DC++ yhteydenmuodostukses häikkää

"download failed"

Kun menen DC :aan ja painan Public Hubs, se ei saa hubeja ladattua. Alas tulee teksti "Download failed: Yhteyden muodostamisyritys epäonnistui, koska vastapuoli ei vastannut oikein määrätyn ajan kuluessa"

Olen yrittänyt myös vaihtaa tuosta Configured Public Hub Lists -listasta välillä niistä kahdesta sitä toista ja painaa Refresh mutta ei onnistu.

Apua?

11

8551

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • O-ou.......

Se vika on ite dc zydeemissä, eikä se nimittäin toimi vieläkään perskules.....Ainakaan mulla...Mutta jos nyt kestäis vähän aikaa ilman,vaikka tuskaahan tämä on...:)

• entä teillä?

Nyt kokeilin taas, ja teksti alhaalla on vaihtunut!
        Nyt välittömästi tulee alas teksti: Download failed: Yhteyttä ei voi muodostaa, koska kohdekone ei salli sitä.

Siis nyt KOHDEKONE EI SALLI SITÄ. Voisko tää siis olla totta, mitä joku huhusi, että dc :n pitäjät olisivat jääneet kiinni?

Tuleeko teille muille sama teksti kun yritätte nyt avata dc n?

Onko täällä ylipäätään JOKU joka SAA dc :nsa toimimaan??

• ---
        entä teillä? kirjoitti:

Nyt välittömästi tulee alas teksti: Download failed: Yhteyttä ei voi muodostaa, koska kohdekone ei salli sitä.

Siis nyt KOHDEKONE EI SALLI SITÄ. Voisko tää siis olla totta, mitä joku huhusi, että dc :n pitäjät olisivat jääneet kiinni?

Teksti on tosissaan vaihtunu! ainaki mulla on nyt toi sama ku edellä mainitussa....Voihan se olla että ne on jääny kiikkiin...Voihan v*ttu.....

• SaabbimiesC
        --- kirjoitti:

Teksti on tosissaan vaihtunu! ainaki mulla on nyt toi sama ku edellä mainitussa....Voihan se olla että ne on jääny kiikkiin...Voihan v*ttu.....

hmm mitäs muita haku ohjelmia on? ilmasia mielellään vai onks poliisit alkan ettimään noiden ohjelmien jakajat ja omistajat joutuneet sammuttamaan ohjelmansa?
        mahtaakoha dc tulla vielä käyttöön?

• Maraz
        entä teillä? kirjoitti:

Mul sama juttu et tulee toi teksti "Yhteyttä ei voi muodostaa, koska kohdekone ei salli sitä". Tosi outoo, viel tänää päiväl se haki ne hubit, mut vaivoin, yhen kerran, mut sit ku netti meni vahingos pois päält ja koikeilin uuestaa ni ei enää menny ja aina tulee toi teksti, oon nyt jo kokeillu varmaa 100 kertaa, mut ei niin ei :(

• Blobster
        --- kirjoitti:

Laitonta on vain jaettu sisältö, mistä jokainen jakaja itse on vastuussa. Joten lieneekö tämän ongelman perustana tekijöiden kiinnijääminen...

• täälläkin...

mulla tulee lukeen sinne alas että: Lataaminen epäonnistui:Kohdepalvelin ei hyväksynyt yhteyttä (väärä osoite/portti tai palvelin ei ole käynnissä).

• DC++
      • -,.

Paitsi että ei ala. -.-

• eunukki
        -,. kirjoitti:

Paitsi että ei ala. -.-

mitään ei löydy

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      66
      4956
    2. Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta

Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk
      Maailman menoa
      33
      3747
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      23
      3362
    4. Vieläkö olet

Rakastunut minuun? Minä sinuun
      Ikävä
      80
      2336
    5. Ei siinä kauan

Menisi jos olisimme kahden
      Ikävä
      24
      1899
    6. Tekeekö hän

Tekeekö hän sinut h*lluksi ja millä tavalla? Uusi yritys, kun edellinen aloitus poistettiin.
      Ikävä
      27
      1571
    7. Laine voitti oikeudessa

Onnea Savonlinna! Laine voitti oikeudessa kuten arvelinkin ja lieköhän palaa valtaisuimelleen?
      Savonlinna
      40
      1532
    8. Grahn-laasonen taas todisti millaista porukkaa

kokoomusloiset ovat...työttömät jäävät kuulemma kotiin nukkumaan kun naapuri lähtee töihin...eikös taannoin kokoomuslois
      Maailman menoa
      331
      1486
    9. Puistotyöntekijät

Miksi ei siivoojia näy. Näin hyvät ilmat. Voisi kerätä roskat. Onko rahat loppu. 🤔🤔🤔
      Ähtäri
      14
      1453
    10. Onko kaivatullasi iso ego? Entä sinulla?

Vaikuttaako jommankumman ego jotenkin siihen, että ette voi lähentyä?
      Ikävä
      33
      1330
    Aihe