Kun menen DC :aan ja painan Public Hubs, se ei saa hubeja ladattua. Alas tulee teksti "Download failed: Yhteyden muodostamisyritys epäonnistui, koska vastapuoli ei vastannut oikein määrätyn ajan kuluessa"
Olen yrittänyt myös vaihtaa tuosta Configured Public Hub Lists -listasta välillä niistä kahdesta sitä toista ja painaa Refresh mutta ei onnistu.
Apua?
DC++ yhteydenmuodostukses häikkää
11
8488
Vastaukset
- O-ou.......
Se vika on ite dc zydeemissä, eikä se nimittäin toimi vieläkään perskules.....Ainakaan mulla...Mutta jos nyt kestäis vähän aikaa ilman,vaikka tuskaahan tämä on...:)
- entä teillä?
Nyt kokeilin taas, ja teksti alhaalla on vaihtunut!
Nyt välittömästi tulee alas teksti: Download failed: Yhteyttä ei voi muodostaa, koska kohdekone ei salli sitä.
Siis nyt KOHDEKONE EI SALLI SITÄ. Voisko tää siis olla totta, mitä joku huhusi, että dc :n pitäjät olisivat jääneet kiinni?
Tuleeko teille muille sama teksti kun yritätte nyt avata dc n?
Onko täällä ylipäätään JOKU joka SAA dc :nsa toimimaan?? - ---
entä teillä? kirjoitti:
Nyt välittömästi tulee alas teksti: Download failed: Yhteyttä ei voi muodostaa, koska kohdekone ei salli sitä.
Siis nyt KOHDEKONE EI SALLI SITÄ. Voisko tää siis olla totta, mitä joku huhusi, että dc :n pitäjät olisivat jääneet kiinni?
Onko täällä ylipäätään JOKU joka SAA dc :nsa toimimaan??Teksti on tosissaan vaihtunu! ainaki mulla on nyt toi sama ku edellä mainitussa....Voihan se olla että ne on jääny kiikkiin...Voihan v*ttu.....
- SaabbimiesC
--- kirjoitti:
Teksti on tosissaan vaihtunu! ainaki mulla on nyt toi sama ku edellä mainitussa....Voihan se olla että ne on jääny kiikkiin...Voihan v*ttu.....
hmm mitäs muita haku ohjelmia on? ilmasia mielellään vai onks poliisit alkan ettimään noiden ohjelmien jakajat ja omistajat joutuneet sammuttamaan ohjelmansa?
mahtaakoha dc tulla vielä käyttöön? - Maraz
entä teillä? kirjoitti:
Onko täällä ylipäätään JOKU joka SAA dc :nsa toimimaan??Mul sama juttu et tulee toi teksti "Yhteyttä ei voi muodostaa, koska kohdekone ei salli sitä". Tosi outoo, viel tänää päiväl se haki ne hubit, mut vaivoin, yhen kerran, mut sit ku netti meni vahingos pois päält ja koikeilin uuestaa ni ei enää menny ja aina tulee toi teksti, oon nyt jo kokeillu varmaa 100 kertaa, mut ei niin ei :(
- Blobster
--- kirjoitti:
Teksti on tosissaan vaihtunu! ainaki mulla on nyt toi sama ku edellä mainitussa....Voihan se olla että ne on jääny kiikkiin...Voihan v*ttu.....
Laitonta on vain jaettu sisältö, mistä jokainen jakaja itse on vastuussa. Joten lieneekö tämän ongelman perustana tekijöiden kiinnijääminen...
- täälläkin...
mulla tulee lukeen sinne alas että: Lataaminen epäonnistui:Kohdepalvelin ei hyväksynyt yhteyttä (väärä osoite/portti tai palvelin ei ole käynnissä).
- DC++
http://dreamland.gotdns.org/PublicHubList.config.bz2 Lisäkkääs toi osso sin julkisiin hubeihin ni alkaa julkiset hubi listakin toimii lailles.......
- -,.
Paitsi että ei ala. -.-
- eunukki
-,. kirjoitti:
Paitsi että ei ala. -.-
mitään ei löydy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446