Alkoholitarkastaja?

Veikkauksia?

Tiskille marssi alkuiltapäivästä siisti, keski-ikäinen mies suoraan ulkoa.
-Hei, mitä saisi olla?
-Tuplavalkovenäläinen.
-Valitettavasti en voi anniskella tuplia. Otatko ihan semmosen yksinkertaisen?
- --- (syvä hiljaisuus --- hymähdys --- kiitti ja poistui)

...oisko ollut alkoholitarkastaja?

14

6373

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ----------

Se olis tentannu sua vaikka millä vielä.. Ja lopuks se olis vielä esittäytyny.

• Melina49

Kyllä nämä tarkastajat tunnettiin melko hyvin jopa ulkonäöltä ja oltiin valpppaina.

Huhu kiiri kapakasta toiseen, että nyt ne on liikenteessä. Kaikki pahimmat kännikalat pistettin ulos "varmuuden vuoksi". Tai vietiin kahvikuppi nokan alle.

Näin ainakin Turuus menneinä vuosina. Ja kaikki näytti niin hyvältä. Jösses.

• jo silloin
        Melina49 kirjoitti:

Kyllä nämä tarkastajat tunnettiin melko hyvin jopa ulkonäöltä ja oltiin valpppaina.

Huhu kiiri kapakasta toiseen, että nyt ne on liikenteessä. Kaikki pahimmat kännikalat pistettin ulos "varmuuden vuoksi". Tai vietiin kahvikuppi nokan alle.

Näin ainakin Turuus menneinä vuosina. Ja kaikki näytti niin hyvältä. Jösses.

Olla melko alkoholisoitunut hoikka leidi?

• Melina49
        jo silloin kirjoitti:

Olla melko alkoholisoitunut hoikka leidi?

Olin ravintola-alalla työntekijänä ja todellakin näin työssäni yhtä ja toista.

Nyt oli kyse alkoholitarkastajista, ei minun alkoholin käytöstäni. FYI.

• mutta
        Melina49 kirjoitti:

Olin ravintola-alalla työntekijänä ja todellakin näin työssäni yhtä ja toista.

Nyt oli kyse alkoholitarkastajista, ei minun alkoholin käytöstäni. FYI.

onhan sullakin alkoholiongelma, et vain kykene myöntämään sitä,eli kiellät ongelmasi niinkuin yleensä kaikki alkoholistit.

• Melina49
        mutta kirjoitti:

onhan sullakin alkoholiongelma, et vain kykene myöntämään sitä,eli kiellät ongelmasi niinkuin yleensä kaikki alkoholistit.

Tämä keskusteluhan alkaa käydä todella mielenkiintoiseksi!

- ainoa ongelma minulla on tiettävästi se, että ymmärrän aika paljon henkisesti vajavaisia.

• sullekin "MUTTA"
        mutta kirjoitti:

Jos vielä haluat aiheesta lisää keskustella, ota yhteys [email protected]

• tärviö2

Mitä mieltä ootte jos ravintolassa työskentelee yksin henkilö jolla ei ole alkoholi tai hygieenia passia eikä alan koulutusta,ja henkilö on rikostaustainen

• jasperi

...on nykyisin sellaiset ohjeet, että tarkastustehtävässä heidän täytyy heti anniskelupaikkaan saapuessaan ilmoittautua vastaavalle hoitajalle, kertoa mistä ovat ja esittää henkilökortti. Tarkastus alkaa aina siitä. Vapaa-ajalla ollessaan ravintolassa he eivät voi antaa mahdollisesta havaitsemastaan anniskelurikkomuksesta seuraamusta.

• avaragane-84

mistä asti tämä on ollut voimassa? muistaakseni toissa talvena tarkastus sattui kun olin itse töissä.
        Tarkastaja tuli pirttiin sisään, tilasi kupin kahvia, meni istumaan pöytään ja seurasi tilannetta jonkin aikaa(ehkä vajaan 30min).
        Tämän jälkeen tuli tiskille, esittäytyi ja pyysi lupa paperit. Sanoi siitä mistä oli sanottavaa(tutuille asiakkaille ei tule aina sitä kuittia annettua) ja poistui paikalta... :)

• yderydr

no tuskin oli. tuotahan tapahtuu vähän väliä. alkoholitarkastaja kyllä esittäytyy ja tutkii mitat ym ja juttelee vastaavan kanssa. eli tarkastajan olemassaoloa et voi olla huomaamatta.

• festarilla kävijä

Lähdin kirjoittamaan ja toivon, että joku taho joka päättää luvista ja varsinkin alkoholiluvista Ruisrockin festivaalialuella. Ja nyt on kyse promoottoreille ja vastuun kantavista henkilöistä. Koska portilla olevat järjestyksenvalvojat ja heidän päälliköt eivät varmastikaan voi vaikuttaa asiaan. Viime vuosina viinaa virtaa sisään lähes jokaisen tulijan kassissa tai teipattu muovipulloja sekä minikrippusseja vartaloon kiinni, koska alueen vessoissa on Jeesus-teippiä valtavat määrät ja alueella oli tyhjiä viinapulloja kasapäin. Toivottavasti tänä vuonna järjestetään useampia tarkistuspisteitä portille. Koska, aiempina vuosina tarkistuspisteitä on ollut ehdottomasti liian vähän. Tarkistusten tulee olla mahdollisimman tarkkoja ja jokaiseen tarkistukseen on varattava aikaa ja tulijat tarkistettava perusteellisesti. Ei ole mikään syy tarkistaa nopeasti koska syntyy jonoa! Järjestäjille kuuluu suurien rahojen toivossa erityisesti myös SUURI VASTUU.

• cloettan

Tupla-annoksiin kuuluu tavallisesti yksi tupla-suklaapala. Jos sen tilaa tuplana, niin siinä tapauksessa patukan molemmat palat. Antaa tarkastajan mussuttaa patukkaa juodessaan.

• paikanpaalla

mihin voi antaa tietoa kun murole kanava juhannus ja kuulemma vuoden verran uuden omistajan myydään kylä mopopijille kaljaa ja muillekkin alaikäsille ..ei ole järjestyksewn valvojaa lainkaa...ei ole mitää anniskelu aluetta ne juoksee pitkin kylää kalja mukit kouras..olin itse juhannuksena katsomassa..ja tosi on......joku restaret tai restakil tai joku ostanut ja vuoden ihan villiä touhua...kännissä saa mitä vain ky pystyy edes puhuun ja tilaan...aivan hirveetä touhua..paikallinen rouva kerto et joka viikonloppu samaa niin kauan kun uus omistaja vaihtu vuosi sitten.....sinne todella alkon tarkastaj...eihän mopo pojille ja tytöille kulu viina tarjoilu........

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3790
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      78
      1997
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      543
      1610
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      83
      1267
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1077
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1018
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      898
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      873
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      854
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      798
    Aihe