DC++ yhteydenmuodostukses häikkää

"download failed"

Kun menen DC :aan ja painan Public Hubs, se ei saa hubeja ladattua. Alas tulee teksti "Download failed: Yhteyden muodostamisyritys epäonnistui, koska vastapuoli ei vastannut oikein määrätyn ajan kuluessa"

Olen yrittänyt myös vaihtaa tuosta Configured Public Hub Lists -listasta välillä niistä kahdesta sitä toista ja painaa Refresh mutta ei onnistu.

Apua?

11

8489

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • O-ou.......

Se vika on ite dc zydeemissä, eikä se nimittäin toimi vieläkään perskules.....Ainakaan mulla...Mutta jos nyt kestäis vähän aikaa ilman,vaikka tuskaahan tämä on...:)

• entä teillä?

Nyt kokeilin taas, ja teksti alhaalla on vaihtunut!
        Nyt välittömästi tulee alas teksti: Download failed: Yhteyttä ei voi muodostaa, koska kohdekone ei salli sitä.

Siis nyt KOHDEKONE EI SALLI SITÄ. Voisko tää siis olla totta, mitä joku huhusi, että dc :n pitäjät olisivat jääneet kiinni?

Tuleeko teille muille sama teksti kun yritätte nyt avata dc n?

Onko täällä ylipäätään JOKU joka SAA dc :nsa toimimaan??

• ---
        entä teillä? kirjoitti:

Nyt välittömästi tulee alas teksti: Download failed: Yhteyttä ei voi muodostaa, koska kohdekone ei salli sitä.

Siis nyt KOHDEKONE EI SALLI SITÄ. Voisko tää siis olla totta, mitä joku huhusi, että dc :n pitäjät olisivat jääneet kiinni?

Teksti on tosissaan vaihtunu! ainaki mulla on nyt toi sama ku edellä mainitussa....Voihan se olla että ne on jääny kiikkiin...Voihan v*ttu.....

• SaabbimiesC
        --- kirjoitti:

Teksti on tosissaan vaihtunu! ainaki mulla on nyt toi sama ku edellä mainitussa....Voihan se olla että ne on jääny kiikkiin...Voihan v*ttu.....

hmm mitäs muita haku ohjelmia on? ilmasia mielellään vai onks poliisit alkan ettimään noiden ohjelmien jakajat ja omistajat joutuneet sammuttamaan ohjelmansa?
        mahtaakoha dc tulla vielä käyttöön?

• Maraz
        entä teillä? kirjoitti:

Mul sama juttu et tulee toi teksti "Yhteyttä ei voi muodostaa, koska kohdekone ei salli sitä". Tosi outoo, viel tänää päiväl se haki ne hubit, mut vaivoin, yhen kerran, mut sit ku netti meni vahingos pois päält ja koikeilin uuestaa ni ei enää menny ja aina tulee toi teksti, oon nyt jo kokeillu varmaa 100 kertaa, mut ei niin ei :(

• Blobster
        --- kirjoitti:

Laitonta on vain jaettu sisältö, mistä jokainen jakaja itse on vastuussa. Joten lieneekö tämän ongelman perustana tekijöiden kiinnijääminen...

• täälläkin...

mulla tulee lukeen sinne alas että: Lataaminen epäonnistui:Kohdepalvelin ei hyväksynyt yhteyttä (väärä osoite/portti tai palvelin ei ole käynnissä).

• DC++
      • -,.

Paitsi että ei ala. -.-

• eunukki
        -,. kirjoitti:

Paitsi että ei ala. -.-

mitään ei löydy

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      76
      3432
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      30
      2071
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1939
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      19
      1500
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1411
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1348
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1316
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      67
      1267
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1207
    10. Kerro nainen

Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.
      Ikävä
      53
      1035
    Aihe