Euro-Disney kohteena maaliskuussa. Kokemuksia, vinkkejä, hyviä- ja huonoja puolia, kiitos!
8- ja 9-vuotiaiden kanssa reissuun, 5-päivän matka, josta pari päivää vietämme muualla Pariisissa.
Euro-Disney
maaliskuussa...
3
5001
Vastaukset
- Touko_pouko
Maaliskuun loppupuolella lämpötilat keikkuvat jo useimmiten 15C paremmalla puolella. Arkisin Disneyland on alkukeväästä mukavan hiljainen eikä jonottaminen tuota tuskaa. Varokaa venyttämästä matka-aikatauluanne pääsiäisen tienoille, jolloin paikka on ääriään myöten täynnä. No, pääsiäinen on huhtikuussa ensi vuonna.
Aika paljon tietoa on koottu suomeksi myös tänne: http://www.armleg.com/disney/- ... ja linkistä!
Käynpä siellä kurkkaamassa!
- matka kuumetta
osiossa käydään myös Disney keskustelua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855010- 473262
- 1003220
- 1992453
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj312240- 1332019
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️171653Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51599- 1781590
- 201566