SUOSITTELE muuttofirmaa pk-seudulta

* ja missä hinnoissa se on?

Olen muuttamassa helmikuussa.
Kaksion tavarat pitäisi saada siirretyksi noin 20 km päähän nykyasunnosta.

Kiinteitä muutettavia ei ole kuin parisänky ja kokoon menevä hyllystö sekä muutama tuoli. Mutta muuttolaatikoita tulee sitten sitäkin enemmän ;)

SUOSITTELE muuttofirmaa pk-seudulta.
KERRO myös missä hintatasossa muuttopalvelu (hoitavat muuton täysin, minä pakkaan ja puran kyllä) on.

Vielä olisin kiitollinen VINKEISTÄ, mitä pitää muistaa muuttofirmaa palkatessa?

***KIITOS jo ennakkoon vastaajille ***

20

18170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vuosi sitten muuttanut

      Lähtökohtaisesti veloittavat tuntiveloituksella. Toki antavat jonkinlaisen sitoumuksettoman arvion odotettavissa olevasta tuntimäärästä. Tuntimäärä riippuu tietysti ennnen kaikkea asunnon koosta (tavaramäärästä). Pientaloissa muuttaminen on yleensä nopeampaa kun muuttoautolla pääsee suoraan asunnon oven eteen eikä tarvitse sompailla hisseissä ja portaissa.

      Oman kokemukseni (kokemuksia yksityiselämän lisäksi työasioissa organisoiduista muutoista) mukaan ylivoimaisesti paras on Niemi. Niemi on kylläkin myös kallein, joskaan ei niin kallis kuin tarjouksia pyytäessä voisi kuvitella. Niemellä tuntuu olevan tyyli antaa hinta-arviot selvästi yläkanttiin.

      Niemen nettisivujen mukaan kaksion muutto maksaisi pk-seudulla 400 - 500 euroa ilman muuttolaatikoiden vuokria. Itsellä on noin tarkemmat hinnat jo painunut unholaan.

      Toki valtavan suuri eroja tavallisen kotimuuton kannalta ei firmojen välillä ole, jos käyttää jotakin tunnettua firmaa. Suosittelen kuitenkin siis ammatikseen muuttoja tekevää firmaa eli ei kannata ottaa autoa jostakin kaverin kummin kaiman puutavarakuljetusliikkeestä. Joka ala vaatii kuitenkin omat ammattilaisensa.

    • stadilainen

      Perheemme muutti kuukausi sitten kerrostalosta rivitaloon, neliöstä vähän isompaan. Muutto maksoi 680 euroa, sisältäen ison muuttoauton (kaikki tavarat mahtuivat kerralla) ja kuskin lisäksi kolme miestä jotka kantoivat tavarat.
      Firma oli JyPi ja erittäin ammattitaitoista väkeä olivat. Alun perin 6 tunnin urakaksi arvioitu homma hoitui 4 tunnissa. Pyydä ihmeessä tarjous muutamasta paikasta, JyPi ei ollut pyytämistäni paikoista halvin, muttei myöskään kallein. Kaksion muutto on varmasti paljon halvempi. Muuttolaatikot sai varattua heidän kauttaan, vaikka tulivat toisesta paikasta. Ja vinkki: muutto maksetaan yleensä käteisellä ellei toisin sovita etukäteen.

    • JUNTTI

      jypi on edullinen,löytyy keltaisilta sivuilta.
      on edullinen heille käy laatikoiksi banaani -ja liha laatikot.kaksion muutto hoituu nopeasti tulee 4-5 miestä ja on kiinteä hinta.
      me on käytetty 3 kertaa samaa firmaa ,meidän muutto kesti viimeksi asunnosta toiseen vain 3 tuntia välimatkaa oli 2km.
      HINTA 390 EUROA,SIS ALV. V.2006,ARVOSETELI ,PUH.LUETTELO,KELT.SIVUT.
      SUOSITTELEN HOMMA TOIMII KIITETTÄVÄSTI.

    • ehkä paras?

      www.helppomuutto.com

    • skart

      halvimmat muuttolaatikot mitä olen vuokrannut pk-seudulla löytyy www.la-kris.com

    • EDULLINEN MUUTTO

      Tilasin tuttavan suosituksista tämän muuttofirman. Kaikki sujui erinomaisesti alusta loppuun ja hintakin oli kohtuullinen!

      • minäköööö

        Ehdottomasti halvin ja nopeinkin on täällä http://makumu.webs.com ja toimii pk-seudulla. Numero on 0503789922


      • muuten ihan kiva

        minun olisi vain pitänyt tietää, et hän on kissoille allerginen ja se harmitus kääntyi tytärtäni kohtaan kokonaan ja muutakin sanottavaa olis..mikä ehkä kiinnostais jtn muuta tahoa...


      • Tyytyväinen taas
        minäköööö kirjoitti:

        Ehdottomasti halvin ja nopeinkin on täällä http://makumu.webs.com ja toimii pk-seudulla. Numero on 0503789922

        Kuljetus reen Oy tuntui parhaalta vaihtoehdolta ja voin myös suositella muillekin www.muutto.fi


    • entinen muuttomies

      Kaksi pienempää liikettä joita kannattaa välttä koko maassa vaikka toimivatkin pk-kehyskunnissa.

      Ei hyviä kokemuksia.

    • prosse

      tilasin itse viimekuussa tälläiseltä firmalta kun www.opiskelijamuutot.fi, kaksiosta (46m2) muutin, hinta oli todella edullinen noin 320€. Hommat sujui mallikaasti alusta loppeen.

    • jou jou

      taisit tilata muuton itseltäsi

    • Tosi kiva
      • Heh joo..

        Kait nyt järkikin sanoo, ettei tuollaiselta kannata tilata yhtään mitään. Suomessa on sentään jonkinlainen laki millaista palkkaa pitää ihmisille maksaa jne. Tuolla hinnalla ei makseta kaikkia lakisääteisiä maksuja ym., joten sinä ja minä maksamme sen sitten jälkikäteen...


    • näin onnnn

      Minulla oli tosipaljon roinaa kun muutin rivarikolmiosta tähän nykyiseen asuntooni viime maaliskuussa.
      Vuokrasin muuttopakettiauton nokkakärryineen 2 vuorokaudeksi 67€ ensimmäinen vuorikausi ja 50€ seuraava ja polttoaineet päälle. Monta täyttä kuormaa ajoin. Rautakaupasta hain muuttopahvilaatikoita joihin pakkasin kaiken irtokaman jo ennalta. Nokkakärryillä paketit työntelin.
      Vanhoista kirjahyllyn sivuista tein rampin niin että sain vedettyä pesukoneenkin sitä pitkin autoon. En minä olisi paljon alle tonnin selvinnyt jos siihen olisin muuttofirman auton miehineen ottanut vaikka muuttomatka oli vain 15km

    • sb

      Hei,

      JyPi ei petä ! 30.11. oli 4:s muuttoni JyPin kyydissä ja kaikki sujui kuin rasvattu, kiitos . Muuttokohde oli uudistalo, kaikki muuttivat samaan aikaan. Kun pääsimme perille, oli jonossa muutama muuttoliike Niemen auto ja muita....Mitä teki teidän kundit....kysyivät, missä minun parveke on. Kun näytin parvekkeen (ensimmäinen kerros), kundit sanoivat, että selvä juttu, muutetaan kuorma parvekkeen kautta. Näin tehtiin ja muuttokuorma oli sisällä tunnissa. Kyllä oli kateellisia silmiä.....

      Pojat olivat kaikki ihania. Kohteliaita ja reippaita herrasmiehiä taas. Paras firma teillä ikinä !

      Ystävällisin terveisin Seija

    • joskus muuttanut

      kysele jy-pi oy sinne soittaessa ei tarvi vinkkejä he neuvovat ja kysyvät ja sinä voit kysellä heiltä !

    • pekkahannuk
    • nirjan_
      • Suosittelen

        Tekivät todella huolellisesti ja ripeästi meidän muuttomme kehä kolmosen sisäpuolella, vaikka tavaraa oli suht koht paljon.Hintakin oli kohtuullinen. Neliöitä meillä oli 74, maksoi noin puolet siitä mitä suuremmat muuttofirmat pyysi, kun tarjousta kysyin :) Kierrättivät samaan hintaa ilman kierrätysmaksua meidän vanhan lipaston ja sohvan. Ei menneet kaatiksen täytteeks vaan jollekin, joka niitä vanhoja todella tarvis. Ovat kuulemma egologinen yritys! Täydet pisteet, suosittelen. www.espoonmuuttopalvelu.fi linkki


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5115
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3217
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1365
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe