Olen kaupassa töissä ja kuulen vähän väliä kaikenlaisia juttuja lasten suusta. Tällainen jäi erityisesti mieleen kun se oli musta niin täysin hellyyttävän ihanaa. Äiti oli pakkaamassa tavaroita kaupan kassalla ja hänen noin 3-vuotias lapsensa istui 5 metrin päässä penkillä odottamassa. Sitten yhtäkkiä penkiltä kuuluu niin että koko kauppa raikaa: "Äitiiiii, mä lakastan sua, äitii mä lakastan sua!!!"
Toinen juttu sattui jotain vuosi takaperin kun sisarukset oli pakkaamassa ruokatavaroita kasseihin. Isosisko siinä sitten vähän töni pikkuveljeään, kun olisi halunnut ihan yksikseen pakata. Tästäkös pikkuveli suuttui täysin ja taas kuului niin että kaikki vähintään kymmenen metrin päässä kuuli: "Iskä, Vilma ei anna mun panna, byäääääääh..."
täysin hellyyttävää...
...
2
1424
Vastaukset
- adalmiina81
Ihana toi lakastan sua -juttu!
- sööttiä
-hymyilee-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 971100
- 55742
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe35624Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39556Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...49500Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi48492- 32480
Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14451- 34447
Dina on valittu virkaan Rovaniemelle
Kemijärven kaupunginjohtaja on pyrkinyt pois Kemijärveltä ja näyttää että näin tulee käymään.25438