Los Angeles

Pete33

Onko 8 yötä aivan liian vähän nähdäkseen LA/ympäristö? Pitäisikö aikaa olla 2 viikkoa?
Minkäläinen on LA:n ilmasto helmikuussa?

12

4851

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käynyt

      Se riippuu ihan siitä mitä haluat nähdä Losissa / ympäristössä. Luultavasti riittää ihan hyvin, kun suunnittelet jokaisen päivän nähtävyydet etukäteen ja kiertelet sitten vuokra-autolla nähtävyyksiä. Julkisilla kulkiessa aikaa menee enemmän kulkemiseen...ja vuokra-auto on siinä mielessä parempi vaihtoehto, kun aikaa on rajallisesti. Liikenne tosin on todella kaaosmaista Losissa. Itse emme vuokranneet autoa ja kovasti hirvitti istua kiertoajelulla minibussissa, kun paikallinen kuski ajoi kuin hullu....

      • Käyty on

        Ei se liikenne mitään kaaosmaista ole. Päinvastoin. Selvät viitoitukset ja tottakai autoja on suurilla teillä ruuhka-aikaan, mutta helppo ajaa ja ehdottomasti kannattaa vuokrata auto. LA on todella suuri ja vuokra-autot halpoja. Miksi kannattaisi tuhlata aikaa julkisissa liikennevälineissä?


    • hille2

      Ja säätila helmikuussa on about Suomen syksyn kaltainen. Meren rannalla (esim. Venice) on kylmempää, mitä sisemmälle mantereelle päin menee, sen lämpimämmäksi ilma muuttuu. L.A.han on n 100 km päästä päähän.

    • olen vähän

      eri mieltä...
      Itse asun Losissa ja tämän vuoden helmikuu oli ainakin todella kurjaa... vaikka täälä yleensä on hyvä ilma niin marraskuu-maaliskuu on yleensä aika sateista!
      Ja kokemuksesta tiedän senkin että täälä tarvii paljon aikaa kaikkeen! Olen muutamaan kertaan ollut kahden viikon lomalla ennen kuin muutin tänne ja molemmilla kerroilla aika loppui kesken! On paljon nähtävää ja ajaminen kun on aika hullua niin usein kestää kauan ajaa joka paikkaan!
      Hieman tietty eri asia jos liikkuu vaan hotellin lähellä eikä tartte päästä kauemmas!

      • minni711

        moi, olen harkinnut losiin matkaamista.Osaatko kertoa halpoja lentoyhtiöitä ja edullista majoitusta? onko losi mielestäsi mainio shoppailu paikka (kengät,laukut ja vaatteet)? kiitos


      • vastailen ihan
        minni711 kirjoitti:

        moi, olen harkinnut losiin matkaamista.Osaatko kertoa halpoja lentoyhtiöitä ja edullista majoitusta? onko losi mielestäsi mainio shoppailu paikka (kengät,laukut ja vaatteet)? kiitos

        mielelläni kun täälä nyt kerran asustellaan :)

        Itse olemme lentäneet lontoon kautta ba:lla... on ainakin toistaiseksi olleet halvimpia lentoja mitä on löytynyt mutta kyllä kannattaa varautua maksamaan ainakin sen n.800 euroa/lippu !!!

        Itse olemme pariin kertaan (ennen muuttamista) asustaneet hotellissa ja ei halpaa vaihtoehtoa oikein ole muutakun ihan keskustassa saattaa löytyä mutta en suosittele sinne majoittumaan! Siinä 60-70 ($) on varmaan halvin yö hinta mitä löytyy jos ei ihan missään räkälässä halua olla! Missä itse asumme on myös aika lähellä kaikkea ja on varmaan halvempaa... kannataa kattella eri vaihtoehtoja!!

        On kiva shoppailu paikka mutta ei mikään halpa! Kannattaa ehdottomasti vuokrata auto ja mennä isompiin shoppailu keskuksiin missä on ehkä halvempaa! Muutama ehdotus ois Beverly Center ja Glendale Galleria :)

        Ehdottomasti vaan tänne visiitille!! Kysy ihmeessä jos luulet että osaan vielä auttaa jotenkin :)


      • K:)
        vastailen ihan kirjoitti:

        mielelläni kun täälä nyt kerran asustellaan :)

        Itse olemme lentäneet lontoon kautta ba:lla... on ainakin toistaiseksi olleet halvimpia lentoja mitä on löytynyt mutta kyllä kannattaa varautua maksamaan ainakin sen n.800 euroa/lippu !!!

        Itse olemme pariin kertaan (ennen muuttamista) asustaneet hotellissa ja ei halpaa vaihtoehtoa oikein ole muutakun ihan keskustassa saattaa löytyä mutta en suosittele sinne majoittumaan! Siinä 60-70 ($) on varmaan halvin yö hinta mitä löytyy jos ei ihan missään räkälässä halua olla! Missä itse asumme on myös aika lähellä kaikkea ja on varmaan halvempaa... kannataa kattella eri vaihtoehtoja!!

        On kiva shoppailu paikka mutta ei mikään halpa! Kannattaa ehdottomasti vuokrata auto ja mennä isompiin shoppailu keskuksiin missä on ehkä halvempaa! Muutama ehdotus ois Beverly Center ja Glendale Galleria :)

        Ehdottomasti vaan tänne visiitille!! Kysy ihmeessä jos luulet että osaan vielä auttaa jotenkin :)

        Hei, Tälläistä olisin kysynyt sinulta...eli mikä alue olisi paras majapaikaksi kun on menossa Disney Landiin ja jos vielä mahdollista joku hyvä n.60 dollarin motelli ehdotus...


      • tässä tulee
        K:) kirjoitti:

        Hei, Tälläistä olisin kysynyt sinulta...eli mikä alue olisi paras majapaikaksi kun on menossa Disney Landiin ja jos vielä mahdollista joku hyvä n.60 dollarin motelli ehdotus...

        jotain neuvoja,,,
        Jos olet Disneylandiin menossa ja jos olet ajatellut että se on se päähomma mitä teet niin kannattaa sitten majoittua Anaheimiin koska se on sielä... Mitä kauempaa Disneylandista katot hotellia niin (kuitenkin Anaheimista) niin sitä halvempaa on. Jos katsot ihan Disneylandin vierestä niin hotellit on kalliimpia.
        Anaheimissa on myös muita kivoja huvipuistoja ja teemaravintoloita .... esim Knott's Berry Farm ja tietty Disneylandin yhteydessä on California Adventure Park.
        Varaudu kuitenkin siihen että jos kauempaa katsot hotellia niin tod näk tarviit auton tai sitten kulkea julkisilla tai taksilla!
        Katso ketju motelleja (vaikka googlesta) kuten Super8, Best Western ja pistä alue lisäks hakuun eli Anaheim.
        Disneylandin kotisivuilta tietty voit kans katsoo mutta voi olla että mainostaa vaan niitä viereisiä mitkä sit on tosi kalliita!!

        Toivottavasti oli yhtään apua :)
        Hyvää Disneyland-matkan suunnittelua (sielä on muuten ihan sairaan kivaa) :)


      • mina vain
        tässä tulee kirjoitti:

        jotain neuvoja,,,
        Jos olet Disneylandiin menossa ja jos olet ajatellut että se on se päähomma mitä teet niin kannattaa sitten majoittua Anaheimiin koska se on sielä... Mitä kauempaa Disneylandista katot hotellia niin (kuitenkin Anaheimista) niin sitä halvempaa on. Jos katsot ihan Disneylandin vierestä niin hotellit on kalliimpia.
        Anaheimissa on myös muita kivoja huvipuistoja ja teemaravintoloita .... esim Knott's Berry Farm ja tietty Disneylandin yhteydessä on California Adventure Park.
        Varaudu kuitenkin siihen että jos kauempaa katsot hotellia niin tod näk tarviit auton tai sitten kulkea julkisilla tai taksilla!
        Katso ketju motelleja (vaikka googlesta) kuten Super8, Best Western ja pistä alue lisäks hakuun eli Anaheim.
        Disneylandin kotisivuilta tietty voit kans katsoo mutta voi olla että mainostaa vaan niitä viereisiä mitkä sit on tosi kalliita!!

        Toivottavasti oli yhtään apua :)
        Hyvää Disneyland-matkan suunnittelua (sielä on muuten ihan sairaan kivaa) :)

        Olen asustellut nyt reilu pari kuukautta Losissa. Shoppailupaikoista tuo Beverly Center oli jonkinalainen pettymys (enimmakseen hienoja ja kalliita putiikkeja, ei minun kukkarolle). Ja enimmakseen se kai kehuskelee monilla julkkiksilla, jotka siella kayvat... Mutta Glendalen Galleria on tosiaan hyva paikka. Lampimasti suosittelen myos Santa Monicaa, siella on ihastuttava kavelykatu 3rd Street Promenade ja iso mall Santa Monica Place. Sinne vaan :)

        Ja liikenne ei taalla mielestani ole mitenkaan kaaosmaista.. autoillehan taa kaupunki on kuitenkin suunniteltu. Hyvin parjaa, kun ei turhaan hermoile/.


      • in LA too :)
        mina vain kirjoitti:

        Olen asustellut nyt reilu pari kuukautta Losissa. Shoppailupaikoista tuo Beverly Center oli jonkinalainen pettymys (enimmakseen hienoja ja kalliita putiikkeja, ei minun kukkarolle). Ja enimmakseen se kai kehuskelee monilla julkkiksilla, jotka siella kayvat... Mutta Glendalen Galleria on tosiaan hyva paikka. Lampimasti suosittelen myos Santa Monicaa, siella on ihastuttava kavelykatu 3rd Street Promenade ja iso mall Santa Monica Place. Sinne vaan :)

        Ja liikenne ei taalla mielestani ole mitenkaan kaaosmaista.. autoillehan taa kaupunki on kuitenkin suunniteltu. Hyvin parjaa, kun ei turhaan hermoile/.

        missä päin täälä asustelet ja mitä teet (jos saa sen verran udella)???

        Eipä vaan pahemmin täälä koskaan suomalaisista kuule... ;)


      • LAphoto2006
        in LA too :) kirjoitti:

        missä päin täälä asustelet ja mitä teet (jos saa sen verran udella)???

        Eipä vaan pahemmin täälä koskaan suomalaisista kuule... ;)

        Losi ihan ok paikka asua tassa on linkki mun videoita taalta Losista

        http://laphoto2006.infectiousvideos.com/


      • laua
        in LA too :) kirjoitti:

        missä päin täälä asustelet ja mitä teet (jos saa sen verran udella)???

        Eipä vaan pahemmin täälä koskaan suomalaisista kuule... ;)

        Misäpäin ite asustelet? Mä olen sinne muuttamassa tod.näk. 5kk sisällä..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1234
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      61
      778
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      730
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      695
    6. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      636
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    10. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      622
    Aihe