä kevyesti kevyenä musiikkina suurelle kuulijakunnalle. Still Dirrty olisi mainio single valinta minustakin. Oh Motherin en näe tulevan singeksi koskaan. Mutta Erizo on ihminen ja siten myös erehtyväinen. :)

        et Erizo ole ihminen. Olet siili! Hahahaa. x)

        Täytynee minunkin vähän vetää sanojani takaisin, mitä Slow down babyyn tulee. :) Olet epäilemättä oikeassa siinä, että SDB uppoaa varmasti suureen kuulijakuntaan ja on tarttuva ja pirteä veto! Mutta Still Dirrtyä ja SDB:a ei varmaankaan kannata julkaista peräkkäin, ovathan ne aika samantyylisiä. Ja samalla kiekolla! Mutta jos Candymanista ei saada sinkkua, jääkö Hurt kakkoslevyn ainoaksi lohkaisuksi? Tuskin Welcomekaan tulee, olihan se jo Hurtin mukana videollakin. Ja Oh Mother on vain tämän hetken suosikkejani, siksi sen sanoin, mutta tuskin The Voice Withiniäkään pidettiin alusta alkaen varmana sinkkuna... Toivottavasti yllätyksiä on luvassa tälläkin kertaa! (: Mutta saisivat silti olla onnistuneita!! ;)


      • Erizo
        Destin3 kirjoitti:

        et Erizo ole ihminen. Olet siili! Hahahaa. x)

        Täytynee minunkin vähän vetää sanojani takaisin, mitä Slow down babyyn tulee. :) Olet epäilemättä oikeassa siinä, että SDB uppoaa varmasti suureen kuulijakuntaan ja on tarttuva ja pirteä veto! Mutta Still Dirrtyä ja SDB:a ei varmaankaan kannata julkaista peräkkäin, ovathan ne aika samantyylisiä. Ja samalla kiekolla! Mutta jos Candymanista ei saada sinkkua, jääkö Hurt kakkoslevyn ainoaksi lohkaisuksi? Tuskin Welcomekaan tulee, olihan se jo Hurtin mukana videollakin. Ja Oh Mother on vain tämän hetken suosikkejani, siksi sen sanoin, mutta tuskin The Voice Withiniäkään pidettiin alusta alkaen varmana sinkkuna... Toivottavasti yllätyksiä on luvassa tälläkin kertaa! (: Mutta saisivat silti olla onnistuneita!! ;)

        Joo, käsittääkseni Candymania ei juuri sen takia nyt julkaistu, kun se oli niin samantyylinen ANOM:in kanssa. Tästä ei voi tietenkään olla satavarma, että onko totta vai ei, mutta anyway.

        SDB ja Still Dirrty ovat hyvin samantyylisiä.

        Itsekin aloin miettimään, että jos käy siis niin, ettei Candyman tulisikaan koskaan singleksi, niin kakkoslevyllä ei ole oikein varteenotettavia singlekandidaatteja. TRM ja MOM (tarkoitan nyt biisiä, en ihmistä!) ovat toki mahtipontisia, mutta en osaa (vielä) kuvitella niitä radioon. Ei, ei ja ei. Welcome on liian lyhyt singleksi se soi jo Hurt videolla. Yksi voisi tosin olla tuo SMFM; moni pitää biisistä, mutta se saattaisi olla kuitenkin liian pliisu radioon. Moni fani on verrannut tuota biisiä Strippedin Loving me 4 me:hen.

        Sanoisin näin kylmiltään, että tulevia singlekandidaatteja näillä näkymin ovat (minun mielestäni) BITD, Understand, SDB ja Still Dirrty ( CM). Järjestystä en uskalla veikata.


    • Erizo
    • Erizo

      Okei, laitoin jo eilen tämän saman viestin, mutta poistin sen, koska oli vielä 50%:n mahdollisuus ettei se ollut totta. Mutta totta se on.

      Kerroin muutama viikko sitten, että meksikolaien Rolling Stone -lehti oli kirjoittanut kuinka Hurt:in sanoitukset olisivat kohdistettu Christinan kuolleelle isoäidille. No itse Christinan äiti Shelly kielsi tämän ja sanoi,että mummo on elossa ja voi hyvin. Mutta nyt on käynyt niin, että isoäiti kuoli ihan oikeasti.

      Kuinkahan Christina kykenee vetäsemään nyt Hurtin itkemättä...? Huh, huh.

      Tässä muistokirjoitus isoäidin poismenosta:

      http://www.timesonline.com/site/news.cfm?newsid=17389378&BRD=2305&PAG=461&dept_id=478567&rfi=6


      "She is survived by a daughter and son-in-law, Shelly L. and James R. Kearns"

      -> Shelly Kearns on siis Christinan äiti.

    • Erizo
    • Erizo

      Okei... jokainen, joka laulaa, tekee usein oman tulkintansa laulamastaan biisistä.

      Tässä Takiyah laulaa Hurtia... ja Erizon korvaan kuulosti aika karmealta. Tosin jos Takiyah menisi laulutunneille, hänestä voisi kuoriutua hyväkin laulaja. Mutta minun mielestäni hän ei ole vielä puhjennut täyteen kukkaansa, mitä laulamiseen tulee. Tuskin osaisin itse paljoa paremmin laulaa, mutta toisaalta, en ole omia viritelmiäni kyllä Tuubiin tykittämässä...

      Joten hyvät naiset ja herrat; tässä Hurt by Takiyah: http://www.youtube.com/watch?v=vEtBHihifgk

    • Erizo
    • Erizo

      Biisi sai kymmenestä tähdestä seitsemän.

      ---



      Christina Aguilera - 'Hurt'
      (Friday November 10, 2006 3:03 PM )

      Released on 06/11/06
      Label: RCA

      Cher once brilliantly said of Meryl Streep that she was an acting machine just as a shark is a killing machine. Christina Aguilera is the singing equivalent, a ruthlessly efficient pair of lungs capable of both bludgeoning power and octave shredding range. A shame she rarely finds songs as strong as "Beautiful" to show off these talents. So while "Hurt", like "Beautiful", is written by Linda Perry, the Diane Warren of modern pop, it is just too frail and delicate a creature to avoid being overpowered by Aguilera's sledgehammer vocal.

      "X Factor" hopefuls across the country will no doubt be scribbling awestruck notes, but the rest of us may find the production over the top and the melody undernourished. Aguilera seems to be apologising for some terrible wrong, but the fact she does it in a voice as boomingly authoritative as God condemning Adam robs it of any real heartbreak. A huge hit, of course, but somehow unlovable.

      Lähde: http://uk.launch.yahoo.com/061110/33/20v5m.html

    • uusi fani

      Siis onko nyt niin että Christina laulaa tässä isälleen, ja ottaa syyn kaikesta omille niskoilleen ja pyytele anteeksi??Olin aikasemmin ymmärtänyt että se jollain tapaa vihaa isäänsä, joka hakkasi perhettään. Tai ei välttämättä vihannut mutta ei nyt rupea anelemaan isää takasin ja syyttämään itteään. hä??

      • Erizo

        Käsittääkseni alkuperäiset sanoitukset olivat kohdistettu Linda Perryn edesmenneelle isälle (Hurt on Lindan käsialaa), mutta Christina muutti sanoituksia henkilökohtaisimmiksi ja sai vaikutteita Jordanin, eli aviomiehensä, isoäidin kuolemasta, joka menehtyi biisin levyttämisen aikoihin.

        Christina on tehnyt ajatuksensa selväksi omaa isäänsä kohtaan biiseissä "I'm OK", "Oh Mother" ja "The Right Man".

        Kaikki Christinan laulut eivät siis välttämättä ole omaelämänkerrallisia. Moni on, mutta en usko, että kaikki olisivat. :)


    • Erizo
      • MercyOnMe

        Mielenkiintoista, kiitos. (:

        Ärsyttävää, en ole päässyt tänne koko päivänä.


      • Destin3

        Mukavaa kuunnella kaunista soittoa, vaikkei tuon toistaminen kokonaisuudessaan onnistuisikaan ihan helposti! :)


    • Erizo

      RCA otti kaikki ns. luvattomat Hurt-videot pois Tuubista.

      Nyt tallella on enää tämä, jonka RCA tahollaan laittoi Tuubiin:

      http://www.youtube.com/watch?v=eOY2dAll8oo

      Videota ei voi kuitenkaan katsella ellei ole rekisteröitynyt Tuubiin.

      • ~ Hippo ~

        Ihan turhalta tuntuva liike. Miksi moinen siirto, pelkäävätkö että videot netissä laskevat sinkun myyntiä?


      • Erizo
        ~ Hippo ~ kirjoitti:

        Ihan turhalta tuntuva liike. Miksi moinen siirto, pelkäävätkö että videot netissä laskevat sinkun myyntiä?

        ... tekijänoikeuksista.

        Tuon videon tekijänoikeuksien haltija on ainoa taho, joka saa videota levittää ja esittää maksutta.

        Siksi esim. jos koskaan teet kotisivuja nettiin, et saa käyttää mitään valmiita valokuvia yms., koska niiden tekijänoikeudet eivät kuulu sinulle. Se on rikos.

        Mutta on kummallista, että näin kuitenkin tapahtui, sillä aikaisemmin en ole törmännyt tapaukseen, jossa levy-yhtiö olisi ollut näin tarkka Tuubin suhteen.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4603
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1443
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe